LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Linda de Waal Euro-winstberichtencantrale

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Hedde.de.Weert

Linda de Waal Euro-winstberichtencantrale

Ongelezen bericht door Hedde.de.Weert »

Linda de Waal Euro-winstberichtencantrale is weer bezig met hun bijzonder misleidende post. :x
Je moet het hele formulier echt lezen met als uitgangspunt dat ze je willen belazeren om de truukjes te herkennen.
Hierbij een scan van de brief die ik vandaag ontving.
- Ik heb gewonnen
- de overdracht van de 5000 euro vind 16-11 plaats
- ik heb een 3e prijs
- het 'visite kaartje' geeft aan dat ik genomineerd ben voor een 3e prijs
De achterkant is nog misleidender
Er staan advertenties of zo op en boven elke advertentie een balk met teksten als 'gratis voor paren/ echtparen'
Zo te zien slaat dat op bijvoorbeeld een laptop, maar ze verschuilen zich vast achter dat die gratis regel slaat op het gratis mogen bijwonen van de prijs uitreiking.

Maak dit svp breed bekend om te voorkomen dat talloze niets vermoedende mensen hierop in gaan en zich ter plaatse allerlei dure rotzooi laten aansmeren! :evil:

crazyme

Re: Linda de Waal Euro-winstberichtencantrale

Ongelezen bericht door crazyme »

"Linda de Waal Euro-winstberichtencantrale"

Dat zegt toch genoeg ?

vis33

Ongelezen bericht door vis33 »

Bedankt voor alle info!

Ook mijn schoonmoeder heeft deze brief ontvangen. Mijn eerste ingeving was om toch maar even te kijken op internet of er nog wat over vermeld werd. De fouten waar iedereen over schrijft zijn op 1 na ("Personen an deel") uit de brief gehaald. Wel staat er vermeld dat zij genomineerd is voor de 3e prijs, 5000 euro contant geld. Het zou dan worden uitgereikt op 22 november 2010.

Het vreemde is wel dat er wordt aangegeven boven aan de brief dat ze geprobeerd hebben om telefonisch contact op te nemen en dat mijn schoonmoeder niet bereikbaar was. Vervolgens vragen ze op de antwoordkaart of je, je telefoonnummer wil opschrijven.

Conclusie, niet op reageren!!! :!:

h.wely

Ongelezen bericht door h.wely »

Ja hoor, ook wij zijn de gelukkige winnaars van de 3e prijs van 5000,00 euro!
We hadden de oplossing van een kruiswoordraadsel opgestuurd?? vreemd, want dit doen we nooit.

Het zal een complete dag worden met als reisdoel vriendenvereniging "Helgoland", daar een rondvaart en stadsbezichtiging & vismarkt. Ontbijt en middageten en een wijnproeverij, allemaal kosteloos met een bus... En dat in deze tijd waarin alles duur is.

Natuurlijk ben ik gelijk gaan googelen en bij radar terecht gekomen (dat zegt al genoeg!)

Stilletjes zouden we wel willen gaan, om te "rellen", maar om daar een vrije dag voor te nemen is ook weer wat...

Het is schandalig dat dit soort bedrijven, dit zomaar mogen versturen.
Ik heb medelij met alle mensen die op deze manier de dupe zullen zijn van hoge uitgaven.

Op wat voor manier kunnen wij helpen dit bedrijf en dit soort praktijken te beschuldigen en te stoppen.

* er was een meneer die om scans vroeg van de brieven, ik weet alleen niet waar dat heen gestuurd moet worden? *

groet van een "prijswinnaar".

charlotte

Rey pi Wie

Ongelezen bericht door Rey pi Wie »

Kruiswoordraadsel "Mooi Europa" met het juiste oplossingswoord "Contantgeld" is gewonnen door deze familie. 5000,- Euro. Uit te betalen 16-11-2010.

Nee u bent genomineerd! voor die prijs.

Bedankt radar dat julie ZAAK maken van deze OPLICHTERS!

Woerde10

Ongelezen bericht door Woerde10 »

Weer een bijzondere actie..

Mijn moeder heeft vandaag de brief ontvangen van onze Linda de Waal. Dank zij het programma "Radar" kun je telefonisch de conclusie maken dat er wederom misleidende brieven circuleren.

