LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 WEG ERMEE

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
MARTIN.F
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2010 13:22

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door MARTIN.F »

Jij bent weer typisch een struisvogel, kop in t zand figuur die misschien zelfs bij tele2 is ingehuurd om dit soort domme opmerkingen te maken. expres een onintelectuele persoon proberen neer te zetten die geen abn kan schrijven. Tele2 hou op met dit soort acties aub. Vergeet niet dat ik zelf insider ben, zelf gewerkt bij dit soort organisaties.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Klopt ik werk voor tele 2.
En voor kpn, vodafone, t-mobile, telfort, alice , ziggo, upc en alle andere bedrijven.
Punt wat ik wil maken is dat je meteen gaat roepen over oplichters omdat er iets misgaat bij een verhuizing.
Als je dat bij elk bedrijf moet gaan roepen als er een keer iets misgaat blijven er weinig over.
Er kunnen fouten gemaakt worden, belangrijker is hoe ze opgelost worden.
In deze is het blijkbaar niet goed opgelost, al kan ik dat begrijpen als je op dezelfde manier tegen de klantenservice tekeer bent gegaan
En ga dan niet heel interesant lopen doen over het feit dat je een "insider" bent en "undercover" er gewerkt hebt.
Er zijn ook legio mensen die nooit geen problemen met tele 2 hebben gehad, net zoals er ook legio zijn die dat bij andere bedrijven nooit hebben , terwijl er dan ook heel veel klachten zijn.Alleen de goede verhalen die hoor je hier niet.
En om dan maar meteen op te roepen dat iedereen zijn abonnement op moet zeggen omdat ze bij jou een fout hebben gemaakt is dan een beetje kortzichtig.

MARTIN.F
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2010 13:22

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door MARTIN.F »

Ok je hebt mij overtuigd, ik ga meteen mijn moeder bellen om weer terug te gaan naar het wonderbaarlijke super vriendelijke tele2.. Bedankt.

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Misschien zou het een keer lonen om eens op een goede servicedesk te gaan werken, zou je echt weten hoe het er aan toe gaat. En snap je ook dat sommige dingen nou eenmaal volgens een bepaalde procedure gaat. En dat een klant het dan gelijk niks meer vindt, het bedrijf is ruk enzovoort.

Het is niet erg je recht proberen te halen, ik vind onrecht ook niet kunnen. Maar wat zijn er tegenwoordig veel mensen die zich als kleuters gedragen als er 1 klein dingetje niet gaat zoals ze willen. Het kan terecht of onterecht zijn maar probeer het altijd te relativeren vanuit het bedrijf. Waarom doet een bedrijf dat zo en niet anders. Vraag eens door, in plaats van gelijk te schelden want daar scoor je ook geen punten mee.

MARTIN.F
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2010 13:22

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door MARTIN.F »

Denk je dat ik dit uit een soort rancune doe ? Ik doe dit voor al die mensen die ik ken die zoveel gedoen hebben gehad met tele2. Ik heb al zoveel reacties gehad op mijn hyves en facebook van andere mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of nog erger. Mensen hoefen dit niet te pikken, het gaat al jaren zo en zonder een duidelijke verbetering. Yoep van t Hek is nu bezig om dit soort dingen meer bekendheid te geven, opstaan voor de kleine man, in dit geval mijn moeder die er nog niets van snapt.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

youp gebruikt het nu even om de aandacht te vestigen op zijn nieuwe show.
Over een paar maanden hoor je hem nergens meer over.
Zal youp worst wezen of jij ergens problemen mee hebt.
Puur omdat het nu zijn zoon betreft dat hij zijn naamsbekendheid even gebruikt.
Het is niet nu pas dat er dingen misgaan bij klantenservices van bedrijven, dat was 15 jaar terug ook al zo.Denk zelfs dat het toen erger was omdat klanten veel kennis toen niet paraat hadden, maar wel blind moesten vertrouwen op de medewerker, nu kunnen we alles googlen en hebben we forums.
Heb youp er toen niet over gehoord.
Toen was ie druk met schelden op de arena en dat ajax ajax niet meer was.
Heeft ook niet echt geholpen.

Maar waar het omgaat is dat jij 1 probleem hebt met een bedrijf en dat ze dan meteen in jou ogen de grootste criminelen op deze planeet zijn.
Ook ontbreekt het aan de nodige aanvullende informatie.
Waarom was er nog geen verbinding bij je moeder?
Was er misschien nog een andere provider actief? Had de vorige bewoner alles goed geregeld?
Daar vertel je niks over.
Je begint meteen te schelden, en vraag me af of je toevallig "undercover" was op een callcenter, ofdat je daar gewoon werkzaam was en bent ontslagen omdat je niet voldeed aan de eisen. Wat ik me gezien je postings wel kan voorstellen, en nu dus gewoon rancuneus bent naar de klantenservices toe.

MARTIN.F
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2010 13:22

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door MARTIN.F »

Sorry maar mijn overtuiging dat jij werkzaam bent voor een telecom/provider is voor mij nu zeker. Denk je dat de mensen idioten zijn? Ik heb geen zin om deze provocaties nog te beantwoorden, ik weet dat je opzoek bent naar een zwakte in het verhaal van mijn moeder maar die is er helaas niet.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Ben inderdaad werkzaam in de telecomsector, maar niet voor een provider.
Maar weet dus inderdaad inhoudelijk af van sommige dingen.
Kan dus dingen onderbouwen, iets wat voor jou lastig blijkt.
Jij kunt alleen schelden.
Je komt hier niet eens om een oplossing te zoeken voor het probleem van je moeder, maar puur om te provoceren.

BaSZie
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 nov 2010 15:55

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door BaSZie »

Het is natuurlijk zo dat velen grote woorden gebruiken omdat zij door hun eigen onkunde, inmiddels vergeten handelingen of ontkenning van eigen schuld een probleem hebben.

Maar er zijn hier genoeg mensen die wel degelijk van kastje naar de muur gestuurd worden, omdat de eerste lijn helpdesk niet verder komt dan standaard vragen en oplossingen. Voor dergelijke grote organisaties zijn klanten nummers en zal men zich aan de top niet zo druk maken om het individu. Het is gewoon jammer dat klanten die geen schuld hebben aan problemen niet deugdelijk geholpen worden.

Zelf ben ik een zeer tevreden klant van Tele2, maar heb ook een helpdeskdrama met KPN achter de rug. Hoewel het probleem na 20 telefoontjes en een boze brief is opgelost en zelfs een vergoeding in de vorm van 3 maanden gratis abonnement is gegeven, wekt de ondeskundigheid van helpdesk-medewerkers gewoon veel irritatie op.

Woorden als oplichters of bedriegers zijn natuurlijk overdreven, aangezien organisaties heus niet bewust dergelijke praktijken erop na houden. Sommige mensen zijn echter minder goed in staat om hun irritatie in zakelijke taal om te zetten en gaan over tot dergelijke woorden. Je moet het een beetje in context plaatsen.

Zeggen dat je in de telecom werkt en doen alsof alles rozengeur en maneschijn is, en mensen dan van een gebrek aan onderbouwing beschuldigen is ook wel lekker makkelijk. Geloof maar dat er genoeg mensen zijn die alle mogelijke problemen al hebben afgestreept op het lijstje en écht niets aan het probleem kunnen doen.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Wil echt niet beweren dat alles rozengeur en manenschijn is, integendeel.
Maak genoeg dingen mee met klanten om te weten dat dat niet zo is.
Heb zelf heel veel te maken met de verschillende klantenservices, en in ons geval dealerservices van providers, en soms heb je inderdaad het idee dat ze gewoon niet luisteren naar je verhaal en gewoon de standaard regeltjes uit het handboek oplezen.
Gelukkig zitten er ook hele goede tussen, die wel wat extra moeite voor je willen doen.Maar ben wel van mening dat je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn.

