LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pc4everyone

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
power the world

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door power the world »

Ik snap niets van deze aantijgingen richting PC4everyone! voorheen kochten wij, voor het personeel, alle pc's en laptops via onze IT man. sinds wij PC4everyone kennen kopen we alles daar!

Het scheelt veel geld, ze zijn snel, betrouwbaar en deskundig. dat ze om de hoek zitten is een extra voordeel dit in combinatie met de grote van het bedrijf betekend het dat ze snel kunnen schakelen ideaal als we een kapotte laptop hebben en zo.

Volgende week beginnen er twee nieuwe mensen bij ons waarvoor we zeker weer een laptop bij PC4everyone kopen!

@ PC4everyone: Keep up the good work!
@ klagers: wees niet laf, bel op en bespreek de problemen. Niemand is erop uit een andere kwaad te doen!

A. batterij te H'lem

MvdJ

Ongelezen bericht door MvdJ »

Het zieligste is dat mensen niet serieus hierop kunnen reageren
Ik hoef en ga niet naar de oogarts, ik heb simpelweg goede ervaringen met PC4Everyone.

Dat er 3 berichten snel achter elkaar gepost zijn lijkt mij niet heel gek, dit gaat logische wijze in de rondte en mensen gaan dat lezen en erop reageren.
Of dat nou positief of negatief is maakt niks uit.

Beetje off topic ook om nu ineens dit onderwerp aan te snijden btw.

Niksnut, let even op wat je zegt. Dank

vermeule

Ongelezen bericht door vermeule »

ook ik heb een bestelling gedaan bij pc4everone
en ook ik was bang dat ik problemen zou krijgen maar ik moet bekennen
dat ik voorbarig was want ik werd netjes gebeld dat de bestelling iets later bezorgd zou worden ,afgelopen vrijdag heb ik mijn computer binnen gekregen
het zag er keurig uit.ik gebruik de computer al een paar dagen en ben zeer tevreden.mijn complumenten aan pc4 everone
en mijn exsuus dat ik zo negatief gereageerd heb
ik wens u bedrijf al het goede toe
vriendelijk groet
e.n moerman :D

PC4Everyone.nl

Ongelezen bericht door PC4Everyone.nl »

Geachte heer KarelvD,

Zo te lezen heeft u behoorlijk wat frustraties opgebouwd omtrent uw bestelling.

Kan het daarom zo zijn dat u de citaten uit uw telefoongesprekken enigszins chargeert? Het is voor ons onmogelijk te achterhalen wie u bent en daarom is het erg lastig om te kijken of en hoe u contact met ons hebt opgenomen.
Maar de wijze waarop wij ons zouden uiten richting onze klanten volgens u, kan ik echt niet onderschrijven.

Ik hoop, en ga ervanuit, dat u eea overdreven heeft. Neemt u alstublieft contact met ons op zodat wij eea alsnog in orde kunnen maken voor u.

Wellicht kunt u daarna uw post enigszins bewerken.

Bij voorbaat dank,

PC4Everyone.
Laatst gewijzigd door PC4Everyone.nl op 09 nov 2010 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.

KarelvD

Ongelezen bericht door KarelvD »

Geachte heer KarelvD,

Zo te lezen heeft u behoorlijk wat frustraties opgebouwd omtrent uw bestelling.

Kan het daarom zo zijn dat u de citaten uit uw telefoongesprekken enigszins chargeert? Het is voor ons onmogelijk te achterhalen wie u bent en daarom is het erg lastig om te kijken of en hoe u contact met ons hebt opgenomen.
Maar de wijze waarop wij ons zouden uiten richting onze klanten volgens u, kan ik echt niet onderschrijven.

Ik hoop, en ga ervanuit, dat u eea overdreven heeft. Neemt u alstublieft contact met ons op zodat wij eea alsnog in orde kunnen maken voor u.

Wellicht kunt u daarna uw post enigszins bewerken.

