LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitenne vs. Interactieve TV

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Abeille
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2010 15:17

Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door Abeille »

Ik zit in dubio over een tv aansluiting in een nieuwe woning.

Ga ik voor Digitenne of Interactieve TV?

Angie-54
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 nov 2010 11:30
Locatie: Zwolle

Re: Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door Angie-54 »

Ik gebruik zelf digitenne , en heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Enige nadeel, je heb niet heel veel zenders, en opnemen zal je via een andere recorder moeten doen.

Abeille
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2010 15:17

Re: Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door Abeille »

Opnemen doe ik eigenlijk nooit, en de zenders die ik kijk zitten ook bij digitenne. Zag dat ze ook een pakket hebben met internet erbij. Maar volgens mij zit daar alleen interactieve tv bij.

BaSZie
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 nov 2010 15:55

Re: Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door BaSZie »

Ik heb ook digitenne... maar ontvangst kan nog wel eens haperen. Met onweersachtig weer wil de ontvangst nog wel eens slecht(er) zijn en ook is de ontvanger gevoelig voor je mobiele telefoon. Van de andere kant wel goedkoper en (voor mij) voldoende zenders. Toch is de beeldkwaliteit een van de redenen van mij om nu toch te gaan overstappen. Echt haarscherp beeld krijg ik toch niet.

donald j
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 nov 2010 00:15

Re: Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door donald j »

Het mooiste beeld krijg je bij digitenne als er een scooter voorbij rijdt.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door tiptoo »

ik heb ook digitenne ben er tevreden over ondanks dat het van kpn is. genoeg zenders. :mrgreen:

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door mich24 »

Angie-54 schreef:Ik gebruik zelf digitenne , en heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Enige nadeel, je heb niet heel veel zenders, en opnemen zal je via een andere recorder moeten doen.
Niet helemaal waar. Digitenne heeft ook boxen met opnamefunctie

Angie-54
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 nov 2010 11:30
Locatie: Zwolle

Re: Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door Angie-54 »

mich24 schreef:
Angie-54 schreef:Ik gebruik zelf digitenne , en heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Enige nadeel, je heb niet heel veel zenders, en opnemen zal je via een andere recorder moeten doen.
Niet helemaal waar. Digitenne heeft ook boxen met opnamefunctie

Dan heb ik waarschijnlijk die mediaboxen niet.
Vind ook niet vervelend. we hebben aan de andere kant van het huis ook nog eens upc met conbinatie van internet, dus opnemen doe ik daarmee.

Wat ze hier zeggen over de beeldkwaliteit klopt, en inderdaad is het ontvangst bij slecht weer minder. Maar dat zelfde kan gebeuren bij andere leveranciers.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door tiptoo »

Angie-54 schreef:
Wat ze hier zeggen over de beeldkwaliteit klopt, en inderdaad is het ontvangst bij slecht weer minder. Maar dat zelfde kan gebeuren bij andere leveranciers.
klopt dat had ik bij UPC , als er slecht weer was of onweer in de lucht hing dan waren een aantal zenders niet meer te zien allemaal op zwart.

visliefhebber
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2010 19:55

Re: Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door visliefhebber »

Alle waar is naar zijn geld.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door tiptoo »

visliefhebber schreef:Alle waar is naar zijn geld.
ben ik niet met je eens , er zijn zat dingen die giga duur zijn en waardeloos werken.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Zou voor interactieve TV gaan, niet zozeer voor de extra zenders maar gewoon puur voor de beeldkwaliteit, zeker als je een wat grotere tv hebt.
Heb zelf beneden in de huiskamer Interactieve tv en boven in de slaapkamer digitenne, en vind het verschil in kwaliteit vrij groot.

BaSZie
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 nov 2010 15:55

Re: Digitenne vs. Interactieve TV

Ongelezen bericht door BaSZie »

Roytheslayer schreef:Zou voor interactieve TV gaan, niet zozeer voor de extra zenders maar gewoon puur voor de beeldkwaliteit, zeker als je een wat grotere tv hebt.
Heb zelf beneden in de huiskamer Interactieve tv en boven in de slaapkamer digitenne, en vind het verschil in kwaliteit vrij groot.
Ik ben sinds deze week ook overgestapt van Digitenne naar Interactieve TV (weliswaar van Tele2). De beeldkwaliteit is echter veel beter. Scherper beeld etc.

De opzegging verliep overigens gemakkelijk, vriendelijke Digitenne medewerkster, goed en duidelijk geïnformeerd. Ook dat mag gezegd worden.

Gesloten