Maar wat denk ik 1 van de grootste problemen met dergelijke klantenservices is, is dat er heel veel gebruik word gemaakt van externe callcenters, die bij wijze van spreken de ene week proberen je een energiemaatschapppij aan te smeren en de week erop jou vragen over internet moeten beantwoorden.
En dus niet speciaal getraind, of technische kennis van een product hebben en dus puur een script opvolgen.

Wat ik in deze gewoon storend vind is meteen met bepaalde termen gaan gooien zonder echte achtergrond informatie te delen.
We weten alleen dat er geen aansluiting was, maar de reden waarom word niet vermeld.

MARTIN.F
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2010 13:22

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door MARTIN.F »

Nee dat weten wij ook niet waarom er geen signaal was, maar daarom zou tele2 ons terugbellen om testen te doen voor het geen signaal hebben. 3 beloftes gedaan en die zijn ze niet nagekomen . Parkeergeld en mobielekosten kon ik wel verkroppen maar de obeschoftheid van 3 tele2 medewerkers was gewoon ronduit schandalig, overigens heb ik de laatste 2 gesprekken opgenomen, maar heb begrepen dat ik dat niet mag gebruiken. Ik wil het gaan verwerken in een lied binnenkort .
Maar wat ik duidelijk wil maken is dat er duidelijk iets aan de hand is als er 3 maal een belafspraak wordt gemaakt en dat je gewoon zit te wachten en er gebeurt niks. Je vraagt fatsoenlijk waarom er niet teruggebeld wordt en ze hangen op. Nee beste mensen, dat is totaal geen liefde voor je werk hebben, ondeskundigheid ten top. Geen brief, geen telefoon, geen spijt, kortom een erg erg koude douche. Ik ben niet 1 keer over de rooie gegaan, bleef beheerst en vriendelijk. Ik zou er zelfs geen abonnement nemen al was het gratis. Voor mij en velen met mij is service net zo belangrijk als het aangekochte. Heel snel zijn ze als ze weer klanten nodig hebben en je weer door een stel televerkopers wordt benaderd om je abonnenment of contract te verlengen, dan kunnen ze jou wel een halfuur aan de lijn houden met hoe mooi en hoe goed het allemaal gaat. Mijn moeder voelt zich verneukt en daarmee uit. Als er iemand is die hier dan nog gaat staan en gaat zeggen dat het allemaal wel meevalt of dat dit normaal of geaccepteerd is dan zeg ik, whatever.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Kijk dan snap ik wal wat beter dat u daar kwaad over bent.
Snap die frustratie zeker uit eigen ervaring.
Heb in de aanloop naar opening van onze winkel met heel veel bedrijven dingen moeten regelen, en ze beloven allemaal dat ze je terug bellen, maar bij bijna geen 1 bedrijf gebeurt dat ook.
Vind het dan nog steeds wel ver gaan om ze oplichters te noemen, maar dat even terzijde.

Maar is er echt helemaal geen signaal op de lijn? Of is er misschien nog een provider van de vorige bewoners actief?Is de lijn van ziggo nu wel actief?

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door CB »

Zelf ben ik een zeer tevreden klant van Tele2, maar heb ook een helpdeskdrama met KPN achter de rug.
Wist je dat de helpdesk van KPN ook de helpdesk van Tele2 is? Het is allemaal out source werk naar een call center.

BaSZie
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 nov 2010 15:55

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door BaSZie »

Nee dat weet ik niet. Maar ik heb die helpdesk nog niet nodig gehad, dus tot nu toe vind ik het niet relevant. Overigens ben ik in het betreffende KPN verhaal wel degelijk bij KPN medewerkers terecht gekomen die diep in de technische materie zitten. Die waren tenminste in staat het probleem te traceren.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door CB »

Overigens ben ik in het betreffende KPN verhaal wel degelijk bij KPN medewerkers terecht gekomen die diep in de technische materie zitten. Die waren tenminste in staat het probleem te traceren.
Daar kom je ook terecht via Tele2. Tele2 maakt immers gebruik van het netwerk van KPN.

