LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding KPN.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Knipoogje

Misleiding KPN.

Ongelezen bericht door Knipoogje »

De reden dat ik het hier maar even post, schijnbaar zijn de mensen van KPN alle sites goed in de gaten aan het houden, aangezien als ze constanteren dat mensen hier klagen, ze dan netjes hier zeer vlug mensen beantwoorden, en zelfs na aanleiding van de actie van Youp van het Hek, nog onnozel bezig zijn, plaats ik het dus hier.
Ik wil inloggen op Mijn KPN, via de site http://www.kpn.com/glasvezel/home.htm
Probeer gewoon via mijn eigen gegevens netjes in te loggen.
Helaas, lukt niet.
Prima, vervolgens klik ik op de link, inloggegevens vergeten ??
En dan lees ik dit:

Afbeelding

ok, ik lees toch echt......LOKAAL TARIEF........
Waarom als ik dan naar het nummer 0900-0747 bel, ik als eerste te horen krijg, dit infomatie nummer kost € 0,10 per minuut.
Deze informatie is ook naar Youp van het Hek gestuurd geworden..
Mijn excuses aan radar, dat ik Youp erbij haal , daar die zijn collum vervuld bij Kassa, maar hier reageert KPN hoofdpersoonlijk, als er een misverstand is.
Ben nu echt benieuwd of KPN hier ook een antwoord op geeft.

tiptoo

Re: Misleiding KPN.

Ongelezen bericht door tiptoo »

dat heb ik ook steeds ligt aan je browser ik gebruik IE7 en ken dan niet inloggen , wel met firefox dus ken je beter die erbij nemen maar kpn is nooit gratis te bellen hoor. :wink:

CB

Ongelezen bericht door CB »

maar kpn is nooit gratis te bellen hoor
Lokaal tarief is iets anders dan gratis hoor. Daarnaast heeft KPN wel degelijk nummers die je gratis kunt bellen. Zie onderstaande link:

http://www.kpn.com/prive/service/contac ... mobiel.htm

tiptoo

@CB bij kpn heb je voor klachten geen gratis bellen , alleen voor dingen die hun het beste uitkomen.

Knipoogje

@ CB, er zit wel een verschil tussen lokaal tarief en € 0,10 per minuut.

Nu moest ik gisteren even naar de primafoon toe, toen werd het nog grappiger.
Ik vermeld dus, dat de info op hun site niet klopt.
Zegt die muts van de primafoon, nee, je spreekt dan van een starttarief van € 0,10, en dan betaal je erna het lokaal tarief...
Ik vroeg netjes of ze dan het nummer wilde bellen, en dat op de speaker te zetten.
Daar kwam dus echt wel uit, dat de eerste woorden waren, dit gesprek kost € 0,10 per minuut.
Als compenstatie zei ze, dat ik altijd vrijblijvend bij hun mag bellen, als ik de KPN nodig moest hebben.
Dus een advies aan alle gebruikers van KPN, heb je een storing of probleem, neem al je papieren lekker mee naar de primafoon, vraag om een bakje koffie, onderhand weet de primafoon al wat ik in mijn koffie wil hebben, en je mag kosteloos, of op kosten van de primafoon, met de helpdesk bellen....
Zo ben je er nog een dagje uit, krijgt lekker een kopje koffie, terwijl je in de wacht staat, maak je vrolijk een babbeltje met de klanten die komen kijken voor een telefoontje, dan dat jij je thuis zit te ergeren, eer je eens aan de beurt bent, haha

tiptoo

ik heb toen des tijds met kpn een flink conflict gehad die ze eerst via de telefoon wilden oplossen en dat weigerde ik dus heb het via de mail gedaan gingen ze toch uiteindelijk wel op in want ik laat me niet opzadelen met telefoonkosten voor hun, ach nog effe heb al opgezegd en dan ben ik van kpn af. :mrgreen:

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

ok, ik lees toch echt......LOKAAL TARIEF........
Waarom als ik dan naar het nummer 0900-0747 bel, ik als eerste te horen krijg, dit infomatie nummer kost € 0,10 per minuut.
Ik zou het niet erg vinden om 10 cent per minuut te betalen. Bij mijn abonnement (bij de KPN) zou ik namelijk 12,5 cent per minuut betalen (BelBudget). Maar ja, ik bel dan ook bijna nooit met die lijn en onthoud gewoon mijn passwoorden :mrgreen:

Knipoogje

Nou, ik had alles netjes onthouden, maar door het omzetten van het abbonement van i-net naar glasvezel, kwam ik eerst wel netjes op mijnkpn, daarna ook op mijnkpn glasvezel, maar ik liet het mail adres overzetten wat ik had bij de gewone i-net, naar het glasvezel i-net.
En dat snapt de site van kpn niet helemaal meer.
Ikzelf ook niet meer, en de helpdesk nog minder, maar goed, das ander verhaal.

