LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verhuizen met telefoon van ziggo is onmogelijk

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sammiejj

verhuizen met telefoon van ziggo is onmogelijk

Ongelezen bericht door sammiejj »

mijn oma is verhuisd 2 maanden geleden hebben wij gebeld hoe en wat wij moesten doen om de verhuizing door te geven toen kregen wij te horen dat we 2 dagen voor de verhuizing dit moesten vermelden toen wij dit deden kregen wij te horen dat we nog tot 05-11-2010 moesten wachten tot mn oma op het nieuwe adres telefonie aansluiting zou hebben op 22-10-2010 kregen we de bevestiging tot onze grote verbazing zagen wij dat mn oma in eens internet heeft een digitaal totaalpakket. dit is overigens nooit aangevraagd door mijn oma dus heeft mijn moeder geinformeerd bij ziggo toen kreeg ze te horen dat het een standaard brief was en alles was in orde toen we op 04-11-2010 weer hier over belde bleek dat ze het toch gewijzigd hadden en dat het genoteerd stond als een telefonische verkoop. toen kreeg ik te horen het werd in orde gebracht toen ik weer terug belde over een bedrag wat mijn oma moest betalen kreeg ik te horen dat de verhuizing geanuleerd was en die persoon zou dit in orde brengen en alles zou het als nog 5 november doen.. toen ik 5 nov belde omdat er nog geen telefoon verbinding was werd er eerst na een kwartier in de wacht staan in eens de verbinding verbroken bij de 2 de keer bellen die zelfde dag kregen wij te horen dat mijn oma niet eerder als 12 nov telefoon zou hebben 12 november is verstreken na iedere dag bellen naar ziggo en tot overmaat van ramp als gevolg van vele fouten van ziggo medewerkers zit mijn oma nu nog steeds zonder telefoon. en iedere keer als we nu bellen vermelden de ziggo medewerkers aan de telefoon dat er eentechnische fout is bij het aansluiten van de telefoon maar ze zeggen niet wat er fout is kort om we weten niet wanneer mn oma en of mijn oma nog telefoon aansluiting krijgt... ze zouden 13 nov terug bellen dat is niet gebeur na 15 nov weer gebeld te hebben zouden ze ons vandaag terug bellen en dit is tevens niet gebeurd

Ziggo Webteam Wim

Re: verhuizen met telefoon van ziggo is onmogelijk

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Wim »

Beste sammiejj,

Is het probleem inmiddels opgelost? Anders wil ik graag via een privébericht (klik onder dit bericht op PB) de klantgegevens van je oma (klantnummer, of postcode en huisnummer) en een telefoonnummer waarop ik je kan bereiken, dan zal ik controleren wat er nu precies aan de hand is.

Met vriendelijke groet,

Wim-WebCare Team van Ziggo

Wilibald

Ongelezen bericht door Wilibald »

Heb je wel eens van leestekens gehoord?? ik bedoel " , " hoofdletters?

sammiejj

Wilibald schreef:Heb je wel eens van leestekens gehoord?? ik bedoel " , " hoofdletters?
nee sorry nooit van gehoord..

sammiejj

Ziggo Webteam Wim schreef:Beste sammiejj,

Is het probleem inmiddels opgelost? Anders wil ik graag via een privébericht (klik onder dit bericht op PB) de klantgegevens van je oma (klantnummer, of postcode en huisnummer) en een telefoonnummer waarop ik je kan bereiken, dan zal ik controleren wat er nu precies aan de hand is.

Met vriendelijke groet,

Wim-WebCare Team van Ziggo
nee sorry ik geef geen antwoord hierop via de mail of wat dan ook maar wat ik wel weet is dat na lang bellen hoge telefoon rekeningen enz het eindelijk door een iemand die wel slim was in dat call center van ziggo het vandaag eindelijk opggelost heeft na 19 dagen zonder telefoon te hebben gezeten
als jij bij ziggo werkt of van dat team bent mag je je call center medewerkers of ontslaan of een fatsoenlijke opleiding geven en een klant vriendelijkheids cursus kado doen

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Nou dan wil je kennelijk niet geholpen worden....contact opnemen via een PB lijkt me niet zo verschrikkelijk ingewikkeld.....
Maar als je al geen leestekens kent....houdt alles op.....

sammiejj

dhc Als jij slim was geweest,en verder had gekeken als je neus lang is.
Had je gezien dat de problemen sinds vanmiddag zij opgelost!!!!!

dhc

Bij Ziggo duurt dat nooit lang, komt vast weer een nieuw probleem voor terug.
Niettemin gefeliciteerd met je overwinning...

D. Hanekamp

Ongelezen bericht door D. Hanekamp »

Ik heb al meer dan 18 maanden ziggo nooit een probleem gehad.

dhc

D. Hanekamp schreef:Ik heb al meer dan 18 maanden ziggo nooit een probleem gehad.
Zo...18 maanden al?
Jij ook gefeliciteerd dan.....waar is de taart?

D. Hanekamp

Bij jouw oude werkgever AH :lol:

dhc

Da's dan wel hééééél oude taart.....

D. Hanekamp

Ja de jaartjes gaan tellen dan hé :lol: