LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adres gegevens en budget

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
MinhTuan
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 okt 2010 01:46

adres gegevens en budget

Ongelezen bericht door MinhTuan »

Ik heb gelezen dat bij het aanvraag van de offerte moet je je woon adres niet doorgeven en je budget.
maar als je dat niet doet, word je nog serieus genomen?

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: adres gegevens en budget

Ongelezen bericht door maxx »

Een vermomming zou ook nog wel eens kunnen helpen. Om dan niet op te vallen op straat kun je beter het carnaval afwachten :D

Nee, even serieus, waarom zou je jouw gegevens niet kunnen geven? Budget begrijp ik nog enigzins alhouwel dat vaak veel onnodig gereken en omzetten bespaart.

Je bent een potentiële klant die een keuken zoekt. Daarvoor heb je offerte(s) nodig. Gewoon de winkels bezoeken en bedenken dat "nee" ook echt "nee" betekent. Laat je niet onder druk zetten, als dat wel gebeurd gewoon weggaan en de verloren tijd voor lief nemen. That's all.

MVG

grentyr
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 nov 2010 21:35

Re: adres gegevens en budget

Ongelezen bericht door grentyr »

Het is wel raadzaam om je naw gegevens op te geven, en natuurlijk je wensenpakket, als dat duidelijk is kan er een offerte gemaakt worden op basis van inhoud, daarna een nette nettoprijs.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: adres gegevens en budget

Ongelezen bericht door Remster »

Ik ben werkzaam in een andere branche, maar als klanten niet aan willen geven wat hun budget is, dan is het nagenoeg onmogelijk om een passende offerte te maken. Tenzij de klant exact weet wat hij wil, incl. merken, types etc.
NAW gegevens zijn natuurlijk belangrijk als er gesproken moet worden over plaatsing etc. en ook als er iets opgestuurd moet worden is het wel eens makkelijk om te weten waar het dan heen moet.

16again
Berichten: 16407
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: adres gegevens en budget

Ongelezen bericht door 16again »

Zonder dat de consument er weet van heeft zijn vele ketens van dezelfde eigenaar, DMG. Hardnekkig gerucht is dat bij het maken van de offerte de verkoper tijdens het koffie halen gelijk even in het interne computersysteem kijkt of je al elders prijs hebt opgevraagd, om uiteindelijk op vergelijkbare prijs uit te komen.
Je gaat natuurlijk niet met jezelf concurreren!
Door te spelen met huidige / oude adres eigen naam of naam partner kun je tenminste iets doen..

stofzuigertje

Re: adres gegevens en budget

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Dus als je het niet wilde gewoon een niet bestaand adres of dat van leeg pand opgeven!

Later aanpassen als je iets koopt is altijd mogelijk en zo krijg je dus geen reclame of ongewenste controle van hun!

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: adres gegevens en budget

Ongelezen bericht door Remster »

Dus als je het niet wilde gewoon een niet bestaand adres of dat van leeg pand opgeven!
Dan moet dat bedrijf dus serieus aan de slag met een offerte voor een liegende klant. Da's lekker.

Wees dan een vent, en zeg gewoon dat je je NAW gegevens liever niet geeft omdat je dat niet relevant vindt m.b.t. je aanvraag.

grentyr
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 nov 2010 21:35

Re: adres gegevens en budget

Ongelezen bericht door grentyr »

Ik vraag me af wat onze grote vriend pffff te zeggen heeft in deze.

16again
Berichten: 16407
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: adres gegevens en budget

Ongelezen bericht door 16again »

Als je in een verhuizing zit, heb je 2 adressen....

grentyr
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 nov 2010 21:35

Re: adres gegevens en budget

Ongelezen bericht door grentyr »

Klopt, je hebt dan 2 adressen, maar je geeft natuurlijk je nieuwe adres op voor plaatsing van de gewenste keuken, wel zo handig.

Gesloten