LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Gratis" lot bankgiroloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Edje73
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2010 15:33

Re: "Gratis" lot bankgiroloterij

Ongelezen bericht door Edje73 »

Ja bankgiro zijn echt de dikste naaiers! Ik kreeg laatst een gouden pasje van ze, een soort creditcard zegmaar met een brief erbij waarop stond dat er geld op het pasje stond, minimaal 5 euro. Er stond bij dat het gratis was etc, ik hoefde het alleen maar te activeren op de bankgiro site. Na activering blijkt dus dat je alleen dat geld krijgt als je lid wordt van de bankgiro loterij, waarbij je minimaal 3 maanden lid moet blijven!! Kost je dus al sowieso 3 x 8 euro en dan blijkt er zeker 5 e op te staan. :? En maar steeds zeggen dat het gratis is..

Nee ik ben klaar met deze prakijken. Ik speel de laatste tijd eigenlijk vooral mee met clickwin.nl, dat is een echte gratis loterij op internet. Kan het iedereen hier aanraden. kan je dan misschien geen miljoenen mee winnen maar wel elke week 1000 euro, en het is tenminste echt gratis :P ook nog geen last gehad van spam ofzo, je kan zelf aangeven wat je wel en niet toestaat.

Voor mij in ieder geval geen bank giro lotterij meer!

skybird
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 sep 2011 13:47

Re: "Gratis" lot bankgiroloterij

Ongelezen bericht door skybird »

Nou, ik doe al een paar jaar mee met dat clickwin, maar tot op heden nog nooit 1000 euro gewonnen, hoor. En dan zet ik tientallen clicks in om meer kans te maken, maar niks ervan. Allemaal flauwekul. Ze worden zelf rijk van jouw geclick, that's all! Verdienen heerlijk op jouw stroom voor elke click die jij doet!

Gesloten