Hallo,
Ik zou graag advies willen hebben, omdat ik nagenoeg onbekend ben met internet aankopen en er recent een slechte ervaring mee heb gehad.
Onlangs heb ik via Laptopsupplies.nl een accu besteld voor mijn laptop. Na 2 dagen werd hij geleverd via TNTpost. Vervolgens heb ik gekeken of deze paste op mijn laptop, maar dit bleek niet het geval. Ik heb de accu aangemeld als retour en op de post gedaan.
Na enkele dagen kreeg ik een mail van Laptopsupplies dat mijn geretourneerde adapter niet gecrediteerd werd, omdat ze hadden geconstateerd dat de door mij teruggezonden adapter, niet de adapter was die Laptopsupplies hadden geleverd.
Dit is niet het geval! Ze beschuldigen mij ten onrechte van iets en dat vind ik gewoon niet normaal als ze daar de klant voor op laten draaien. Heb vervolgens enkele mailtjes gestuurd en aantal keren gebeld en ze beweren zelfs dat ze de accu niet eens het in het assortiment hebben. Indien ik de adapter nog terug zou willen (waar ik niks aan heb) dan moet ik nog eens verzendkosten van 6,75 betalen door een domme fout van hun.
Waar is het recht van de consument? moet je tegenwoordig foto's maken van producten die je retour moet sturen.
Wat is het beste wat ik in deze situatie kan doen, want ik wil namelijk graag mijn geld terug en vind het niet normaal dat Laptopsupplies zijn klanten zo behandeld.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oplichting Laptopsupplies ??!!
Re: oplichting Laptopsupplies ??!!
Het allereerste dat je moet doen bij internet aankopen is Googlen op de naam.
Dan zie je vaak al berichten over de firma.
Ik heb ook even gekeken en wat opvalt: geen adresgegevens en dat is verplicht.
Staan die gegevens niet vermeld: Geen zaken mee doen, want hoe kom je nu in contact?
Kijk ook even op www.consuwijzer.nl
Verder kan ik je niet adviseren, denk dat je maar een accu elders moet kopen en deze affaire als leergeld moet beschouwen.
Dan zie je vaak al berichten over de firma.
Ik heb ook even gekeken en wat opvalt: geen adresgegevens en dat is verplicht.
Staan die gegevens niet vermeld: Geen zaken mee doen, want hoe kom je nu in contact?
Kijk ook even op www.consuwijzer.nl
Verder kan ik je niet adviseren, denk dat je maar een accu elders moet kopen en deze affaire als leergeld moet beschouwen.
-
Guardian72
- Contacteer:
via https://www.sidn.nl/over-nl/whois/ gevonden:
Niet geschoten...
Probeer daar eens een klacht te vermelden?Domeinnaam laptopsupplies.nl
Status actief
Houder Jacobs en van Galen Beheer B.V.
Administratieve contactpersoon [email protected]
Niet geschoten...
-
Laptopsupplies.nl
Wij zijn door een klant op dit topic gewezen, en zouden hier graag op willen reageren.
Het was voor ons helaas niet mogelijk het specifieke geval te achterhalen, daar de topicstarter
gebruik maakt van een pseudoniem en ons geen bestelnummer bekend is. Wij beperken ons daarom tot
algemeen commentaar, voortvloeiend uit hoe wij problemen oplossen.
Klant geeft aan een artikel besteld te hebben, maar dat te hebben geretourneerd omdat het artikel niet op haar laptop paste. Vervolgens geeft zij zelf aan dat onze klantenservice haar heeft bericht dat het artikel niet kan worden gecrediteerd, omdat het artikel dat zij heeft teruggestuurd niet het artikel is dat aan haar is geleverd. Dit houdt dus is dat de klant, al dan niet bewust, heeft gepoogd een artikel terug te sturen dat niet door ons is geleverd.
Hoewel deze kwestie voor zichzelf spreekt, wijzen wij de topicstarter er op dat geen enkel bedrijf arikelen zal terugnemen, welke niet bij haar vandaan komen. Conclusie kan dus niet anders zijn dan dat de klacht van de klant compleet ongegrond is.
Het was voor ons helaas niet mogelijk het specifieke geval te achterhalen, daar de topicstarter
gebruik maakt van een pseudoniem en ons geen bestelnummer bekend is. Wij beperken ons daarom tot
algemeen commentaar, voortvloeiend uit hoe wij problemen oplossen.
Klant geeft aan een artikel besteld te hebben, maar dat te hebben geretourneerd omdat het artikel niet op haar laptop paste. Vervolgens geeft zij zelf aan dat onze klantenservice haar heeft bericht dat het artikel niet kan worden gecrediteerd, omdat het artikel dat zij heeft teruggestuurd niet het artikel is dat aan haar is geleverd. Dit houdt dus is dat de klant, al dan niet bewust, heeft gepoogd een artikel terug te sturen dat niet door ons is geleverd.
Hoewel deze kwestie voor zichzelf spreekt, wijzen wij de topicstarter er op dat geen enkel bedrijf arikelen zal terugnemen, welke niet bij haar vandaan komen. Conclusie kan dus niet anders zijn dan dat de klacht van de klant compleet ongegrond is.