LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BLOKKER Blikopener Herman den Blijker

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Roosje1957
Berichten: 175
Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56

Re: BLOKKER Blikopener Herman den Blijker

Ongelezen bericht door Roosje1957 »

Ik kan me wel voorstellen dat ze bewijs willen zien dat je de blikopener daar gekocht hebt, maar wie bewaart er nou alle bonnetjes, vooral van kleinere aankopen? En als je dat al doet, toch niet voor een halfjaar of langer??

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: BLOKKER Blikopener Herman den Blijker

Ongelezen bericht door crazyme »

Roosje1957 schreef:Ik kan me wel voorstellen dat ze bewijs willen zien dat je de blikopener daar gekocht hebt, maar wie bewaart er nou alle bonnetjes, vooral van kleinere aankopen? En als je dat al doet, toch niet voor een halfjaar of langer??
Ik niet, maar ik mik zo'n defecte prul ook gewoon weg en koop een nieuwe.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: BLOKKER Blikopener Herman den Blijker

Ongelezen bericht door seconds-out »

crazyme schreef:
Roosje1957 schreef:Ik kan me wel voorstellen dat ze bewijs willen zien dat je de blikopener daar gekocht hebt, maar wie bewaart er nou alle bonnetjes, vooral van kleinere aankopen? En als je dat al doet, toch niet voor een halfjaar of langer??
Ik niet, maar ik mik zo'n defecte prul ook gewoon weg en koop een nieuwe.

Ik vind 9 euro voor een rottige blikopener best wel veel, maar ik ken ook mensen die een kapot koffiezetapparaat binnen de garantieperiode weggooien.
Het is maar net hoe je portemonnee/mentaliteit is.

Blokker had gewoon niet moeilijk moeten doen en alle kapotte blikopeners moeten terugnemen: Ze verkopen exclusief een produkt van een bekende kok, dat ding moet gewoon goed zijn, klaar, punt uit.

Als na een paar maanden de tandjes al versleten zijn is het gewoon een waardeloos produkt, of de blikopener 1 of 100 euro kost doet helemaal niet terzake: het produkt werkt niet naar behoren en daarom heeft de klant recht op een nieuw produkt of geld terug.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: BLOKKER Blikopener Herman den Blijker

Ongelezen bericht door crazyme »

seconds-out schreef: Als na een paar maanden de tandjes al versleten zijn is het gewoon een waardeloos produkt, of de blikopener 1 of 100 euro kost doet helemaal niet terzake: het produkt werkt niet naar behoren en daarom heeft de klant recht op een nieuw produkt of geld terug.
Maar dan moet je wel het bonnetje bewaren.

Als je die discipline niet hebt, moet je niet gaan zeuren.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: BLOKKER Blikopener Herman den Blijker

Ongelezen bericht door seconds-out »

crazyme schreef:
seconds-out schreef: Als na een paar maanden de tandjes al versleten zijn is het gewoon een waardeloos produkt, of de blikopener 1 of 100 euro kost doet helemaal niet terzake: het produkt werkt niet naar behoren en daarom heeft de klant recht op een nieuw produkt of geld terug.
Maar dan moet je wel het bonnetje bewaren.

Als je die discipline niet hebt, moet je niet gaan zeuren.
Blokker heeft toch de exclusieve verkoop van dat rottige blikopenertje?
Er is ook nog zoiets als goed vertrouwen, als klanten na een paar maanden komen klagen bij Blokker dan hebben ze die blikopener ook daar gekocht!
Beetje blikopener moet vele jaren meekunnen voor die kapot gaat.
Blokker laat zich zwaar kennen..iets met de naam van een kok erop suggereert op zijn minst een bepaalde (goede) kwaliteit.
Dit is gewoon een waardeloos produkt (volgens TS en anderen).

Blokker zou de blikopeners niet eens meer moeten willen verkopen...het is slechte reclame voor hunzelf en Herman den Blijker.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: BLOKKER Blikopener Herman den Blijker

Ongelezen bericht door crazyme »

seconds-out schreef: Blokker heeft toch de exclusieve verkoop van dat rottige blikopenertje?
Er is ook nog zoiets als goed vertrouwen, als klanten na een paar maanden komen klagen bij Blokker dan hebben ze die blikopener ook daar gekocht!
Er zijn ook lieden die een blikopener jatten en vervolgens "terugbrengen" voor cash.

Daarom heb je een bonnetje nodig.

jvs61
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2010 10:08

Re: BLOKKER Blikopener Herman den Blijker

Ongelezen bericht door jvs61 »

het is inderdaad een onding. het is mij niet eens gelukt om een blik open te draaien. Het gestanste palletje zorgt er voor dat de tandwielen niet goed in elkaar grijpen, dus lopen ze vast.

sjakkie83
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2007 13:16

Re: BLOKKER Blikopener Herman den Blijker

Ongelezen bericht door sjakkie83 »

Jaren bij de blokker gewerkt, over het algemeen zeer coulant met retour/garanties, in mijn tijd ook zonder bonnen!

Maar inderdaad, 7,99... Je zou inderdaad kunnen verlangen dat het langer meegaat, maar als dat nou niet zo is, knal hem in de kliko en koop 's wat anders! :mrgreen:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: BLOKKER Blikopener Herman den Blijker

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik heb een vleesmes van die flip Den Blijker, zo bot als het weet niet wat, en toen ik met de punt iets openmaakte brak de hele punt eraf :shock:

Wat een baggerkwaliteit zeg.

Heb nu maar een duur mes gekocht :lol:

Say-Hello
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2011 10:13

Re: BLOKKER Blikopener Herman den Blijker

Ongelezen bericht door Say-Hello »

het was netjes geweest als ze het artikel omgeruild hadden.
Ik snap wel erg goed dat ze dat niet doen, wie weet is die blikopener een jaar oud.. 2 jaar, drie jaar.

Op een gegeven moment gaan die dingen stuk :P

rinaatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mar 2011 15:00

Re: BLOKKER Blikopener Herman den Blijker

Ongelezen bericht door rinaatje »

ook ik heb een half jaar geleden zo'n onding gekocht.
denk je den blijker dan zal het wel goed zijn ahum.
je kan er nog beter 1 uit de knakenbak halen dan heb je nog betere kwaliteit.
ik heb ook zo'n steelpannetje ook zo'n fijn ding.de steel is zwaarder dan de pan zelf zodat de pan telkens een eigen wil krijg als er niks in zit.
nee voor mij geen den blijker meer :?

Gesloten