| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone geeft stiekem minder belminuten
Vodafone geeft stiekem minder belminuten
Ik heb een vodafone 620 abonnement. Dat kost 39.95.
Dat is uitgesplitst in 5 euro internet en 34.95 euro bel/sms tegoed.
Volgens het tarievenoverzicht kost een sms/minuut 0.06 euro
34.95 * 0.06 = 582.5
Dat is geen 620!!!!!
Klantenservice wist mij na heel lang overleggen en uitzoeken te melden dat het klopt en komt...... omdat ze naar boven afronden..... Naar boven??? op hele eenheden van 620???? Juist. Ik krijg dus minder minuten dan waar ik voor betaal. Volgens vodafone is dit nou eenmaal hun beleid. Inmiddels heb ik een klachtbrief gestuurd en ben benieuwd naar de reactie.
Wie heeft dit nog meer? Ik stel een massa actie voor met brieven want dit is gewoon misleiding zoniet oplichting!
Dat is uitgesplitst in 5 euro internet en 34.95 euro bel/sms tegoed.
Volgens het tarievenoverzicht kost een sms/minuut 0.06 euro
34.95 * 0.06 = 582.5
Dat is geen 620!!!!!
Klantenservice wist mij na heel lang overleggen en uitzoeken te melden dat het klopt en komt...... omdat ze naar boven afronden..... Naar boven??? op hele eenheden van 620???? Juist. Ik krijg dus minder minuten dan waar ik voor betaal. Volgens vodafone is dit nou eenmaal hun beleid. Inmiddels heb ik een klachtbrief gestuurd en ben benieuwd naar de reactie.
Wie heeft dit nog meer? Ik stel een massa actie voor met brieven want dit is gewoon misleiding zoniet oplichting!
-
Pindakaaspotje
Re: Vodafone geeft stiekem minder belminuten
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur