LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Houtworm2011
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 nov 2010 00:05

KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door Houtworm2011 »

Brief van KPN: "Nieuw tarief BelOnbeperkt Avond&Weekend"
(Dit zit in het Alles-in-een-pakket, met tv en internet).
Tot op heden betaalde ik voor deze 'voordeeloptie' zoals Kpn dat noemt, Eu 2,50 per maand. Vanaf komende maand wordt dat Eu 5,00 p/maand.
Dat is dus een prijsverhoging van 100 %.
Dit loopt het KPN-spuitgat uit!!!
:shock:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

dan ken je je contract ontbinden want er zijn wijzigingen, :mrgreen:

Enya84
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2010 01:04

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door Enya84 »

Heb jij goed alles gelezen? Ik kan het antwoord geven: nee.
Je zit te mekkeren dat Avond en Weekend met 2.50 omhoog gaat. Maar je hebt natuurlijk niet gezien dat het Internet Plus Bellen abonnement 5 euro goedkoper is geworden? Nee, mensen kunnen alleen maar zaniken als iets duurder wordt maar dat iets anders goedkoper wordt zien ze niet.

Heb je Basis? Dan betaalde je eerst 35 euro voor IPB Basis inclusief Belonperkt avond en weekend. Nu betaal je 30 euro voor IPB basis zonder voordeeloptie. Als je Belonbeperkt avond en weekend hebt betaal je inderdaad 5 euro. Oftewel: de totaalprijs is nog steeds 35 euro, in dat geval. Niets veranderd dus. Het voordeel is dat je dus nu de mogelijkheid hebt om die Belonbeperkt optie uit te zetten als je dat wilt en dan dus 5 euro minder betaalt. Voorheen kon je die optie niet uitzetten en was je verplicht 35 euro te betalen inclusief die optie.

Voortaan beter kijken he in plaats van meteen als een dolle stier iets op een forum te plaatsen.

Enya84
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2010 01:04

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door Enya84 »

Trouwens Houtworm, die wijziging is niet vanaf deze maand, dat is echt al maanden geleden dat het wijzigde.
Snel van begrip ben jij zeg ....

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

Enya84 schreef:Trouwens Houtworm, die wijziging is niet vanaf deze maand, dat is echt al maanden geleden dat het wijzigde.
Snel van begrip ben jij zeg ....

nou zo te lezen een fanatiek kpn mens hier op het forum :lol: sorry hoor ik vind dat je doordraait. :mrgreen:

Enya84
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2010 01:04

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door Enya84 »

Doorslaan? Waarmee?
Hetgeen ik hier gepost heb klopt 100%. Als er iets fout gaat mag het best op een forum geplaatst worden maar men moet geen onzin gaan verkopen, zoals Houtworm nu doet.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

Enya84 schreef:Doorslaan?.
doordraait staat er :mrgreen: en wie zegt dat het onzin is wat een ander post??

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
Enya84 schreef:Doorslaan?.
doordraait staat er :mrgreen: en wie zegt dat het onzin is wat een ander post??

KPN verhoogt geen diensten met 100 %,voorstaande is te checken via de bekende vergelijkingssites of de Website van KPN, vandaar Tiptoe dat het een onjuiste topic benaming is. :mrgreen:

Over TT postings geef ik geen waarde oordeel :lol:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door kweenie »

Henri42 schreef: KPN verhoogt geen diensten met 100 %
Nou... Dat is wel heel stellig beweerd. Zeker nog niet de nieuwe beltarieven bekeken. Om het 'makkelijker' te maken worden de normale tarieven voor bellen naar vast en voor bellen naar mobiel gelijk aan elkaar. Met als gevolg dat je voor bellen naar vast 9 cpm betaalt in plaats van 4. Een stijging van 125% dus. Daar staat natuurlijk een daling van bijna 50% voor bellen naar mobiel tegenover, maar als je dat nooit doet, dan is dit wel een heel forse stijging van de belkosten.

DJM
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 nov 2010 21:08

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door DJM »

Enya84 schreef:Trouwens Houtworm, die wijziging is niet vanaf deze maand, dat is echt al maanden geleden dat het wijzigde.
Snel van begrip ben jij zeg ....