Zijn dus nu twee versies in omloop van mijnkpn.
Gewone mijnkpn en glasvezel mijnkpn..

p.s. je ziet, ik bel gewoon gratis...
Moet wel eerlijk erbij vertellen...2 minuten lopen en ben bij de primafoon... :lol:

ruudje69

Ongelezen bericht door ruudje69 »

Sinds 18 oktober 2010 internetplus en bellen abonnement afgesloten bij de KPN. Dit omdat Ziggo te veel storingen had. Men kon mij vertellen dat op mijn adres minimaal 16 MB mogelijk was. Sterker nog men had mijn telefoonlijn doorgemeten en 19 MB was zelfs mogelijk. Echter in de praktijk heb ik maar 11 MB en is het internet heel erg traag. Na veel (25 maal)telefoontjes en alle afdelingen gesproken te hebben kan men niets voor mij doen en kan ik mijn abonnement niet opzeggen. Wat opvalt is dat iedere medewerker weer iets anders zegt. KPN is van mening dat 11 MB ruim genoeg is, want het abonnement is TOT 16 MB dus opzeggen zit er niet in en zit ik er nog minimaal 11 maanden, 2 dagen, 6 uur en 20 minuten aan vast. Wat mij dwars zit is de zeer slechte service van KPN. De onderlinge communicatie van de verschillende afdelingen is ZEEER slecht en niemand neemt zijn verantwoording of wil het probleem oplossen.

Als oplossing bood men een lagere internetsnelheid aan namelijk 8 MB, deze snelheid zou ik dan wel halen. Hier heb je inderdaad geen HTS voor nodig.

Ik wil gewoon van de KPN af omdat ik van mening ben dat ze niet het product kunnen leveren wat men mij had toegezegd. Klachtenservice neemt niet eens de moeite om me terug te bellen. Afdelingschefs willen niet eens aan de lijn komen om je klacht aan te horen. Dus sta je machteloos.

O, en de router die je geleverd krijgt is een ramp. Mocht je een Xbox360 of ps3 hebben dan kan je geen spellen online spelen. Ook dat stond niet op hun site en werd mij niet verteld, want binnen is binnen en je komt nooit meer weg. Ja de KPN heeft mij echt als klant nodig om de kosten te drukken.

Nog 11 maanden, 2 dagen, 6 uur en 10 minuten en ik ben VRIJ.

KPN NOOIT MEER EN ZIGGO IK ZAL NOOIT MEER KLAGEN HET SPIJT ME. TOT VOLGEND JAAR.

PS: wat zijn zouden de gevolgen zijn als ik gewoon niet meer betaal. Zal de KPN echt een advocaat in armen nemen om mij te houden aan het lopende contract. Zal men internet afsluiten, brrr.. zal ik dat merken qua snelheid ik denk het niet. Wie heeft hier ervaring mee.
Laatst gewijzigd door ruudje69 op 16 nov 2010 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo

Pindakaaspotje schreef:
dat zou ik niet doen.. naast dat ze een bkr/preventel etc. -registratie aan je broek geven, wat het lastig maakt ooit nog een abonnement af te sluiten, komen ze het gewoon bij je halen. Er wordt gewoon een incassobureau opgezet en als ze weten dat ze het geld terecht kunnen vorderen gaan ze naar de rechter. De juridische dienst van dit soort bedrijven kijken gewoon of het rendabel is, en dat is het al gauw (proceskosten zijn grotendeels voor de verliezer)

Overigens kan je jezelf bij dit soort kleine vorderingen wel gewoon zelf verdedigen zonder advocaat..

ik sluit me hierbij aan maar je hoeft je ook niet zelf te verdedigen , stap naar het juridisch loket leg daar de papieren voor en die helpen je wel verder .
succes ik ken de praktijken van kpn.

CB

@CB bij kpn heb je voor klachten geen gratis bellen , alleen voor dingen die hun het beste uitkomen.
Dat zei je niet. Jij zei:
maar kpn is nooit gratis te bellen hoor
Wellicht is het handig dat je precies zegt wat bedoeld.

CB

@ CB, er zit wel een verschil tussen lokaal tarief en € 0,10 per minuut.
Heb ik iets anders beweerd dan? Volgens mij heb ik alleen maar gezegd dat lokaal tarief niet gratis is, toch?

Gesloten