LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] moeilijk om geld over te maken na annulering'Roompot

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
kouts004
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2010 19:25

moeilijk om geld over te maken na annulering'Roompot

Ongelezen bericht door kouts004 »

wie heeft er nog meer ervaringen dat ondanks dat het geld afgeschreven is i.v.m. annulering iedere keer toch weer aanmaning krijgt

wie heeft geen bevestiging gekregen binnen 5 dagen na een reservering en dan enige weken voor de oorspronkelijke reservering wel een factuur?

Reis-medewerker
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2010 09:45

Re: moeilijk om geld over te maken na annulering'Roompot

Ongelezen bericht door Reis-medewerker »

Ik heb hier geen ervaring mee. Maar als u dit probleem heeft raadt ik u aan contact op te nemen met Roompot zelf.

Er werken mensen en overal kunnen fouten gemaakt worden. Misschien er wel een fout gemaakt bij het annuleren en is de reservering verkeerd geannuleerd waardoor er een hogere rekening openstaat dan dat het moet.

Ik blijf erbij, heb je problemen meld het bij de betreffende organisatie en die kunnen opgelost worden. Ga het niet direct overal rondbazuinen, terwijl je niet de kans hebt gegeven om problemen te herstellen...

Francis35
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jan 2009 21:03

Re: moeilijk om geld over te maken na annulering'Roompot

Ongelezen bericht door Francis35 »

Reis-medewerker schreef:Ik heb hier geen ervaring mee. Maar als u dit probleem heeft raadt ik u aan contact op te nemen met Roompot zelf.

Er werken mensen en overal kunnen fouten gemaakt worden. Misschien er wel een fout gemaakt bij het annuleren en is de reservering verkeerd geannuleerd waardoor er een hogere rekening openstaat dan dat het moet.

Ik blijf erbij, heb je problemen meld het bij de betreffende organisatie en die kunnen opgelost worden. Ga het niet direct overal rondbazuinen, terwijl je niet de kans hebt gegeven om problemen te herstellen...

deze persoon vraagt of er meer ervaringen zijn zodat zij/hij wellicht haar/zijn aanpak voor dit probleem met de reis-organisator kan oplossen; advies vragen is volgens mij geen rondbazuinen en ik kan niks ontdekken van laster e.d. richting Roompot............

stofzuigertje

Re: moeilijk om geld over te maken na annulering'Roompot

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zijn alle regels voor annuleren wel gevolgd?

Als je zomaar annuleerde mogen ze dit claimen dus heeft U alles of deel betaald en vaak krijg je alleen de geboekte terug en niet alle kosten zoals reserveren en zo.

Graag iets meer info.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: moeilijk om geld over te maken na annulering'Roompot

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur

Gesloten