Misschien moet je dan boos doen tegen de KPN want ik kreeg ook eind november die nieuwe tarieven in de bus.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

DJM schreef:

Misschien moet je dan boos doen tegen de KPN want ik kreeg ook eind november die nieuwe tarieven in de bus.
ja en? waarom moet hij/zij dan boos doen waarom niet jij????
oh laat me raden jij betaalt graag meer?

DJM
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 nov 2010 21:08

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door DJM »

tiptoo schreef:
DJM schreef:

Misschien moet je dan boos doen tegen de KPN want ik kreeg ook eind november die nieuwe tarieven in de bus.
ja en? waarom moet hij/zij dan boos doen waarom niet jij????
oh laat me raden jij betaalt graag meer?

Gewoon even lezen wat ik quote.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

DJM schreef:

Gewoon even lezen wat ik quote.

ja alsnog ja en? ik zit zelf nog heel kort bij kpn, geen brief gehad hoor , pas over volgend jaar en dan ben ik er al weg.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

kweenie schreef:
Henri42 schreef: KPN verhoogt geen diensten met 100 %
Nou... Dat is wel heel stellig beweerd. Zeker nog niet de nieuwe beltarieven bekeken. Om het 'makkelijker' te maken worden de normale tarieven voor bellen naar vast en voor bellen naar mobiel gelijk aan elkaar. Met als gevolg dat je voor bellen naar vast 9 cpm betaalt in plaats van 4. Een stijging van 125% dus. Daar staat natuurlijk een daling van bijna 50% voor bellen naar mobiel tegenover, maar als je dat nooit doet, dan is dit wel een heel forse stijging van de belkosten.
KPN maakt diensten voor de doorsnee consument, en die bellen zowel naar vaste als mobiele nummers. Ik denk dat er nog maar heel weinig mensen die echt nooit een mobiel nummer bellen.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

GJvdZ schreef: Ik denk dat er nog maar heel weinig mensen die echt nooit een mobiel nummer bellen.

laat ik nou toevallig nooit mobiel bellen .

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door kweenie »

GJvdZ schreef:KPN maakt diensten voor de doorsnee consument, en die bellen zowel naar vaste als mobiele nummers. Ik denk dat er nog maar heel weinig mensen die echt nooit een mobiel nummer bellen.
Nee, de meeste mensen bellen wel eens een mobiel nummer. Maar niet (noodzakelijk) even veel naar mobiel als naar vast. Ik bel zelf meer dan 90% van de tijd naar een vast nummer. Als ze zo graag consumentvriendelijk willen zijn, laat ze dan de keuze geven om voor gelijke tarieven naar mobiel en naar vast te kiezen. Net als dat je de keuze hebt tussen bv. belbasis en belbudget.

ariadne
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 mar 2006 12:52

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door ariadne »

Ga er maar gerust vanuit dat het bedrijf KPN deze prijswijziging van december níet invoert uit filantropisch oogpunt, maar gewoon omdat KPN er over het geheel genomen beter van wordt (lees: meer aan verdient en dus....zal de consument, wij dus, er gemiddeld slechter van worden en dus meer betalen.

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Dames en heren, U bezit altijd nog de vrijheid om een andere telefoonaanbieder te kiezen dan KPN. Dus niet klagen maar aktie ondernemen: Een mogelijkheid is bellen via ip. Het enigste wat u dan nog nodig bent (als het uitsluitend om bellen gaat) is een kastje om via een sip provider te bellen (b.v. voipbuster of budget phone) en een bel budget lijn ( nog wel van KPN, maar daar belt u nooit mee)

Ook als u internet en belt bent u niet gebonden aan KPN. U kunt een z.g. adsl-only abo afsluiten. Indien u een daar voor geschikt modem gebruikt (b.v. Fritzbox) kunt u ook bellen/gebeld worden via zo'n sip provider. Budget Phone laat nummer portering toe. Voipbuster niet.

marcelxxx
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door marcelxxx »

Bij KPN kun je onbeperkt bellen erbij nemen voor 10 euro per maand, dan betaal je 10 euro per maand voor onbeperkt bellen naar vaste lijnen, duur hoor!!!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

marcelxxx schreef:Bij KPN kun je onbeperkt bellen erbij nemen voor 10 euro per maand, dan betaal je 10 euro per maand voor onbeperkt bellen naar vaste lijnen, duur hoor!!!

zeker duur want ze hebben alleen maar dure abonnementen.

Gesloten