LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Negatieve BKR registratie door T-Mobile.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Fisland

Negatieve BKR registratie door T-Mobile.

Ongelezen bericht door Fisland »

Beste mensen,

Zoals de meeste mensen wel weten heeft T-mobile een bepaalde tijd een exclusieve deal gehad met Apple om de iPhones aan te bieden bij een abonnement.
Aangezien een vriend van mij een iPhone had en het mij ook wel wat leek heb ik bij de T-mobile store een iPhone opgehaald.
Na 1 jaar ging ik wat meer smsen, om die reden de T-mobile klantenservice gebeld om te kijken of er ook een SMS bundel was voor het iPhone abonnement.
Dit was er toen, ik dit afgesloten en ben zonder zorgen begonnen met smsen.

Op het volgende factuur bleek dat er helemaal geen SMS bundel was afgesloten, ik heb daarna contact opgenomen met T-mobile, ze wisten mij te vertellen dat het helemaal niet mogelijk is om een SMS bundel af te sluiten bij een iPhone abonnement.
Zodoende zat ik met een factuur opgescheept van iets meer dan 300 euro. Ik ben iemand die z'n facturen op tijd betaalde, omdat ik rekening hield met een bepaald bedrag. Dit ging dus niet echt op bij dit factuur, na meerdere keren contact te hebben gehad met T-mobile bleek dat het mij eigen schuld was.

Ik zou een onderzoeksplicht moeten hebben en had er zelf onderzoek naar moeten doen voordat ik de klantenservice belde. Vreemd genoeg is er een klantenservice die ik kan bellen om mijn onderzoek te doen..

T-mobile kon dus niks voor mij betekenen, ik heb dus ook geweigerd om het factuur te betalen en T-mobile heeft van mijn abonnement een prepaid abonnement gemaakt.

Nu de iPhone 4 uitkomt bij andere providers zie ik schoon mijn kans om daar gebruik voor te maken, helaas ben ik er eergister achter gekomen dat ik een negatieve BKR registratie heb, ik kan dus niet bij mobiele telecom providers een abonnement afnemen.
Dit door een fout dankzij T-mobile.

Wat kan ik nu het beste doen? Want ik was altijd tevreden met T-mobile, alleen dit voorval is wel heel jammer.

stofzuigertje

Re: Negatieve BKR registratie door T-Mobile.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik zou hier ook in kunnen trappen, ik verwacht dat op elke een SMS bundel zou kunnen tenzij ze dit duidelijk aangeven.

Je zou ook de verkoper van de bundel wegens niet geven voldoende info kunnen aanklagen.
Verder kun je dit beter laten oplossen door rechtsbijstand verzekering want dan is 1 simpel briefje plotseling wel voldoende.

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Bij een i-phone abonnement zitten standaard minimaal 150 sms standaard in de bundel.

het is niet mogelijk een smsbundel toe te voegen.
Je kan wel overstappen naar een hoger bundel en je krijgt dan 300 of 1000 smsjes.

Heb nog even gekeken op de t-mobile site en het staat er allemaal zo duidelijk.
Ook op je eigen t-mobile pagina staat gelijk vermeld wat je hebt als je inlogt.

Het was erg simpel om er achter komen wat je had, echt zelf een onderzoekje starten was zo simpel.

Helaas nu te laat

Gr
ATESLI

Fisland

atesli schreef:Bij een i-phone abonnement zitten standaard minimaal 150 sms standaard in de bundel.

het is niet mogelijk een smsbundel toe te voegen.
Je kan wel overstappen naar een hoger bundel en je krijgt dan 300 of 1000 smsjes.

Heb nog even gekeken op de t-mobile site en het staat er allemaal zo duidelijk.
Ook op je eigen t-mobile pagina staat gelijk vermeld wat je hebt als je inlogt.

Het was erg simpel om er achter komen wat je had, echt zelf een onderzoekje starten was zo simpel.

Helaas nu te laat

Gr
ATESLI
Ik weet niet waar je het over hebt, de gegevens die je op de website ziet voor de iPhone gaan om de standaard abonnement, ik lees daar niets over een sms bundel.

Ik belde de klantenservice omdat het mij makkelijk leek, even bellen en als het kan meteen afsluiten. Ik ging ervan uit dat het kon, bij elke provider, bij elk abonnement kan het.

Behalve bij het iPhone abonnement bij T - mobile. :wink:

atesli

Er is maar i-phone abonnement en daarin zitten die SMSjes gewoon in.

Er zijn wel andere abonnements vormen, het RELAX is daar het bekendste van.
Bij deze vorm moet je bundels toevoegen indien gewenst (SMS en internet)

Weet niet wat je met het standaard abonnement bedoeld?

Maar is eigenlijk niets meer te veranderen of terug te draaien.
Het kwaad is al geschied.

ff gelijk over je pre-paid, je gebruikt nu prepaid in je i-phone?
Kijk dan uit met internet gebruik.
Welke tariefsplan heb je met je pre-paid?
Standaard wordt dat geleverd als standaardprepaid, gratis overstappen naar bonusSMS tarief en je bel en sms tarief gaat behoorlijk omlaag.

Gr,
ATESLI

Fisland

atesli schreef: ff gelijk over je pre-paid, je gebruikt nu prepaid in je i-phone?
Kijk dan uit met internet gebruik.
Ik ben niet dom.

atesli

Niet dom maar wel nalatig dus, je hebt je prepaid tarief ook goed geregeld?

ATESLI!

Fisland

atesli schreef:Niet dom maar wel nalatig dus, je hebt je prepaid tarief ook goed geregeld?
Ik gebruik alleen geen T-mobile meer.

Fisland

T-mobile, gaan we dit nog oplossen?

JohnAlb

Ongelezen bericht door JohnAlb »

Fisland schreef:
atesli schreef:Niet dom maar wel nalatig dus, je hebt je prepaid tarief ook goed geregeld?
Ik gebruik alleen geen T-mobile meer.

Het zal je niet helpen als je niet goed leest :roll:

Gesloten