De hoofdpunten uit de brief zijn:
- Derde prijs en dat is het bedrag van E5000,00
- Ontbijt, lunch etc etc
- Laptop
- Een dagje uit met als afsluiting een wijnproeverij.

Als men in aanmerking wilde komen voor bovenstaande en geheel gratis dan moet men op een bepaalde plek aanwezig zijn en dit is kenbaar te maken via een antwoordkaart.

Bovenstaande allemaal dankzij de gewonnen kruiswoordpuzzel "mooi Europa" met als antwoord "contant geld". Fantastische prijzen en uitjes en dat allemaal voor niets!! Verder is alle informatie, welke te lezen is bij andere reacties, ook in deze brief te lezen.

Voor de schrijver van deze brief; Wij hebben vreselijk om uw brief gelachen.

Hopende voor ieder die deze brief krijgt hier niet op te reageren. Probeer eerst advies in te winnen.

veensche

Ongelezen bericht door veensche »

Beste mensen,

Ook ik word al jarenlang bestookt door dit bedrijf. Heb ooit een keer mee gedaan aan een prijsvraag, vervolgens dus al die tijd (ca 5 jaar) deze brieven. Zelfs toen ik nog geen 18 was, terwijl alle reizen voor boven de 18 zijn. Ben het nu zat en ben tegelijk nieuwsgierig wie er achter deze boel zit. Ik heb dezelfde brief als jullie ontvangen, maar ik mag 25-11-2010 komen. Ik ben die dag vrij en ga er dus naar alle waarschijnlijkheid heen, meer mensen die willen gaan? Samen sta je sterker!
Als ik niet met die 5000 euro en een navigatiesysteem weg ga, zal ik ze eens even de waarheid vertellen :wink:.
Oja is er iemand die weet wat 'reclame premie' precies inhoud? Dit staat (in het duits werbeprämie) onder het woord Gratis tussen "Iedere dame" en "Iedere heer".

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

reclame premie is (volgens mij) een soort kadootje.
Vergelijk het met een bedrijf wat pennen / ballonnen met de bedrijfsnaam weggeeft.

yashodara

Ongelezen bericht door yashodara »

Dag mensen,

Ik heb eigenlijk niet zoveel toe te voegen aan het Linda de Waal en haar vrienden-verhaal (eurot. Ook mijn moeder mag op de 11 van de 11 (donderdag dus) haar derde prijs (genomineerd!!) ophalen. :lol:
Wel grappig om te horen op dit forum en ook in de nabije omgeving (!!) dat er wel heeeel veel mensen zijn die genomineerd zijn om hun persoonlijke derde prijs van 5.000 euri's op te halen. Jaja, wel of geen kruiswoordpuzzel te hebben ingevuld, maakt niet. Mijn moeder is zelfs 2 x genomineerd, een keer voor 10/11/2010 en een keer voor 11/11/2010. Dat is snel verdiend, 2 x 5.000 euri's!!!! :lol: Ze heeft ze allebei ingestuurd, en voor de trip op 11/11 kreeg ze antwoord. Een fantastische trip met vismarkt, stadsbezichtiging en wijnproeverij (??) Instaptijd: 6.30 uur :twisted:
Enfin, gelet op alle recenties op dit forum over deze vorm van oplichterij, hebben we maar besloten donderdag 11/11 het busje onze neus voorbij te laten gaan.
We wilden uiteraard de trip annuleren (let op 4 personen die niet komen = 4x 19,90 euri's), maar ja als je geen adres hebt of telefoonnummer (behoudens postbus 201, wat van de rechtbank blijkt te zijn :mrgreen: ) dan lukt dat niet. Dus donderdagochtend 11/11 om 6.30 hangt er keurig netjes een briefje achter de voordeur bij mijn moeder: (citaat) "sorry kunnen niet, wilden annuleren, maar geen valide adres.....schone Grussen aus Holland".
Zo, en laat nu die accept-giro van 4 x 19,90 euri's maar komen....graag zelfs!! Ik vind deze praktijken te schandalig voor woorden!!!!! Do

wampe000

Ongelezen bericht door wampe000 »

Ja nu mag ik de 23ste november 5.000,00 euro ophalen, kan dit niet in tv uitzending/of een aanklacht indienen, zodat het in ieder geval wat meer aandacht krijgt, met vriendelijke groet

yashodara

Ongelezen bericht door yashodara »