Bij voorbaat dank,

PC4Everyone.[/quote]

Ik heb inmiddels het probleem zelf opgelost door nieuwe comp (laptop) aan te schaffen, en voor mij is het eigenlijk niet meer nodig om nog kontakt te hebben met Uw bedrijf.
Vind het wel netjes dat U er op dit forum op reageert en eventueel een oplossing te zoeken, zal kijken of ik het commentaar wat aanpas.

PC4Everyone.nl

Ongelezen bericht door PC4Everyone.nl »

trebelski schreef:
En zo te lezen is Karel niet alleen in zijn kritiek.
l
Geachte heer/mevrouw Trebelski,

Bent u een klant van ons?
Er is niets waaruit ik opmaak dat dat zo is.

Ik ben namelijk erg benieuwd wat u de toegevoegde waarde vindt van deze reactie en zou daar anders graag over in contact komen met u.

Graag uw reactie naar:
[email protected]

Bij voorbaat dank.

jkamen

Ongelezen bericht door jkamen »

jkamen schreef:Wat een waardeloos bedrijf is dit!!
Mijn zoon van 15 jaar heeft van zijn eerste vakantiebaan begin augustus 2010 een pc besteld en betaald. De pc werd niet geleverd in week 33 zoals vermeld in de mail die wij ontvingen. In week 34 heeft hij gemaild en de pc zou die week op donderdag of vrijdag worden geleverd. Er werd dus niets geleverd en op mijn mails werd niet gereageerd. Ook op mijn aangetekende brief niet. Uiteindelijk wel een mail ontvangen met een creditnota. Uiteraard kreeg mijn zoon het geld niet teruggestort. Onze advocaat heeft inmiddels ook een aangetekende brief naar dit "bedrijf" gezonden, maar ook geen reactie ontvangen.
Echt stoer van pc4everyone om het geld van een 15 jarige niet terug te storten. Ga dus nooit met dit "bedrijf"in zee en koop je pc bij een ander.
5 november 2010 ontving ik een mail van de directeur van pc4everyone.
Het probleem is nu opgelost, mijn zoon heeft zijn geld retour ontvangen en een attentie ontvangen.

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

niksnut

Ongelezen bericht door niksnut »

wat ik nog steeds niet begrijp is dat er dagelijks klachten gepost worden op diverse forums. Er is dus nog steeds duidelijk iets mis in de gang van afhandeling bij dit bedrijf. zodra klanten hun frustratie hier (of op andere forums) uiten , is er inneens van alles mogelijk en de oplossing nabij. Als je je problemen voorlegd voordat je iets post kan er niets , sta je op een forum dan is het zo opgelost. dat is tenminste de indruk die krijg.
waarom kan dat niet op voorhand. Als een klant kontakt legt via mail of telefoon, handel het meteen goed af.
lees ook veel klachten over fout of slecht geleverde apparatuur. dat ligt ten grondslag van alle negatieve publiciteit. Als je goede spullen afleverd zal er niemand klagen. Al duurd het even langer.
en een ander probleem is natuurlijk het niet kunnen leveren van computers waarmee geadverteerd wordt.
ook het terug betalen. er zijn regels voor . maar de ene persoon heeft zijn geld na een paar dagen terug terwijl iemand anders er naar zijn zegge maanden op zit te wachten.

Nu zie ik op diverse forums een offensief van pc4everyone door veel en vaak zogenaamde positieve berichten te posten. Zijn jullie dan echt zo dom. daar los je toch niets mee op!!!!!!!!!.
neem je bedrijfsvoering eens goed onder de loep of laat dat door een extern iemand doen. kan je ook wel een paar adviesen geven.
Als jullie van pc4everyone niet anders gaan werken gaat dit van kwaad tot erger.
en we weten waar dat eindigd....................
Als je zakelijk bent ingesteld zal je dit nog eens goed lezen en opvolgen.
zoals je zelf al aangaf hoef je het personeel geen zweepslagen te geven , maar als ik iets fout doe (komt nooit voor) wordt het me wel zo duidelijk gemaakt dat ik het geen 2e keer doe.

berends2010

Ongelezen bericht door berends2010 »

Ook hebben ze het over dat de terugbetaling binnen de wettellijke termijn van 30 dagen gebeurt, waarschijnlijk werken ze met de kalender van de Maya's want ik lees op verschillende fora dat deze termijn toch regelmatig word overschreden en dat mensen weken op hun geld moeten wachten.

