LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service KPN
Slechte service KPN
Ik heb door een menselijke fout van de kpn ruim 3 weken zonder internet en bellen gezeten. Ik had informatie aangevraagd voor het alles in een.
Ik kreeg echter geen informatie maar alles werd meteen maar omgezet.
Natuurlijk meteen KPN gebeld en alles zou terug gezet worden, dus niet.
Doordat ik geen telefoon had moest ik de klanten "service"van KPN telkens mobiel bellen.
Na veel heen en weer bellen,3 andere modems en een virtuele storing was de storing eindelijk verholpen.
Maar naar de gemaakte kosten kan ik fluiten.
Ik kreeg als antwoord dat ik maar bij de buren had moeten bellen ipv mobiel.
Het idee alleen al.
Ik ben klaar met KPN.
Ik kreeg echter geen informatie maar alles werd meteen maar omgezet.
Natuurlijk meteen KPN gebeld en alles zou terug gezet worden, dus niet.
Doordat ik geen telefoon had moest ik de klanten "service"van KPN telkens mobiel bellen.
Na veel heen en weer bellen,3 andere modems en een virtuele storing was de storing eindelijk verholpen.
Maar naar de gemaakte kosten kan ik fluiten.
Het idee alleen al.
Ik ben klaar met KPN.
Re: Slechte service KPN
Altijd schriftelijk een klacht indienen en om vergoeding van de kosten vragen. Over dit soort zaken bel ik nooit met de klantenservice, daar zitten alleen maar uitzendkrachten zonder enige kennis van zaken. Je kunt je klacht schriftelijk indienen via postbus 2547, 3500 GM Utrecht.
Zelf heb ik in het verleden twee keer om vergoeding van kosten gevraagd, bij KPN en bij Ziggo. Beide keren hadden ze zelf aantoonbaar geklungeld en beide keren ben ik daarvoor gecompenseerd. Je moet het echter altijd schriftelijk doen, telefonisch krijg je dit soort dingen nooit voor elkaar.
Zelf heb ik in het verleden twee keer om vergoeding van kosten gevraagd, bij KPN en bij Ziggo. Beide keren hadden ze zelf aantoonbaar geklungeld en beide keren ben ik daarvoor gecompenseerd. Je moet het echter altijd schriftelijk doen, telefonisch krijg je dit soort dingen nooit voor elkaar.
markees schreef: Maar naar de gemaakte kosten kan ik fluiten.
Het idee alleen al.
Ik ben klaar met KPN.
waarom verbaasd mij dit nou niet ik ben ook klaar met kpn , nog effe en ik ben oud klant succes met deze club
-
Wat een dramatisch bedrijf dat KPN. Eind oktober zou mijn internet en interactieve tv ingaan bij ze. Na 3 Experio boxen, 2 afstandbedieningen, vele minuten aan de lijn, nog steeds werkt het niet.
Heb besloten om het dan maar op te zeggen en kan het ook nog is twee weken gaan duren voordat men gaat bellen.
Heb ook digitenne van KPN, maar dat stoort met grote regelmaat. Kortom koop niets bij KPN, want het is rotzooi wat je koopt en de service is bedroevend.!
Heb besloten om het dan maar op te zeggen en kan het ook nog is twee weken gaan duren voordat men gaat bellen.
Heb ook digitenne van KPN, maar dat stoort met grote regelmaat. Kortom koop niets bij KPN, want het is rotzooi wat je koopt en de service is bedroevend.!
-
das jammer zeg.bij mij is er in t verleden ook van alles misgegaan bij kpn maar ik heb netjes vergoedingen gekregen en dat hoefde niet per brief terug gevraagd worden.ik heb ze gebeld en er zijn meldingen vangemaakt,uiteindelijk kreeg ik mijn vergoedingen middels korting op mijn eerst volgende factuur vergoed.dus ja ze maken fouten maar bij ons fixen ze alles ook wel.succes.iig.
Reactie
Dit is een automatisch gegenereerd antwoord.
Voor vragen over mobiele telefonie kunt u terecht op klantenservice Mobiel op kpn.com. Vindt u op deze pagina geen antwoord, stel dan uw vraag aan de virtuele medewerker. Veel vragen kunnen daar al beantwoord worden.
Let op: deze e-mail wordt niet in behandeling genomen.
Samenvatting discussie
Klant 11/12/2010 01:43 NM
KLACHT!!!