Ja, en als ik dit forum bekijk, zijn er mensen die eind november 2010 ook hun genomineerde derde prijs mogen ophalen, ik zie hier zelfs iemand die 25/11 de gelukkige winnaar is :lol: Het gaat dus maar door!!
Ik weet niet, wanneer deze personen hun truckage stoppen (misschien gaan ze verder onder een andere naam :idea: ).
Maar de eerstvolgende keer als mijn moeder (of nabije kennissen) weer dit soort berichtgeving in de brievenbus krijgen....dan gaan mijn zus en ik mee :lol: :lol:
en dat onder het motto : "Het busje komt zo"!!
do

texbonned

Ongelezen bericht door texbonned »

Kennelijk gaat het inderdaad nog door want vandaag kreeg ik de brief om mijn 3de prijs op 8-12-2010 op te halen met een een reisje naar Ameland

wimthuiswerker

Ongelezen bericht door wimthuiswerker »

ga er dan maar niet heen; die beloofde bus komt niet.

annie0701

Ongelezen bericht door annie0701 »

hallo,
ook wij mijn ouders en ik hadden een brief gekregen van die maatschappij
dat wij een kosteloze reis van een dag konden maken,omdat mijn ouders niet veel ergens heen gaan had ik een vrije dag genomen en hun gezegt van nou ik ga mee,
zo gezegt zo gedaan.
mijn ouders hebben gereageert en zouden dan buskaarten krijgen voor afgelopen maandag 22.11.2010 maar jah die week ervoor geen kaarten,dat weekend nog steeds geen kaarten dus mijn ouders en ik dachten dan van dde bus zal wel vol hebben gezetten,
nu is het inmiddels woensdag 24.11.2010 en je raad het al we hebben de kaarten jippie :D dus mooi te laat vinden jullie ook niet ?
maar het mooiste komt nog:
nu komt mijn moeder op hoge poten naar mij toe van die geloof je niet ik van nou brand los,
nu willen ze hebben dat we ieders €19.90 gaan neertellen omdat we de bus gemist hebben
goh hoe zou dat komen, :?: :?: :?: :?:
ow jah plus dat ze ook nog die € 5000 euro zouden krijgen en die laptop en navi en espressoding,
dus oftewel het zijn grote oplichters :!: :!: :!: :!:
p.s en doodleuk neerzetten "laat u lekker verwennen,U verdient het"
met vriendelijk groet angela

RvtSlot

Ongelezen bericht door RvtSlot »

Ook bij ons hetzelfde verhaal,genomineerd voor 5000,-,ontvangen tijdens een tripje bootreisje enz.Allerlei kado´s worden er beloofd.En wij zouden er met 4 dames heen niet voor de prijzen en kado´s maar voor de lol,en kijken wat er van waar is.We zouden 24 nov(s´morgens om half 7 klaar staan)gaan maar kregen maar geen bevestigings brief en de 24 was die ook nog niet binnen!Helaas we zijn dus niet gegaan/geweest.Komt er op de 24e die brief s´middags wel binnen,beetje te laat.....!!Wat is nu de grote instinker?Als je niet meegaat met het reisje en je hebt je wel opgegeven dan brengen ze 19.90 in rekening!Maar hoe kan je meegaan als je nog geen bericht hebt ontvangen?Ik ben nu wel bang dat ik tot in lengte van dagen een deurwaarder aan de deur krijg want ik ben niet van plan te gaan betalen,wat is wijsheid????En waar kun je je beklag doen?Deze voorwaarde staat trouwens niet op de 1e brief waarmee je je aanmeldt,kunnen ze je dan verplichten te betalen?groet Ria uit ermelo.
Ik denk wel dat de bussen komen ben nl eerder een keer met zo´n tripje meegeweest,je moet puur voor de fun gaan en de rest voor lief nemen want tijdens de verkooppraatjes wordt je compleet gehersenspoeld en behandelt als een kleuter in een klas,van tevoren dus goed bij jezelf besluiten om NIKS te kopen!!!Vooral lol hebben als je met een stel gaat!Oudere mensen zijn heel veel aanwezig en kopen ook nog eens van alles die zijn hier dus erg kwetsbaar!!!Maar ook niet altijd dom hoor die gaan massaal voor een reisje!

Gesloten