LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanzoek Online Breedband BV (TMobile)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
rush079
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2005 17:25

Aanzoek Online Breedband BV (TMobile)

Ongelezen bericht door rush079 »

Deze week een mail gehad van T-Mobile, waarin een aanbod wordt gedaan om een abonnement te nemen op Online Breedband BV met € 7,50 korting. Ben klant van T-Mobile vandaar. Niets mis mee. Ben bij een goede en solide internet provider. Dus niet op dit aanbod via de mail ingegaan
Echter deze morgen gebeld op mijn mobiel door een zogenaamd onderzoeks bureau met de vraag of ik de mail met het aanbod had ontvangen en gelezen.
Mijn reactie: ja. en tegelijk er aan toegevoegd dat ik geen belangstelling had.
Dan gaat het callcenter script in werking: Of ik mee wilde doen aan een klein onderzoekje door enkele vragen te beantwoorden. Toch wel nieuwsgierig geworden hoe ze je erin proberen te luizen (of te wel om te praten) ging ik daarmee akkoord.
En jawel hoor Het onderzoekje bleek gewoon een ompraat praatje met allerlei steeds aanlokkelijker aanbiedingen. Je zou toch een gek zijn als je daar niet op in zou gaan. Heb zowat op elke vraag als antwoord gegeven dat ik niet van plan was om mijn huidige stabiele en zeer betrouwbare provider in te ruilen voor iets ongewis.
De dame bleef zeer vriendelijk en wenste mij nog een prettige dag.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Aanzoek Online Breedband BV (TMobile)

Ongelezen bericht door atesli »

Dus?? Wat is het probleem??

Dit soort marketing komt zoveel voor.
De dame was vriendelijk en niet te opdringerig, dus waar wil je voor waarschuwen?

ATESLI

rush079
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2005 17:25

Re: Aanzoek Online Breedband BV (TMobile)

Ongelezen bericht door rush079 »

Het punt is dat ze onder een voorwendsel (=leugen) van een onderzoek een verkoop truc proberen toe te passen. Veel mensen trappen erin. Is in het verleden veel aandacht aan besteedt in zowel Kassa en Radar. Dat deze vorm van marketing veel voorkomt is geen argument.
En vriendelijk opdringerig blijft opdringerig.
Verder behoort men aan het einde van zo'n telefonische verkoop truc benadering keurig te vragen of ik in de toekomst telefonisch benaderd mag worden. Dat is niet gebeurt.
Als die waarschuwing niet op jou van toepassing is fijn voor je........
Ik was zelf ook wel op de hoogte van dit soort scripts. Meestal kap ik meteen dit soort telefoontjes direct af. Was deze keer nieuwsgierig, hoe het nu precies in zijn werk gaat. Ik heb me er prima mee vermaakt. :lol:

Test-Piloot
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 nov 2010 21:44

Re: Aanzoek Online Breedband BV (TMobile)

Ongelezen bericht door Test-Piloot »

Dit topic is werkelijk zonde van de webruimte :roll:

Gesloten