MARTIN.F
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2010 13:22

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door MARTIN.F »

Beste tele2 betrokkenen, mijn moeder is benaderd nu door tele2 met de mededeling dat zij nog aan een contract vastzit tot maart 2011 , nu moet zij een monteur van tele2 binnenlaten om te zien of er daadwerkelijk geen verbinding was of is. Zij moet haar ziggo abonnement nu opzeggen terwijl zij al een monteur betaald heeft om het ziggo pakket te installeren. Ik ben nu echt woedend dat ze mijn moeder zo hebben benaderd, haar angstig hebben gemaakt dat zij door contractbreuk toch de abonnement voor internet en telefonie moet doorbetalen. Nu moet zij in geval dat haar lijn wel verbinding heeft ook nog betalen voor de monteur van tele2. Tele2 heeft haar beloofde diensten niet waar kunnen maken en heeft mijn moeder die mij daarna in tranen belde dat ze het niet meer aankon, ze wilde geen internet, geen telefoon meer, het was teveel voor haar. Een oude vrouw zo angst aanjagen bewijst weer hoe tele2 omgaat met haar klanten. Ziggo betreurt het dat mijn moeder een contract had wat haar door tele2 outbound medewerkers was aangepraat met allerlei mooie beloftes. Niemand maar dan ook niemand kan mij nu nog vertellen dat dit normaal is. Rust en kalmte op haar oude dag is niet meer , dank je tele2.

buurman1970
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2010 18:49

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door buurman1970 »

aan deze kant hebben we ook problemen gehad.
we kregen een deurwaarde aan de deur en vertelde dat we internet hadden van tele 2 wat helemaal niet klopt .
nooit iets aangevraagd of gekregen dus we hebben het voor laten komen en gewonnen .
heeft wel een half jaar geduurd maar vertelde de rechter dat ik nog geen sec van de diensten van tele 2 gebruikt had gemaakt.
ze konden ook geen contract overleggen waar mijn handtekening stond .
tele 2 vertelde dat ik internet had aangevraagd in 2008 op het adres in eindhoven maar woonde toen al samen met mijn vriendin in limburg waar bewijzen van zijn .
dus pas op met tele 2 ze proberen van alles om aan klanten te komen en geld te vangen.

Femmiej
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 dec 2010 22:20

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Femmiej »

Ik had Tele2 aangevraagd en het kwam 2 dagen later als beloofd.
Mijn televisie ruist en ik geef het aan bij Tele2, 5 dagen later belde het hoofdkantoor al maar aangezien ik op dat moment niet thuis was zou meneer terug bellen. Niet dus!

Ik weer gebeld en het zou weer aan het hoofdkantoor doorgegeven worden, mevrouw zou de zaak in de gaten houden en mij die middag bellen. Niet dus!

Ik weer een paar dagen gewacht op het hoofdkantoor, maar niks hoor.
Uiteindelijk zouden ze dan 16 dagen nadat ik de ruis had aangegeven bellen. Je raad het al, Niets!

Ik heb na een paar dagen weer gebeld, mevrouw ging gelijk contact opnemen met het hoofdkantoor en zou mij terug bellen. En jawel hoor! Ze belde terug. Met de mededeling dat de verbinding niet verbeterd kon worden en ik mocht opzeggen. Dit heb ik dan ook gedaan.

Elke keer als ik belde werd mij wel toegezegd dat ik geld terug kreeg voor de belkosten.
Nu ik dit lees hoop ik dat het verder goed afloopt, als het goed is bellen ze 6 December weer om te kijken hoeveel ik van Tele2 krijg en hoeveel zij van mij.
Afwachten maar of die mevrouw gaat bellen...

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Even een kickje, any news?

toos.van.duijnhoven
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2011 16:47

Re: TELE2 WEG ERMEE

Ongelezen bericht door toos.van.duijnhoven »

Ben al jaren een zeer tevreden klant van tele2

Gesloten