LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lidl prijsverhoging

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
hawilly
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2009 18:56

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door hawilly »

Ik had vandaag diezelfde ervaring!
Ik kocht roodmerk koffie van de lidl ! Meestal zo rond de twee euro en vandaag voortaan 50 eurocent duurder per pak! Dat is nogal wat?
Waar denken we nou eigenlijk mee bezig te zijn?
Mogen we daar niets van zeggen? Nou ik dacht het wel want waarom gaan we naar de Lidle? Niet omdat we in het geld zwemmen toch?
Dat iets wat duurder wordt wegens omstandigheden kan ik begrijpen maar ineens ZOVEEL duurder dat is toch niet okay?


Ik heb de laatste tijd al geobserveerd en gemerkt ...dat VEEL dingen duurder worden bij de lidle ! Daarom ga ik voortaan ergens anders boodschappen doen!
MVG
Hawilly

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door tiptoo »

is in alle winkels zo hoor dus denk niet dat je goedkoper uit bent bij een andere winkel , ook bij de aldi was de koffie duurder dus ontkom je niet aan tenzij je geen koffie meer wilt drinken?

ajram
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2010 18:07

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door ajram »

Bij Lidl moet je blijven opletten op de prijzen! Per week worden er een aantal producten in prijs verhoogd. En wel met 10 tot 30 %! Blijven opletten! Soms ben je duurder uit dan bij Appie H.!

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door buckleup »

hawilly schreef:Ik had vandaag diezelfde ervaring!
Ik kocht roodmerk koffie van de lidl ! Meestal zo rond de twee euro en vandaag voortaan 50 eurocent duurder per pak! Dat is nogal wat?
Waar denken we nou eigenlijk mee bezig te zijn?
Mogen we daar niets van zeggen? Nou ik dacht het wel want waarom gaan we naar de Lidle? Niet omdat we in het geld zwemmen toch?
Dat iets wat duurder wordt wegens omstandigheden kan ik begrijpen maar ineens ZOVEEL duurder dat is toch niet okay?
Vergeleken met de prijs van een jaar geleden, is de prijs van koffiebonen op de wereldmarkt ruim 30% gestegen. En dat is in Dollars, dus in Euro's is het zelfs nog wat meer (aangezien de Dollar zelf in waarde gedaald is).

Dus dat supermarkten dat doorbereken in de prijs van de pakken roodmerk filterkoffie, is niet verwonderlijk.

pepie2
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 sep 2007 16:00

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door pepie2 »

Ik zou zeggen, ga nog lekker ff hamsteren bij Appie Hein want de pads zijn nu weer erg goedkoop.
Inderdaad goed blijven opletten bij elke winkel.
Viel ons vandaag ook op dat bij de Lidle o.a. een blikje tonijn 8% duurder was geworden.

Veel winkel plezier, en je niet blijven ergeren, ook al is het erg!

Peter

n.h.wolf
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2010 19:02

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door n.h.wolf »

gesneden boerenkool vorig jaar 89 euro cent, dit jaar 1 euro en 39 cent.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door dhc »

Lees net dat water ook niet gratis is, en bij de pomp moet ik ook betalen voor wat lucht in de banden...
SCHANDE..

rufus007
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:46

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door rufus007 »

Alleen al het gegeven dat men de koffie bij de Lidl koopt, geeft aan dat men op koffie gebied weing gewend is. :lol: :lol: :lol:

smeenk54
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2003 23:04

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door smeenk54 »

Hebben altijd de goudbruine van de aldi en iedereen die bij ons koffie drinkt zegt altijd wat een heerlijke koffie en de prijs we letten er niet op kopen al jaren alles alleen bij deze winkel en iedereen weet het altijd beter als ze 30 cent parkeergeld moeten is het al te veel maar voor een brood geven ze wel 90 cent meer voor.

theakemna
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 jun 2005 16:06

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door theakemna »

Hallo,
Misschien wisten jullie het nog niet, maar de prijs van koffie is overal hoger geworden, omdat de koffieoogst afgelopen seizoen was tegengevallen. Dus is het niet alleen bij Lidl verhoogd, maar bij alle supers!!!

2lingen
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2010 08:33

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door 2lingen »

Ik zie dat er inmiddels al verschillende mensen (die wel gelezen hebben) gereageerd hebben. Anders hier nog een link http://koffiemagazine.nl/artikel/2010/0 ... n-12-jaar/. Ik zou zeggen: geniet van je koffie en drink anders een kopje minder. Nog beter, drink Fairtrade koffie, kunnen koffieboeren en hun gezin ook genieten!

hawilly
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2009 18:56

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door hawilly »

rufus007 schreef:Alleen al het gegeven dat men de koffie bij de Lidl koopt, geeft aan dat men op koffie gebied weing gewend is. :lol: :lol: :lol:
Hallo Rufus:
Weinig gewend op koffie gebied? :(
Ik heb de Dolce (met cups) pas verkocht! Niks voor mij!
Ik heb nu nog een Senseo die prima koffie geeft! En een gewoon apparaat omdat die koffie mij beter valt!(wegens gezondheidproblemen)
Ik kan je vertellen dat de roodmerk van de aldi prima was en leek op de duurdere "Van Nelle Koffie" die ik al vanaf mijn jeugd drink!(en dat is al lang geleden want ik heb de Piggelmeeboekjes nog meegemaakt!) :wink:
Dus je kan mij de koffie oma noemen!
Maar smaken verschillen ! Maar weinig gewend neej dat hoeft perse niet zo te zijn!
MVG
Hawilly

2lingen
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2010 08:33

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door 2lingen »

Helemaal met je eens Hawilly. Lidl heeft prima kwaliteit, OOK in koffie. Ik ben ook een koffie-oma, heb nog de Piggelmee-boekjes en singletjes en vroeger altijd van Nelle gedronken. Ik kies nu voor de heerlijke, eerlijke Fairtrade koffie van de Lidl!

drako
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 okt 2010 11:54

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door drako »

ja ik kocht koffie bij dirk vd broek, normaal 2,25 euro en nu 2,65 euro
dus het zal wel overal zijn??? :( we moeten er maar weer mee doen he?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Lidl prijsverhoging

Ongelezen bericht door tiptoo »

rufus007 schreef:Alleen al het gegeven dat men de koffie bij de Lidl koopt, geeft aan dat men op koffie gebied weing gewend is. :lol: :lol: :lol:
wat is er mis mee dan? ik koop koffie bij de aldi prima te drinken hoor het hoeft niet altijd DE te zijn je betaalt de naam.

Gesloten