Ondanks uw beloften is der geen moer terechtgekomen van aansluitingen bij mevrouw D te Amsterdam aan de ...
Een uwer van het callcenter verkocht haar begin okt een abonnement
digitenne en internet plus bellen.
Dit was handig want per de 18de okt zou mevr. D verhuizen..
Doch zij ontving op haar nieuwe adres slechts een pakket met digitenne.
daarna is er veel kontact geweest middels een DUUR 10 ct per minuut!!!
Met mevr [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
deze zou terugbellen de volgende dag om 11 uur en deed dat niet
(dus maar weer gebeld!!
nu....
Met mevr. [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] die haar collega [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] zou onderhouden over t feit dat deze niet had teruggebeld en tevens zou zij de callcenterboy op t matje roepen omdat deze in aanvang de boel heeft verziekt...en niet heeft gecommuniceerd ..
ook zou [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] zorgen dat in ieder geval op 3 nov weer gebeld kon worden door mevrouw D..
en met voorrang zou internet in orde worden gemaakt.
er zou dan al? een signaal zijn op 29 of 30 okt... WAT DIT SIGNAAL OOK MOGE ZIJN GEWEEST!!!
Wij moesten VANWEGE DE VOORTGANG op ma. 25-10 weer bellen met 0900-0244, order navraag
Maar ook [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] kwam der niet uit!
Uit pure wanhoop heeft mevr D een dongel gekocht voor 50 euro op 25 okt. 2010 simkrt nr 44.......
Maar dat kreng vertoonde alleen maar kuren...
EN.... het bleef akelig stil aan de zijde van kpn
Inmiddels heeft mevr D een internetpakket binnen en een aanmelding voltooien bericht
MAAR HOE DOE JE DAT MET EEN DOOIE VASTE LIJN???
En tevens wil ik u er op wijzen dat mevr D haar vaste lijn op de dag van verhuizing de 19de okt.heeft doorgeschakeld naar haar mobiel en dus wordt zij dientengevolge op hoge telefoonkosten gejaagd!!
Kijk hier nu eens met interesse naar!!! en laat dat "ojee wat erg" gejodel maar achterwege...
mevr D...
woont
en woonde
PS: even terzijde
Mijn telefoonrekening viel vanmorgen op de mat
Ik heb tijdens mijn verblijf bij mevr D veel met mijn mobiele nummer 0615...... moeten bellen
en zit daarom 28 euro boven mijn gebruikelijke verbruik
U kunt dit bedrag van 28 euro verrekenen met mijn volgende betaling aan u, of terugstorten op ......
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator] (voor mevr D)
stadskanaal
To: Eltien
Sent: Thursday, November 11, 2010 8:49 PM
Aanmelden mijn thuisbellen
Aanmelding voltooien
Om het aanmeldproces te voltooien*:
1.. Bel direct vanaf uw eigen vaste telefoonaansluiting met de ZelfServiceLijn 0800-0429 (gratis) en volg de instructies van het gesproken menu.
2.. Bel direct vanaf de vaste telefoonaansluiting waar je Mijn KPN voor wilt activeren met de ZelfServiceLijn 0800-429 (gratis) en volg de instructies van het gesproken menu.
*: Heeft u internet via een inbelverbinding? Verbreek dan uw internetverbinding, bel vanaf uw eigen vaste telefoonaansluiting de ZelfServiceLijn 0800-0429 (gratis) en volg de gesproken instructies van het menu. Wanneer u vervolgens inlogt bij Mijn KPN heeft u direct toegang tot uw online telefoonrekening en andere online diensten.
Doorgaan
Geweldig!
Om je telefoon te activeren moet je eerst via een dooie lijn bovenstaand nummer bellen...........
Dit is een automatisch gegenereerd antwoord.
Voor vragen over mobiele telefonie kunt u terecht op klantenservice Mobiel op kpn.com. Vindt u op deze pagina geen antwoord, stel dan uw vraag aan de virtuele medewerker. Veel vragen kunnen daar al beantwoord worden.
Let op: deze e-mail wordt niet in behandeling genomen.
Samenvatting discussie
Klant 11/12/2010 01:43 NM
KLACHT!!!
Ondanks uw beloften is der geen moer terechtgekomen van aansluitingen bij mevrouw D te Amsterdam aan de ...
Een uwer van het callcenter verkocht haar begin okt een abonnement
digitenne en internet plus bellen.
