LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dankwoord

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Kees
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 okt 2003 21:10

Dankwoord

Ongelezen bericht door Kees »

Beste Antoinette Hertsenberg,

Langs deze weg wil ik je hartelijk bedanken voor je inzet tijdens de radio-uitzending. Ik ben blij dat je je steeds maar intensief inzet voor het onrecht wat ons is aangedaan. Ik vond de uitzending klasse. Ik heb deze via internet beluisterd omdat ik niet in de gelegenheid was deze uitzending op de radio te volgen.
Een dankwoord is hier echt op z'n plaats!
Ik hoop van ganse harte dat deze financiële wanprestatie welke door Dexia en z'n voorgangers zijn gestart, in 2004 tot een positieve uitspraak zal leiden. Alles wijst erop dat we misleid zijn, bestolen worden en onterecht met incasso-procedures worden belaagd.
Antoinette, van mijn kant een goed 2004 gewenst en ik hoop dat je je blijft inzetten tot deze misselijke misleiding recht is gezet!

Kees

Gast

Re: Dankwoord

Ongelezen bericht door Gast »

Kees is Antoinette soms jouw vrouw.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Dankwoord

Ongelezen bericht door aert0001 »

Kees,

Erg correct van je, ze zijn er nog, mensen met normen en waarden.
Ik sluit me er volledig bij aan, Antoinette bedankt,

Ton

Gast

Re: Dankwoord

Ongelezen bericht door Gast »

Hertsenberg, klinkt erg Duits ....... Fout in de oorlog ?

Gast

Re: Dankwoord

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, ja. Daar gaan we weer! ! !

Gast

Re: Dankwoord

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij zijn er meer goede duitsers dan Hollanders zeker als je de normen en waarden in de financiele wereld bekijkt.

Kees
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 okt 2003 21:10

Re: Dankwoord

Ongelezen bericht door Kees »

Het is toch weer tekenend dat anonieme posters weer zogenaamd leuk willen zijn. Een beetje zielig. Een tip van mijn kant: Laat je mamma je een luier omdoen en een slaapliedje voor je zingen. Kom pas terug op het forum als je volwassen bent, want dan kunnen we er zeker van zijn dat je de eerste 30 jaar niet meer het internet op mag.

Kees

willy waste
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2003 00:15

Re: Dankwoord

Ongelezen bericht door willy waste »

Beste Antoinette Hertsenberg,

Ook namens ondergetekende bedankt voor je support.

Willy

de hoop

Re: Dankwoord

Ongelezen bericht door de hoop »

Geplaatst op 24 Dec 2003 21:33 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Hertsenberg, klinkt erg Duits ....... Fout in de oorlog ?
misschien ben jij wel fout anders zou je wel meer over jezelf zeggen misschien wel je echte naam maar dat wil je blijkbaar verbergen om niet herkend te worden, dus ook fout ?
en hou eens op om jezelf te antwoorden du ook nog dom ?

Gesloten