LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kerstmis
Kerstmis
Kerst is een mooi feest en als je gelovig bent, heeft dit meer inhoud dan alleen maar drinken en feesten.
Je wordt geboren en je gaat ook eens weer van de wereld af. De één heeft geluk en de ander niet.
Aegon, Dexia en noem ze maar op wat hebben jullie teweeg gebracht met jullie produkten !!
Jonge mensen krijgen geen hypotheek meer ouderen deden het voor een aanvulling op hun pensioen en weer anderen hadden ook een
doelstelling.
Vul maar in en kijk eens wat jullie multinationals bereikt hebben. Mensen zitten in zak en as weg toekomst droom. Jullie bulken van het geld en shame on you om zo te keer te gaan.
Eens worden we allemaal afgerekend voor wat we op deze wereld hebben gedaan, ook jullie.
Wees eens menselijk dan wordt het misschien nog wat in ons mooie landje.
Iedereen fijne dagen.
Albert.
Je wordt geboren en je gaat ook eens weer van de wereld af. De één heeft geluk en de ander niet.
Aegon, Dexia en noem ze maar op wat hebben jullie teweeg gebracht met jullie produkten !!
Jonge mensen krijgen geen hypotheek meer ouderen deden het voor een aanvulling op hun pensioen en weer anderen hadden ook een
doelstelling.
Vul maar in en kijk eens wat jullie multinationals bereikt hebben. Mensen zitten in zak en as weg toekomst droom. Jullie bulken van het geld en shame on you om zo te keer te gaan.
Eens worden we allemaal afgerekend voor wat we op deze wereld hebben gedaan, ook jullie.
Wees eens menselijk dan wordt het misschien nog wat in ons mooie landje.
Iedereen fijne dagen.
Albert.
Re: Kerstmis
Albert,
Prachtige woorden, en jammer genoeg o zo waar,
prettige dagen toegewenst en alle in voorspoed.
Ton
Prachtige woorden, en jammer genoeg o zo waar,
prettige dagen toegewenst en alle in voorspoed.
Ton
Albert, ik denk niet dat Dexia wat bereikt heeft met Legio. Ze hebben zwaar aan Aegon moeten dokken, en nu krijgen ze er ook nog last mee.
Nee, ik denk dat ze er geen cent aan verdienen, en alleen maar op toeleggen.
Nee, ik denk dat ze er geen cent aan verdienen, en alleen maar op toeleggen.
Helaas heeft Dexia bij de overname niet de tijd genomen om te kijken wat ze kochten. De tijd die hiervoor nodig was geweest, wordt nu geïnvesteerd om te kijken hoe ze hun blunder van destijds op anderen kunnen afwentelen. De middelen die door Dexia hiervoor worden gebruikt siert ze niet. Uiteindelijk zullen ze hiervoor een dubbele rekening moeten betalen. Overigens blijft het feit, dat ze na de overname door zijn gegaan met het maken van dezelfde fouten die Aegon heeft gemaakt.
Fijn kerstfeest.
Volgend kerstfeest zal goed zijn.
Sonja.
Volgend kerstfeest zal goed zijn.
Sonja.
sonja,niet teveel dromen want het kan nog altijd vertraagd worden!vrgr.andre de croos
Croosjes Sonja heeft gelijk het ziet er nu goed uit. Volgend jaar wordt een mooie Kerst.
Iedereen prettige feestdagen.
Harm
Iedereen prettige feestdagen.
Harm
harm,en toch vindt ik dat je niet te vlug de gedachten moet hebben van we zijn er al.vrgr.andre de croos
Croosjes niet de moed laten zakken volgens mij staan jullie er goed voor.
Paul
Paul
Prachtig gesproken Albert. Ik las het net pas, omdat we er ff tussenuit waren. Ik hoop dat jullie allemaal de kerst een beetje rustig zijn doorgekomen. En beste mensen, laat de moed niet zakken hè?
Gr. An
Gr. An
Hoi An,
Hopelijk hebben jullie genoten
groetjes,
albert.
Hopelijk hebben jullie genoten
groetjes,
albert.
Hoi Albert.
Ja zeker wel. En jullie hopenlijk ook! Volgende week(oud en nieuw) nog weer ff een paar dagen naar Parijs. Maar ik denk aan jullie allen hoor!
Probeer er ook van te genieten!
Groetjes terug van An,
Ja zeker wel. En jullie hopenlijk ook! Volgende week(oud en nieuw) nog weer ff een paar dagen naar Parijs. Maar ik denk aan jullie allen hoor!
Probeer er ook van te genieten!
Groetjes terug van An,
[Dexia geldwolven?]
Ze hebben nog altijd geld genoeg im de Belgische klassieke muziekzender "Klara" te sponseren.
Toch vreemd dat "Klara" geld van Dexia accepteert, dat van zoveel lease-gedupeerden afhandig is gemaakt.
johef
[/quote]
Ze hebben nog altijd geld genoeg im de Belgische klassieke muziekzender "Klara" te sponseren.
Toch vreemd dat "Klara" geld van Dexia accepteert, dat van zoveel lease-gedupeerden afhandig is gemaakt.
johef
[/quote]
1. Dexia groep heeft nog geld genoeg, dat ontkent ook niemand
2. Klara, wordt dat betaald met geld dat in Nederland verdiend is, of met geld dat in Belgia verdiend is?
2. Klara, wordt dat betaald met geld dat in Nederland verdiend is, of met geld dat in Belgia verdiend is?