LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] meubelmarkt : 46 weken op je bed en nog niks ontvangen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: meubelmarkt : 46 weken op je bed en nog niks ontvangen

Ongelezen bericht door sjoegel »

De vooruitzichten van Mammoet zijn erg, erg slecht. De vervevenheid met Meubelmarkten en al die voorgangers met dito katvangers is dusdanig dat er geen andere conclusie is dat en de klanten wegblijven en deze club in de warme belangstelling blijft staan van de fiscus en het OM. Gezien mijn beperkte kennis maar door logisch te denken denk ik dat Mammoet daardoor binnenkort weg is.


Er zijn honderden klachten over Mammoet. honderden mensen wachten nu bij meubelmarkt op hun meubelen die ze met hun zuurverdiende centen hebben gekocht. Het is een pot nat.

Gezien de vondst van een vuurwapen bij de directie wijs ik de uitnodiging voor een gesprek om begrijpelijke redenen van de hand :mrgreen:

LTDDevil
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 nov 2010 00:10

Re: meubelmarkt : 46 weken op je bed en nog niks ontvangen

Ongelezen bericht door LTDDevil »

sjoegel schreef:De vooruitzichten van Mammoet zijn erg, erg slecht. De vervevenheid met Meubelmarkten en al die voorgangers met dito katvangers is dusdanig dat er geen andere conclusie is dat en de klanten wegblijven en deze club in de warme belangstelling blijft staan van de fiscus en het OM. Gezien mijn beperkte kennis maar door logisch te denken denk ik dat Mammoet daardoor binnenkort weg is.


Er zijn honderden klachten over Mammoet. honderden mensen wachten nu bij meubelmarkt op hun meubelen die ze met hun zuurverdiende centen hebben gekocht. Het is een pot nat.

Gezien de vondst van een vuurwapen bij de directie wijs ik de uitnodiging voor een gesprek om begrijpelijke redenen van de hand :mrgreen:
Geweldig die laatste opmerking, daarom blijf ik dus ver uit de buurt :)
Maargoed dat door ons de curator een onderzoek is gestart, hier moet op gedronken worden!

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: meubelmarkt : 46 weken op je bed en nog niks ontvangen

Ongelezen bericht door poespas »

Oh nu kunnen ze wel een (onzinnige) reactie geven, maar deze mensen gewoon hun bed geven of 100% hun geld terug, waar ze al lang recht op hebben, ho maar.

Gewoon een flutzaak van de bovenste plank :roll: :roll:

ChamonixDito
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 okt 2010 20:16

Re: meubelmarkt : 46 weken op je bed en nog niks ontvangen

Ongelezen bericht door ChamonixDito »

Misschien wel een handige info:

MEUBITRANS B.V./FAILLISSEMENT
Bij vonnis van de rechtbank Arnhem van 7 september 2010 is de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Meubitrans B.V., gevestigd te Nijmegen, ingeschreven bij
de Kamer van Koophandel voor Centraal Gelderland onder nummer 18117746, in staat van faillissement verklaard. De rechtbank heeft mr. A.T. de Putter, verbonden aan
Phijffer Advocaten, aangesteld als curator.

Nadat het faillissement van Meubitrans B.V. is uitgesproken is door curator onderzoek gedaan naar de gang van zaken rondom deze vennootschap. Daarbij heeft overleg plaatsgevonden met het openbaar ministerie en de FIOD. Tot op heden is het onderzoek van curator niet afgerond. Bij gebrek aan informatie kan op dit moment niet worden vastgesteld welke bedrijfsonderdelen vallen onder Meubitrans B.V..

Op 16 november 2010 heeft de FIOD tezamen met de belastingdienst diverse doorzoekingen gedaan. Daarbij zijn drie mannen opgepakt op verdenking van onder meer belastingfraude en deelname aan een criminele organisatie. Het openbaar ministerie verdenkt de opgepakte mannen van betrokkenheid bij het misbruiken van verschillende besloten vennootschappen en limited company’s. Op dit moment is dit onderzoek in volle gang. Nu het onderzoek nog in volle gang is, heeft curator nog niet de beschikking over de noodzakelijke informatie. Het ligt in de lijn der verwachting dat er op korte termijn nadere informatie zal worden verstrekt aan curator.

Zodra nadere bruikbare informatie bekend is, zal deze op de website gepubliceerd worden. Het is raadzaam de website te blijven raadplegen.

Over de gang van zaken rondom de vestigingen van Meubelmarkten in Zevenaar, Montfoort en Beverwijk kan geen mededeling worden gedaan.

Consumenten die een koopovereenkomst hebben gesloten met Meubitrans B.V. (KvK-nummer: 18117746) kunnen zich melden bij curator. Eventuele vorderingen kunnen ter verificatie bij curator worden ingediend.

Gezien de grote toestroom van berichten wordt verzocht om per e-mail dan wel schriftelijk te reageren:

Phijffer Advocaten
mr. A.T. de Putter
Postbus 1125
6501 BC NIJMEGEN
e-mail: [email protected]

Gesloten