LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fix it Pro
Fix it Pro
Wij nemen ze al lang niet meer serieus, de reclames van Tommy Teleshopping, maar zo nu en dan is het gewoon leuk om te kijken hoe creatief dit bedrijf is om weer een nieuw product aan de man te brengen. Neem bijvoorbeeld Fix it Pro, het middel om krassen op uw auto als sneeuw voor de zon te doen verdwijnen.
Maandag 15 november in Radar, 20.30 uur, Nederland 1
Maandag 15 november in Radar, 20.30 uur, Nederland 1
Re: Fix it Pro
Dat vind ik nu een leuk onderwerpen het laat meer krassen na dan dat
ze verwijderd worden.
ze verwijderd worden.
Geweldig, dit is 1 van de onderwerpen waarop ik heb 'zitten wachten' om te behandelen door Tros Radar.
Heb vaak zelf in dubio gestaan dit product aan te schaffen, maar tot op heden dat niet gedaan. Het was is wat mij betreft zo'n verhaal 'to good to be true' maar toch met enige twijfel.
Ben benieuwd wat de bevindingen zijn van Tros Radar. Indien goed, dan ga ik direct online om het aan te schaffen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik mij de moeite kan besparen.
Anyway.. Tros Radar will Fix It!
Heb vaak zelf in dubio gestaan dit product aan te schaffen, maar tot op heden dat niet gedaan. Het was is wat mij betreft zo'n verhaal 'to good to be true' maar toch met enige twijfel.
Ben benieuwd wat de bevindingen zijn van Tros Radar. Indien goed, dan ga ik direct online om het aan te schaffen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik mij de moeite kan besparen.
Anyway.. Tros Radar will Fix It!
-
Ik heb Fix it Pro gekocht en moet eerlijk zijn de kleine krassen op mijn zwarte auto zijn echt niet meer te zien.
Ik weet niet of dat op andere kleuren ook zo is.
Dit is mijn ervaring.
Ik weet niet of dat op andere kleuren ook zo is.
Dit is mijn ervaring.
ik heb ook de fix-it pro stift gekocht (om te proberen), maar het resultaat was zeer teleurstellend.
In feite is het gewoon blanke lak in een stiftje.
In feite is het gewoon blanke lak in een stiftje.
Raar item om daar je dure uitzending aan te besteden...dus nonsens.
Weg met dit programma veel te duur en die mevrouw met een vergoeding van 4 ton is
ook uit grootmoeders tijdperk dus achterhaald.
Weg met dit programma veel te duur en die mevrouw met een vergoeding van 4 ton is
ook uit grootmoeders tijdperk dus achterhaald.
Mijn ervaring met Tommy teleschopping is meer dan treurig ik heb verschillende dingen daar gekocht en ook weer terug gestuurt ik heb meer dan een jaar moeten wachten om me geld terug te krijgen.
Ik heb ook deze Fix it Pro ooit gekocht na een aantal maanden had ik een auto waar ik het op wilde gebruiken nou mooi niks zoals het al bekend was ik belde Tommy dat ik het terug wilde sturen nou mooi niet want het terug termijn was versteken nu zag ik op tv dat het wel terug mag hoe zit het nu?
Wie kan me hier wat over vertellen.
Gr Judith
Ik heb ook deze Fix it Pro ooit gekocht na een aantal maanden had ik een auto waar ik het op wilde gebruiken nou mooi niks zoals het al bekend was ik belde Tommy dat ik het terug wilde sturen nou mooi niet want het terug termijn was versteken nu zag ik op tv dat het wel terug mag hoe zit het nu?
Wie kan me hier wat over vertellen.
Gr Judith
-
We hebben vorige week in Benidorm op een terrasje Fix-It Pro gekocht voor (echt waar) 2 euro.
Testen het uit als we weer thuis zijn.
Mocht het niet werken hebben we 37,95 kunnen besparen.
In Spanje worden regelmatig allerlei teleshopping artikelen aangeboden tegen dumpprijzen.
Zijn ze er hier inmiddels achter dat het toch allemaal niet werkt???!!!
TIP: heb je een familielid/kennis die wel eens in Spanje komt, laat deze dan het artikel van uw keuze meebrengen voor een paar euro.
Harry en Tonny Boerman
Testen het uit als we weer thuis zijn.
Mocht het niet werken hebben we 37,95 kunnen besparen.
In Spanje worden regelmatig allerlei teleshopping artikelen aangeboden tegen dumpprijzen.
Zijn ze er hier inmiddels achter dat het toch allemaal niet werkt???!!!
TIP: heb je een familielid/kennis die wel eens in Spanje komt, laat deze dan het artikel van uw keuze meebrengen voor een paar euro.
Harry en Tonny Boerman