:arrow: word ongetwijfeld vervolgd :idea:
Laatst gewijzigd door berends2010 op 09 nov 2010 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

niksnut schreef: Nu zie ik op diverse forums een offensief van pc4everyone door veel en vaak zogenaamde positieve berichten te posten. Zijn jullie dan echt zo dom. daar los je toch niets mee op!!!!!!!!!.
neem je bedrijfsvoering eens goed onder de loep of laat dat door een extern iemand doen. kan je ook wel een paar adviesen geven.
Als jullie van pc4everyone niet anders gaan werken gaat dit van kwaad tot erger.

Als je zakelijk bent ingesteld zal je dit nog eens goed lezen en opvolgen.
zoals je zelf al aangaf hoef je het personeel geen zweepslagen te geven , maar als ik iets fout doe (komt nooit voor) wordt het me wel zo duidelijk gemaakt dat ik het geen 2e keer doe.
Kan me goed vinden in deze reactie, een fout maken is echt geen probleem. Je kop in het zand steken en pas gaan oplossen als er vervelende verhalen op de diverse fora verschijnen is dom en vooral te laat! De positieve verhalen die dan ineens verschijnen van bezoekers die je daarna nooit meer hoort of ziet is gewoon een manier om het bedrijf nog verder naar beneden te halen en dat geld ook voor reacties van de directeur/oprichter, een verstandig bedrijf zal nimmer zo reageren en blijft stilzitten als het geknipt word om het voortaan beter te doen.

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

PC4Everyone.nl schreef:
Geachte heer/mevrouw Trebelski,
Bent u een klant van ons?
Er is niets waaruit ik opmaak dat dat zo is.
Dus ik zou alleen mogen reageren als ik een klant ben? Zo handelt u toch ook niet bij de (vage eenmalige ) positieve stukjes. Ik heb het stukje gelezen op tweakers.net en al is het niet voordelig voor u het is wel degelijk ontopic!.

De link plaats ik niet opnieuw, die staat op de vorige pagina al.
Aftersales

de dag dadat de zending aangekomen een klacht via e-mail ingedient met betrekking tot de incomplete levering en die producten niet confrom de beschrijving. Als reactie kreeg ik dat pc4everyone er binnen naar zou kijken, na drie dagen een reminder gestuurd maar daar geen reactie op gekregen, vervolgens gebeld met ze, wederom zou er naar gekenen worden, wederom reminder via mail, na 2 weken reminders sturen geld terug gevraagd via Mastercard verzekering en dit van mastercard teruggekregen. Al met al is de After sales belabberd, pc4everyone komt zijn afspraken niet na en communieerd niet.
Bron = Tweakers.net Dinsdag 9-Nov-2010

berends2010

De heren van PC4e kunnen dan wel beweren dat daar alles goed gaat maar blijkbaar zijn niet alleen de mensen op dit forum die negatief over dit bedrijf denken :
(ook wat positieve reactie's, maar merendeel in de -) :cry:

http://www.internetwinkel.nl/webwinkels/PC4everyone.nl

Umad

Ongelezen bericht door Umad »

Zucht, het zijn net kleine kinderen. En daarmee bedoel ik alle betrokken partijen.

Pc4everyone: Als een klant ontevreden is, kun je wel aangeven dat dit niet zo hoort te zijn, maar dan onderken je het gevoel bij de klant. Daar zijn klanten niet blij mee: ze krijgen het gevoel niet serieus genomen te worden. Kijk eens bij topics van tele2, ziggo etc hoe hun damage control uitvoeren op sites als deze en leer daarvan. Tip: ga nooit diep inhoudelijk op een klacht in maar vraag om contact en het op te lossen. Blijven mensen dan op het forum reageren en nemen ze geen contact op, dan is het jammer voor hun.
Mensen met 1+ bericht(en) op hun account die allemaal op dezelfde dag positief reageren op je bedrijf, werkt eerder averechts. Mensen denken al snel dat je zelf positieve reclame maakt en als je dat nodig hebt.... spreekt niet voor je.
Let wel, ik zeg niet DAT jullie dit doen, maar zo komt het over.

