LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Htc hd2 3de keer defect

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wilcospan
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2010 11:48

Htc hd2 3de keer defect

Ongelezen bericht door wilcospan »

hallo,


ik heb sinds 5-3-2010 bij hi mijn abonnement lopen en toen een htc-hd2 uitgezocht. Sindsdien is deze telefoon al 2 keer gerepareerd door een defect. De eerste reparatie was 22 mei 2010 de 2de was 5 juli 2010. Vandaag 16-11-2010 heb ik de telefoon weer naar de winkel gebracht door weer een gebrek aan mijn telefoon.
Weet iemand of ik nu een eis kan stellen voor een nieuw toestel of moet ik de 3de reparatie afwachten??


groetjes,

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: Htc hd2 3de keer defect

Ongelezen bericht door Ravx »

Ts,

Welk defect heeft het toestel ? Want volgens mij heb ik wel eens gelezen over kinderziektes in de HD2 (wel mooi toestel trouwens).

Eisen kun je een hele hoop, maar laat de telefoonwinkel maar een goed voorstel doen. :)

wilcospan
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2010 11:48

Re: Htc hd2 3de keer defect

Ongelezen bericht door wilcospan »

de eerste keer waren de defecten: dat die
automatische programma's starten
licht knopjes bleven branden
uit zichzelf ging bellen
beltoon deed het niet
wekker ging op andere toon af dan ingesteld
toetsen blokkering deed het niet

tweede keer als mijn telefoon opstart gaf hij een foutmelding dat het geheugen onvoldoende was.

derde keer deed ik mijn telefoon op toetsen blok en kon ik die er niet meer afkrijgen ook niet nadat ik de batterij er uit had gehaald en het toestel opnieuw heb aangezet.

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: Htc hd2 3de keer defect

Ongelezen bericht door Ravx »

En het toestel resetten naar fabriek, helpt dat niet ?

wilcospan
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2010 11:48

Re: Htc hd2 3de keer defect

Ongelezen bericht door wilcospan »

Nee heb alles al geprobeerd en gerest hard/soft upgrade maar helpt allemaal niet

Gesloten