![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Naar welke filiaal en waar bent u geweest van Belcompany?
Ik heb namelijk ook erg veel last van de payinfo virus,zo kan je het haast wel noemen.
Vanaf april 2010 heb ik een BlackBerry abonnement afgesloten bij de Hi,sindsdien is het raak met payinfo.
Ik heb meerdere malen contact gehad met de hi klantenservice,sommige van hen waren zeer behulpzaam. Anderen helemaal niet.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Helaas factuur september werd er nog eens €42,= geincasseeerd. Hoe kan dat nou?! Nieuw nr,Nieuwe SIM kaart en geen mobiel?!
Weer meteen klantenservice gebeld & naar de Hi winkel@Kalverstraat. Helaas werkte mijn contactpersoon daar niet meer & diegene die mij hielp,die zei wel 10 keer in een paar minuten,tja ik kan er niks aan doen.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Nu is het zo, dat ik weet dat mijn recht is: die €42 niet meer betalen!
Dus ik hoop, Bloempje en andere mensen die dit lezen mij kunnen helpen,anders moet ik helaas @ Leger Des Heils mijn avondmaal gaan halen... Aangezien de kosten nu erg hoog oplopen.
Wat ik zoal heb gedaan zijn:
- Eind april 2010 afgemeld op smsdiensten, die ik eigenlijk helemaal niet had. Maar who knows.
- Eind mei, via mijn BlackBerry, toen had ik hem nog, naar die site payinfo.mobi niet gelukt, want factuur juni werd er weer €42,= geincasseerd.
- Eind juni, uiteindelijk nieuw mobielnummer. Factuur juli weer incasso.
- Eind juli, toen incasso ingetrokken en alleen de belkosten betaald. Gevolg dreig brieven van Hi dat ze je telefoon aansluiting gaan afsluiten bij betalingsachterstand!
- Eind augustus, nieuwe SIM kaart ontvangen en helaas factuur september, weer €42,= aan payinfo.
Nu ben ik het zat! Want mijn laatste bezoek aan de Hi winkel,gaf mij het gevoel dat zodra je iets wil afnemen bij hen,zijn alle deuren open,want tja geld geld geld. En nu zit ik met een BIG problem en dan zijn alle deuren gesloten. En word je van het kastje naar het muurtje gestuurd.
Mijn plan is nu een brief te gaan schrijven en ik weet dat ik alle rechten heb om niet te betalen,omdat in het contract tussen Hi en ik staat dat ik het contract heb getekend om mobiele diensten van Hi en niet van een derde partij: payinfo.nl
Wie o wie is het uiteindelijk gelukt om van het virus payinfo af te komen?
Ik zou graag willen weten hoe en op welk manier.
Alvast bedankt en op vechten voor mijn recht
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Groetjes,
Piep Hi