Klagers: Je hebt nu je klacht kenbaar gemaakt. Je hebt 1 hele transactie gehad bij deze zaak die niet naar tevredenheid is afgerond. Is dat een reden om eindeloos te blijven reageren? Of is de kous ook een af? Leuk vind ik het dat meerdere mensen hier zeggen volwassen te reageren en het hierbij te laten om vervolgens na een paar dagen weer vrolijk een post te plaatsen.
berends2010 schreef: 3 nov j.l.
Het volgende wat ik ga doen is dezelfde "volwassen" stap nemen als de "heren" van dit bedrijf en de zaak als gesloten beschouwen.
Zegt ook iets natuurlijk. Maar het gaat inhoudelijk nergens meer over.

Aangezien pc4everyone aangeeft de zaak alsnog op te willen lossen, geef hun dan die mogelijkheid en meld het verloop op de site. Gaat het dan nog mis hebben ze het zelf goed verprutst en mag je dat hier terecht melden.
Heb jij geen interesse voor een gratis laptop o.i.d., dan neem hem maar in ontvangst en stuur hem naar mij. Ik heb het namelijk niet zo breed en zou er heel blij mee zijn.
Laatst gewijzigd door Umad op 10 nov 2010 16:35, 2 keer totaal gewijzigd.

niksnut

ik ben hier terecht gekomen omdat ik (en ik denk als zovele hier) geen respons kreeg.
pas nadat ik hier ging posten liep het allemaal sneller. Net zoals bij zovele onderneemt PC4E pas serieus aktie als je de publiciteit zoekt. een totaal verkeerde instelling. daarnaast leveren ze na al die jaren (ze bestaan 10 jaar en de klachten lopen terug tot 2007) nog steeds foute of slechte spullen terwijl dat helemaal niet nodig is. Ook (maar dat is inmiddels wel verbeterd) was de informatie op hun website onvolledig. er werd dan ook geadverteerd met computers die ze niet eens in hun bezit hadden (hebben) , en waarbij dus ook geen levertijd was vermeld.
Als je 2 maanden niet serieus genomen wordt denk ik niet dat het inneens wel zo is.
Klagers: Je hebt nu je klacht kenbaar gemaakt. Je hebt 1 hele transactie gehad bij deze zaak die niet naar tevredenheid is afgerond. Is dat een reden om eindeloos te blijven reageren?
Als je ziet dan na je post er meer mensen volgen met klachten mag je best reageren en / of aanvullende informatie melden. daar is een forum voor.
het is niet zo dat je eenmaal je zegje doet en er nooit meer terug komt . maar u weet waarschijnlijk niet waar een forum voor is.

ik ben klaar met PC4E maar blijf het best nog wel even volgen om ten eerste te kijken of het beter wordt en mogelijke klagers te helpen.

berends2010

Umad schreef:
Klagers: Je hebt nu je klacht kenbaar gemaakt. Je hebt 1 hele transactie gehad bij deze zaak die niet naar tevredenheid is afgerond. Is dat een reden om eindeloos te blijven reageren? Of is de kous ook een af? Leuk vind ik het dat meerdere mensen hier zeggen volwassen te reageren en het hierbij te laten om vervolgens na een paar dagen weer vrolijk een post te plaatsen.
[.
Waarom zou iemand maar 1 keer iets in een thread mogen posten, de bedoeling van een forum als dit is volgens mij bedoeld om iedereen op te hoogte te houden hoe alles verloopt en afloopt (goed of slecht)

Bij PC4E everyone lijkt weinig verbetering in hun doen en laten te zitten, een collega van mij belde ze gisteren met klacht over een laptop die hij februari gekocht had, hij zou door verbonden worden naar de TD ,
na 23 minuten heeft hij zelf de verbinding verbroken, bij een 2de poging werd er niet opgenomen (nummerweergave ??)

