Drie jaar geleden verschenen folders bij ons op school (voortgezet onderwijs in Kampen) in de personeelskamer van PMA consultancy. Zij maakten reclame voor het zg. Triple Effect, speciaal voor het onderwijs! Ook nog gelokt met een digitale fotocamera of mobiele telefoon.
Nu ben ik niet meer zo blij met die speciale onderwijs-aanbieding!
Wie heeft ook ervaring met Triple Effect? (Mijn contract loopt 14 februari 2004 af, en moet dan een keuze maken voor betalen restschuld, betaling weigeren, of misschien alle aandelen overnemen?)
Groeten uit Kampen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Triple Effect voor het onderwijs (PMA consultancy)
Re: Triple Effect voor het onderwijs (PMA consultancy)
Hallo Kampen,
Reken maar dat er heel veel onderwijsmensen ingestonken zijn!
Ik bijvoorbeeld en in mijn directe omgeving zó al zeven mensen.
Niemand ervan wist dat hij leende.
Het wrange was, dat ik met deze gunstige "spaarrekening"begon, omdat ik een spaarpotje voor mijn toen zestienjarige dochter wilde hebben, als ze ging studeren. Ik wilde n.l. liever niet dat ze ging lenen!!
Je kunt via de zoekfunctie heel veel over het Triple Effect voor het onderwijs vinden.
Kijk ook eens op de site van Adviesverlies (Kliklijn).
Mieke
Reken maar dat er heel veel onderwijsmensen ingestonken zijn!
Ik bijvoorbeeld en in mijn directe omgeving zó al zeven mensen.
Niemand ervan wist dat hij leende.
Het wrange was, dat ik met deze gunstige "spaarrekening"begon, omdat ik een spaarpotje voor mijn toen zestienjarige dochter wilde hebben, als ze ging studeren. Ik wilde n.l. liever niet dat ze ging lenen!!
Je kunt via de zoekfunctie heel veel over het Triple Effect voor het onderwijs vinden.
Kijk ook eens op de site van Adviesverlies (Kliklijn).
Mieke
Re: Triple Effect voor het onderwijs (PMA consultancy)
Daar zijn wij ook ingetrapt maar wij komen terug.