Dit was handig want per de 18de okt zou mevr. D verhuizen..
Doch zij ontving op haar nieuwe adres slechts een pakket met digitenne.
daarna is er veel kontact geweest middels een DUUR 10 ct per minuut!!!
Met mevr [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
deze zou terugbellen de volgende dag om 11 uur en deed dat niet
(dus maar weer gebeld!!
nu....
Met mevr. [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] die haar collega [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] zou onderhouden over t feit dat deze niet had teruggebeld en tevens zou zij de callcenterboy op t matje roepen omdat deze in aanvang de boel heeft verziekt...en niet heeft gecommuniceerd ..
ook zou [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] zorgen dat in ieder geval op 3 nov weer gebeld kon worden door mevrouw D..
en met voorrang zou internet in orde worden gemaakt.
er zou dan al? een signaal zijn op 29 of 30 okt... WAT DIT SIGNAAL OOK MOGE ZIJN GEWEEST!!!
Wij moesten VANWEGE DE VOORTGANG op ma. 25-10 weer bellen met 0900-0244, order navraag
Maar ook [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] kwam der niet uit!
Uit pure wanhoop heeft mevr D een dongel gekocht voor 50 euro op 25 okt. 2010 simkrt nr 44.......
Maar dat kreng vertoonde alleen maar kuren...
EN.... het bleef akelig stil aan de zijde van kpn
Inmiddels heeft mevr D een internetpakket binnen en een aanmelding voltooien bericht
MAAR HOE DOE JE DAT MET EEN DOOIE VASTE LIJN???
En tevens wil ik u er op wijzen dat mevr D haar vaste lijn op de dag van verhuizing de 19de okt.heeft doorgeschakeld naar haar mobiel en dus wordt zij dientengevolge op hoge telefoonkosten gejaagd!!
Kijk hier nu eens met interesse naar!!! en laat dat "ojee wat erg" gejodel maar achterwege...
mevr D...
woont
en woonde
PS: even terzijde
Mijn telefoonrekening viel vanmorgen op de mat
Ik heb tijdens mijn verblijf bij mevr D veel met mijn mobiele nummer 0615...... moeten bellen
en zit daarom 28 euro boven mijn gebruikelijke verbruik
U kunt dit bedrag van 28 euro verrekenen met mijn volgende betaling aan u, of terugstorten op ......
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator] (voor mevr D)
stadskanaal
To: Eltien
Sent: Thursday, November 11, 2010 8:49 PM
Aanmelden mijn thuisbellen
Aanmelding voltooien
Om het aanmeldproces te voltooien*:
1.. Bel direct vanaf uw eigen vaste telefoonaansluiting met de ZelfServiceLijn 0800-0429 (gratis) en volg de instructies van het gesproken menu.
2.. Bel direct vanaf de vaste telefoonaansluiting waar je Mijn KPN voor wilt activeren met de ZelfServiceLijn 0800-429 (gratis) en volg de instructies van het gesproken menu.
*: Heeft u internet via een inbelverbinding? Verbreek dan uw internetverbinding, bel vanaf uw eigen vaste telefoonaansluiting de ZelfServiceLijn 0800-0429 (gratis) en volg de gesproken instructies van het menu. Wanneer u vervolgens inlogt bij Mijn KPN heeft u direct toegang tot uw online telefoonrekening en andere online diensten.
Doorgaan
Geweldig!
Om je telefoon te activeren moet je eerst via een dooie lijn bovenstaand nummer bellen...........
Veel text weinig info.
Gaat het nou om een levering op het oude adres of het juiste adres met een late levering?
O en "dooie vaste lijn". Internetplus bellen IS geen vaste lijn. Als het signaal dus geleverd is dan aansluiten die modem.
Gaat het nou om een levering op het oude adres of het juiste adres met een late levering?
O en "dooie vaste lijn". Internetplus bellen IS geen vaste lijn. Als het signaal dus geleverd is dan aansluiten die modem.
als het voor Sir Peter niet duidelijk was, zal ik het hierbij moeten laten...Internet plus bellen ...Dan is telefonie met vaste lijn...
-
Het verhaal is inderdaad een beetje onduidelijk, en kan me voorstellen dat ze dat bij KPN ook vinden als dit de letterlijke mail is die is verstuurd.
kpn heeft het voordeel dat er door de in het epistel genoemde drie dames, [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] een rapport is opgesteld en die is binnen hun gelederen openbaar en eenieder die dat wil kan deze lezen.