Het lijkt me toch wel belangrijk om de lezers van de diverse fora hiervan op de hoogte te houden.
Vandaag of morgen zal hij overigens zijn eigen bevindingen hier plaatsen.
Laatst gewijzigd door berends2010 op 11 nov 2010 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.

salah123

Ongelezen bericht door salah123 »

Oh nee, hé :(
heb ik vorige week een nieuwe pc gekocht bij PC4Everyone.nl. Hij zou vandaag tussen 9:00 en 18:00 aankomen, maar het is nu al 10 over 6.
Oh, wat kijk ik uit om mijn tijd te besteden aan alle email's en telefoontjes naar het bedrijf.
Ze hebben me nog niet gemaild, dat er vertraging is of een van hun hierboven genoemden andere smoesjes.
Zouden mensen met ervaring mij hiermee kunnen helpen, goede tijd besparende oplossingen?
Ik weet bijna zeker dat ik mijn geld terug wil. Op tijd bezorgt of niet ik heb geen zin in niet geleverde producten waar ik maanden op moet gaan wachten, kapotte producten,hardeschijven die opblazen of computers die het geluid maken van een ''stoomtrein''.
Ik moet ook niet te snel gaan oordelen natuurlijk want ze zijn pas 1 dag te laat.
Tip voor mezelf, eerst op onderzoek uitgaan dan pas bestellen.

Edit: Waarom zo'n haat aan niksnut en berends,
ten eerste ze hebben allebei een order geplaats waar ze maanden op moesten wachten willen ze het annuleren krijgen ze het geld niet terug? ik bedoel wat is dat nou voor service?
krijgen ze hun geld terug?
waarom duurt het zo lang?
komt het uber houd nog aan?

Ik heb hier ook besteld en niks ontvangen, waar ik niet vooraf voor werd toegelicht. Ik wil dit graag besprekken op de makkelijkste en meest tijdbesparende manier.

Ik wacht op antwoord.

niksnut

ik zou niet meteen in de stres schieten. ik heb ook uiteindelijk mijn geld terug gehad. en wel binnen de wettelijk gestelde termijn van een maand, alleen beloofde men daar dat het met 5 dagen op mijn rekening zou staan.

gewoon in contact treden , veel en vaak, tot dat je heb waar je om vraagd.
bellen is het beste .

salah123

Ongelezen bericht door salah123 »

Ik heb de computer vandaag binnen gekregen. Alles zit er gelukkig bij
muis, toetsenbord, de computer zelf en beelscherm.

Nu nog even kijken of hij het doet! :wink:

Edit: ik heb hem zojuist geïnstalleerd en hij doet het gewoon goed.
Schrok me wel even toen ik al die reacties las, maar gelukkig is het goed gekomen. :lol:

Even kijken hoe lang hij het volhoud, ik hou mensen op de hoogte. :)

Emhaa

Ongelezen bericht door Emhaa »

Hallo,

Op 28-10-2010 heb ik een bestelling gedaan bij pc4everyone. Alles leek goed te gaan, heb gelijk een bevestigings e-mail gehad en kon de laptop de week erop ophalen. Echter kreeg ik op 03-11-2010 een e-mail dat ik de laptop pas 19-11-2010 kon ophalen. Was het hier in eerste instantie niet mee eens en heb de bestelling laten annuleren. De dag daarop heb ik contact opgenomen met pc4everyone om de koop toch door te laten gaan. Zo gezegd, zo gedaan.. Gelijk een bevestingingsmail gehad.

