LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BeddenReus = BeddenKNEUS

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

BeddenReus = BeddenKNEUS

Ongelezen bericht door Ron 2 »

4 weken gelden bestelden we bij de BeddenReus (voorheen BeddenDump) in Almere een ledikant en twee bedlampjes.
De Beddenreus adverteert op hun site met "direct meenemen" echter het bed was niet in het filiaal en zou de woensdag daarop vanuit het centaal magazijn naar Almere komen. (waarna je het daar zelf op moet halen, het is immers Cash and Carry volgens de verkoper)
De vrijdag erna maar eens gebeld waarom we maar niets hoorden, "ja, dat komt door de lampjes die zijn niet op voorraad en komen in week 36, we doen het liever in 1 keer want anders moet de chauffeur twee keer naar (filiaal) Almere rijden" Kennelijk verkopen ze dan maar 1 bed per drie weken en moet hij alleen voor ons bed rijden???
We hebben aangegeven niet in deze kletskoek te trappen waarop we excuses kregen en de belofte dat het bed dan de volgende woensdag in het filiaal aan zou komen, dus niet.
Weer twee weken verder en teruggekeerd van een weekje vakantie maandag maar weer eens gebeld, er werd me beloofd dat ik dinsdagochtend teruggebeld zou worden, wederom dus niet. Taal noch teken.

Aangezien we inmiddels zelf al 5 keer gebeld hebben en even zovele slappe en ongeinteresseerde kletsverhalen wilde ik geen medewerker van dat filiaal meer aan de telefoon hebben en stuurde ik daarnet (via hun site) een mail met klacht en annulering aan het hoofdkantoor.
Deze mail komt steeds als onbestelbaar (!) retour met als afzender BeterBedHolding.

Dat verklaart veel, BeterBed is ook niet zo'n beste, kennelijk is het erfelijk want de dochters zijn geen haar beter.

Bedden-Reus? Bedden-KNEUS!
Retteketet, ga nooit naar BeterBed! :evil:

Thijssie77
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2006 16:03

Re: BeddenReus = BeddenKNEUS

Ongelezen bericht door Thijssie77 »

Zelf ook problemen gehad met een matras.

Na zeker blijkt de beddenreus (beddendump) dus onderdeel van de Beter Bed Holding.

Voor klachten moet je dit schriftelijk melden via

Postbus 716
5400AS Uden
tav Beddenreus

Of emailen naar [email protected]

Uiteraard kun je net zo goed bellen naar filiaal haarlem, wat ik dus gedaan heb en zij hebben netjes contact gezocht met het filiaal waarbij ik een probleem had en het is opgelost.

Misschien heb je hier wat aan of toekomstige klanten.

gr.

Blok
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2008 10:49

Re: BeddenReus = BeddenKNEUS

Ongelezen bericht door Blok »

Net iets minder dan een jaar geleden hebben we twee matrassen gekocht voor op een boxspring. Tot onze verbazing bleek afgelopen week dat er een vreemde bobbel in het matras was gekomen, de plaklaag van het matras had losgelaten. Na een telefoontje konden we het matras ruilen, maar bleek dat deze niet geschikt was voor het gewicht van mijn man. Dit was ons bij de aankoop wel verteld. We konden tegen 100 euro bijbetaling een meer geschikt matras meekrijgen. Dit hadden we gedaan. Twee dagen later blijkt dat het andere matras ook gaat bobbelen. Hier is ook de lijmlaag van losgelaten. De verkoper in de winkel vertelt dat dit kan komen door onvoldoende draaien van het matras. (we draaien het iedere twee weken, op twee manieren, onzin dus)
Met het andere matras dus ook maar weer terug. Gelukkig valt het nog net binnen de garantie. Aan het gewicht ligt het zeker niet, hij is geschikt tot 100 kilo, en zoveel weeg ik nog lang niet...

angolo
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 sep 2006 14:19

Re: BeddenReus = BeddenKNEUS

Ongelezen bericht door angolo »

Naar het laat aanzien heeft u pocketveer matrassen, deze hebben waarschijnlijk geen viltlaag en daarnaast is de deklaag slecht gelijmd en/of de veren komen uit de pockets en drukken dan tegen de deklaag, als u nog informatie wilt ben ik altijd bereid ik ben zelf producent van pocketveer matrassen, en ik wil u gelijk zeggen dat het niet mijn bedoeling is om u nieuwe matrassen te verkopen maar ik wil de toch al slechte naam van de matrassen wereld niet verder door dit soort lieden laten verpesten dit zijn over het algemeen zakkenvullers over de rug van niets vermoedende klanten.
Mvrgr,
Angolo

PrisHen
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 okt 2010 00:31

Re: BeddenReus = BeddenKNEUS

Ongelezen bericht door PrisHen »

Ik ben erg tevreden over beddenreus voorheen in Helmond.
Ik heb een bed gekocht in 2004 en slaap er nog steeds heerlijk op.
Ook de levering en service waren goed.

ing10
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2011 13:22

Re: BeddenReus = BeddenKNEUS

Ongelezen bericht door ing10 »

Ook wij zijn gewoon opgelicht door Beddenreus, filiaal Delft.
Eén van de bestelde matrassen bleek doodleuk al aan een andere klant te zijn meegegeven toen wij in de winkel stonden om ze op te halen. Je zal ze ook niet gewoon even apart leggen, toch?
Omdat wij geen geld terug kregen, ingegaan op het aanbod van één grote matras i.p.v. 2 losse. Wilde hij wel voor dezelfde prijs doen. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik hem de prijslijst erbij laten pakken. Bleek de tweepersoons gewoon goedkoper te zijn dan de twee eenpersoons. Het verschil heb ik uiteindelijk wel terug gekregen, maar voor geldt: NOOIT MEER NAAR BEDDENREUS!!!

Nicole&Sophie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:53

Re: BeddenReus = BeddenKNEUS

Ongelezen bericht door Nicole&Sophie »

Ik koop bij de BeddenREUS in Friesland voor mijn studerende zoon twee matrassen met een boxspring en liet het afleveren in Delft waar hij studeert.De Levertijd was 2 weken na 8 dagen kregen we netjes bericht dat de goederen binnen waren. Bij aankomst bleek dat er in Delft zeker 150 matrassen op voorraad liggen en ik kan best begrijpen dat een medewerker een keer een verkeerd matras mee geeft. Het zijn jammer genoeg ook maar mensen,en mensen kunnen zich een keer vergissen. Groeten Nicole

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: BeddenReus = BeddenKNEUS

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Daarbij heeft de Beddenreus niet echt een uitstraling van een bedrijf waar alles in de puntjes geregeld is, waar je een bloemetje krijgt bij je matras en een kop koffie bij de verkoop. Beddenreus is een outlet met stuntprijzen, bij deze winkels kan je dit dan ook verwachten.

Gesloten