Daarnaast is op geen enkel email gereageerd. Alleen de tekst dat op de email niet wordt gereageerd...Mijn mail is naar alle onderdelen van de kpn gezonden in de hoop dat ergens iemand wakker wordt en gaat reageren. Op internet is het klachtenformulier weer eens niet zichtbaar door een "tijdelijke" storing. Dat laatste is op internet schering en inslag. Uiteraard is niet door genoemde mevr. D gereageerd, maar door mij.
En een verhaal duidelijk maken is een kunst op zich. Waarschijnlijk versta ik die kunst niet.
En nogmaals.. Binnen de kpn hoeven ze slechts de postcodes in te tikken en der rolt een rapport uit...
En uiteraard heb ik hier op dit forum de postcodes en naam van mevr D niet volledig geplaatst.
Dat zou niet netjes wezen nietwaar?
Daarnaast is op geen enkel email gereageerd. Alleen de tekst dat op de email niet wordt gereageerd...Mijn mail is naar alle onderdelen van de kpn gezonden in de hoop dat ergens iemand wakker wordt en gaat reageren. Op internet is het klachtenformulier weer eens niet zichtbaar door een "tijdelijke" storing. Dat laatste is op internet schering en inslag. Uiteraard is niet door genoemde mevr. D gereageerd, maar door mij.
En een verhaal duidelijk maken is een kunst op zich. Waarschijnlijk versta ik die kunst niet.
En nogmaals.. Binnen de kpn hoeven ze slechts de postcodes in te tikken en der rolt een rapport uit...
En uiteraard heb ik hier op dit forum de postcodes en naam van mevr D niet volledig geplaatst.
Dat zou niet netjes wezen nietwaar?
Mooi dat er een rapport aangemaakt is die inzichtelijk voor KPN is. Bedoelt u denk ik gespreksnotities mee.
Wat mij nog steeds niet duidelijk is, is of het signaal geleverd is. Als die namelijk geleverd is dan moet die modem aangesloten worden. Anders gaat het niet werken omdat bij Internetplusbellen de kiestoon gegenereerd wordt door de modem.
Met vaste lijn wordt in meeste gevallen PSTN(ouderwetse telefonie) mee bedoeld. Dus als u aangeeft dat als er een telefoontoestel op de wandcontactdoos aangesloten wordt en er is geen kiestoon is dat logisch en dat klopt.
Wat mij nog steeds niet duidelijk is, is of het signaal geleverd is. Als die namelijk geleverd is dan moet die modem aangesloten worden. Anders gaat het niet werken omdat bij Internetplusbellen de kiestoon gegenereerd wordt door de modem.
Met vaste lijn wordt in meeste gevallen PSTN(ouderwetse telefonie) mee bedoeld. Dus als u aangeeft dat als er een telefoontoestel op de wandcontactdoos aangesloten wordt en er is geen kiestoon is dat logisch en dat klopt.
Bij mijn vriendin zat de modem van de vorige provider Telfort of tele2 achterin het telefoontoestel met een splitter.. en vandaaruit was een ethernetkabel die naar der pc liep...
Maar u zet mij wel aan het denken
want het zou best eens zo kunnen zijn dat juist het bestelde draadloze internet totaal anders moet worden benaderd cq ingeplugd..... en dat inderdaad het modem rechtstreeks in t telefoon stopcontact moet
Moet er natuurlijk wel een stopcontact voorradig zijn waar de wat bredere stekker van de modem inpast????... hummm....hersens kraken....
Ik ga met een diepe denkrimpel haar mobiel bellen en vraag haar nog eens uit te leggen hoe zij de verbindingen ziet...
Maar u hebt een punt...
En daar bedank ik u voor...
Maar u zet mij wel aan het denken
want het zou best eens zo kunnen zijn dat juist het bestelde draadloze internet totaal anders moet worden benaderd cq ingeplugd..... en dat inderdaad het modem rechtstreeks in t telefoon stopcontact moet
Moet er natuurlijk wel een stopcontact voorradig zijn waar de wat bredere stekker van de modem inpast????... hummm....hersens kraken....
Ik ga met een diepe denkrimpel haar mobiel bellen en vraag haar nog eens uit te leggen hoe zij de verbindingen ziet...
Maar u hebt een punt...
En daar bedank ik u voor...