19-11-2010 (dag dat ik de laptop zou moeten op halen) word ik gebeld door een medewerkster van pc4everyone dat ik de laptop niet vandaag kon ophalen, omdat zij de laptop nog niet hadden. Heb aan de dame doorgegeven dat ik de bestelling dan wil laten annuleren, dit zou zij doorgeven aan de afdeling Sales en er zou contact met me worden opgenomen. Nadat er geen contact met me was opgenomen ging ik weer bellen met pc4everyone om te kijken hoe het zit. De medewerkster die ik toen aan de tel kreeg annuleerde mijn bestelling en ik zou een bevestiging krijgen. Tegen 4 uur ben ik maar weer gaan bellen, omdat ik nog steeds geen e-mail heb ontvangen. Twee keer 45 min aan de lijn gezeten, maar niemand gesproken. Het enige wat er werd gezegd: 'Pc4everyone een ongenblik geduld ik kom zo bij u terug' dit werd gezegd aan het begin van het gesprek..

Ben er moe van geworden!!

Stane

Ongelezen bericht door Stane »

Nog een klacht over PC4Everyone :
Op 29-10-2010 hebben we een bestelling gedaan bij PC4Everyone, naar aanleiding van een reclame in de Metro. We hebben gelijk een bevestiging e-mail gehad en konden de iMac op 8 november ophalen. Op internet stond dat de iMac op voorraad was,dus alles leek goed te gaan.

Echter kregen we op 08-11-2010 rond 11 uur een telefoontje waarin ons werd verteld dat de ophaalafspraak van die middag niet doorging en dat we de computer pas op 19-11-2010 konden ophalen. We vonden het helemaal niet netjes om op zo een korte termijn af te zeggen en ook de uitleg (lees smoesje) leek verdacht. De computers waren namelijk nog in Amerika, maar dat wisten ze niet tot die ochtend. Onze eerste vraag was; hoe kan dat ? We hebben meteen contact opgenomen met de Klantenservice van PC4Everyone.Na lang wachten hebben we een medewerkster aan de lijn gekregen. Hetzelfde verhaal kregen we van haar te horen. De computers zouden nog steeds bij Apple liggen en ze wisten het niet tot die ochtend. Alsof de bestelling binnen paar uur vanuit Amerika naar Nederland zou kunnen komen.

In ieder geval waren we na dit gesprek niet wijzer geworden, maar er werden aan ons twee dingen beloofd : dat we een schriftelijke(e-mail) bevestiging van de nieuwe ophaaldatum ontvangen en dat ze gingen kijken of er toch ergens een iMac over was die ze voor ons zouden kunnen aanpassen. Daarover zouden we dezelfde middag nog een e-mail ontvangen.
Die dag en de volgende twee dagen daarop geen een e-mail ontvangen!

Op 10 november was er nu in De Pers weer dezelfde reclame/aanbidding voor de Apple iMac.Dit keer een paginagrote advertentie. Weer op internet gekeken een er stond bij de aanbieding voor de iMac: OP VOORRAAD!!

Weer met de Klantenservice gebeld omdat we geen e-mail hebben ontvangen en ook om te vragen hoe het met de misleidende reclames zat. Weer is ons beloofd dat wij dezelfde middag een e-mail zouden krijgen. Wat betreft de misleidende reclame: volgens PC4Everyone betekent op voorraad dat de computers ergens bij Apple in de VS staan. Volgens bestaande woordenboeken betekent het iets helemaal anders.

Weer een dag voorbij (11-11-2010).Later in de middag weer met de klantenservice gebeld, weer een belofte gekregen dat we meteen een bevestigende e-mail zouden krijgen. Uiteindelijk hebben wij rond 17:30 uur een e-mail naar hun verzonden met hetzelfde verzoek. Iets later eindelijk een reactie van ene [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Hetzelfde verhaal een weer werd de 19 november genoemd als de leverdatum.

Op 15 november een bevestiging e-mail ontvangen met 19 november als ophaaldatum.
Op 19 november hebben we de verkoop afdeling en de klantenservice gebeld met de vraag hoe laat we onze pc kunnen ophalen, en toen kregen we te horen dat de ophaaldatum opnieuw is verschoven, nu naar 25 november!

We worden hier echt moe van en gaan de aankoop annuleren.
Wij doen niet vaak aankopen via het Internet en na dit debacle met, naar onze mening ,zo een oneerlijk bedrijf gaan we het ook nooit meer doen.

Gesloten