Jochem1977 schreef:Iemand post hier een bericht van consuwijzer over ontbinding;
Als een product niet goed is, kunt u teruggaan naar de winkel. Hebt u een product een paar keer laten repareren, maar werkt het nog steeds niet goed? Of wil de verkoper het probleem niet oplossen? Dan mag u de koopovereenkomst ontbinden.
Wanneer kan ik een koopovereenkomst ontbinden?
Als u de verkoper de tijd hebt gegeven om het product te repareren, of een nieuw product te geven. En het probleem is nog niet opgelost. Als de verkoper het product niet kan of wil repareren binnen een bepaalde tijd. Of als hij geen nieuw product wil of kan geven binnen een bepaalde tijd. Als u het product een paar keer hebt laten repareren, en het werkt nog steeds niet goed. Als het product een grote fout heeft en de verkoper lost het probleem niet op.
Is dat hier wel aan de orde dan? Als ik e.e.a. goed begrijp is de winkelier wel bereid het apparaat te ruilen voor een nieuw exemplaar?
jochem,
toevallig werkzaam als medewerker consumentenbelangen?...De
zelfde voornaam in ieder geval en binnen 1 uur na het email contact tussen mij en ene Jochem van de Block meld jij je aan en reageert met een eerste posting...bijzonder!
Na twee koelkasten die NIET aan voldeden en makkementen had, plus het bizarre contact met verscheidene medewerkers van de Block ben ik het zaken doen met deze firma zat en wil ik gewoon mijn geld terug. Waarom zou een derde koelkast WEL voldoen aan de Wettelijke eisen?...ik heb geen vertrouwen meer in deze zaak. maar dat is volgens mij wel duidelijk. Dus heb ik graag mijn geld terug