LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
LTDDevil
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 nov 2010 00:10

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door LTDDevil »

[niet-bewezen bewering verwijderd door de Moderator]

suuss71
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 nov 2010 00:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door suuss71 »

Ja ik ben helemaal mee eens met de eerdere bericht over dat persoonlijke ruzies tussen ex personeel nu eens afgelopen moet zijn. Ik heb nog een beetje hoop... Ik kreeg nog afgelopen maandag 125,- euro teruggestort omdat ik per ongeluk teveel had betaald... en heb nog twee leenbanken van ze staan... ik neem aan dat als de nieuwe eigenaar echt van plan was de boel te blazeren net als de eerdere eigenaren, de bovenstaande niet zou gebeuren.... maar Enfin...indien er maar ook klein mogelijkheid bestaat dat dit zaak gaat heropenen doen die boze ex werknemers de gedupeerde consumenten meer schade dan goed door al hun praatjes... Dus dames en heren hou aub uw negatieve reactie nog heel even voor uwzelfs....

16again
Berichten: 16211
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door 16again »

Je wordt als bedrijf helemaal gescreend voor dat je Cbw erkend bent.
Is dat zo? Onderstaande tekst is in maart 2004 van eigen CBW site gekopieerd, oordeel zelf!
Uit het ledentevredenheidsonderzoek bleek dat leden vinden dat de Erkenningregeling weinig voorstelt; iedereen kan lid worden; iedereen is erkend. Leden verwachten dat CBW-leden worden beoordeeld op kwaliteit en vakmanschap. Erkenning suggereert een soort diploma of keurmerk, en suggereert controle. Dit wordt niet bewaarheid, omdat de huidige Erkenningsregeling bestaat uit de drie garanties: product-, aanbetaling- en nakominggarantie.

De vraag is dan ook gerezen of de term ‘Erkend’ wel de juiste voorstelling van zaken geeft richting de consument én richting de leden. Het CBW Bestuur heeft in haar vergadering in mei de term ‘Erkend’ in twijfel getrokken. Hierdoor is dit ook uitvoerig onder de aandacht gebracht in de Ledenraadsvergadering en is er een onderzoek naar de beleving van de term onder consumenten gedaan.

loonr
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 nov 2010 12:10

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door loonr »

Zijn er ook nog mensen die goede ervaring hebben met Meubelmarkten? Ik word zelf nu wel een beetje beu van al die negativiteit. Het is heel makkelijk om iedereen maar van Meubelmarkten onderuit te halen, maar kom op zeg... Er zijn toch ook wel tevreden klanten? Ik heb een boxspring besteld, nog hoop dat het goed afloopt.

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Jannes22 »

loonr schreef:Zijn er ook nog mensen die goede ervaring hebben met Meubelmarkten? Ik word zelf nu wel een beetje beu van al die negativiteit. Het is heel makkelijk om iedereen maar van Meubelmarkten onderuit te halen, maar kom op zeg... Er zijn toch ook wel tevreden klanten? Ik heb een boxspring besteld, nog hoop dat het goed afloopt.
Vast, maar tevreden klant komen niet op dit klaag forum.

loonr
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 nov 2010 12:10

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door loonr »

Jannes22 schreef:
loonr schreef:Zijn er ook nog mensen die goede ervaring hebben met Meubelmarkten? Ik word zelf nu wel een beetje beu van al die negativiteit. Het is heel makkelijk om iedereen maar van Meubelmarkten onderuit te halen, maar kom op zeg... Er zijn toch ook wel tevreden klanten? Ik heb een boxspring besteld, nog hoop dat het goed afloopt.
Vast, maar tevreden klant komen niet op dit klaag forum.
Wel waar, ik heb al een positief verhaal gelezen over Meubelmarkten op deze site.

Robert T C
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 nov 2010 18:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Robert T C »

Hallo gedupeerden en woordvoerder mm even nog een berichtje, ik heb zojuist contact gehad met mijn rechtsbijstand verzekering en hun de vraag voorgelegd betreffende de uitlating van de nieuwe eigenaar dat hij voor de klanten die voor 1-10-2010 aankopen hebben gedaan niets kon betekenen,dit kunt u met een korreltje zout nemen want het is zo dat ik en waarschijnlijk ook u allen een overeenkomst heeft met meubelmarkt Montfoort of Beverwijk of Zevenaar maakt niet uit en niet met de nieuwe eigenaar of die man die op die grote stoel zit nou Pietje of Klaasje heet maakt niet uit u heeft een overeenkomst met meubelmarkt en die moeten dus gewoon hun levering nakomen.
dus laat u niets wijsmaken en eis uw aangekochte artikelen gewoon op en zo niet stap naar uw RECHTSBIJSTANDVERZEKERING zij helpen u dan verder.
ook wil ik er nog bij zeggen dat ik het een ongepaste uitlating vindt van de nieuwe eigenaar want als ik zo,n zaak zou overnemen dan zou ik die smet niet op mijn bedrijf willen hebben,maar dat is mijn bescheiden mening en dat na alle keren dat er geschreven is dat alles in staat gesteld wordt om de leveringen na te komen dan getuigd dit niet van overtuiging van de kant van MEUBELMARKT.
WORDT VERVOLGD

Fred10
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2010 19:49

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Fred10 »

Is er niet toevallig een medewerker van Meubelmarkten die dit forum leest en de gedupeerde een update kan geven van de huidige stand van zaken? In de eerste paar dagen werd er nog wel eens gereageerd door Meubelmarkten maar het lijkt er op dat de gedupeerde nu weer aan hun lot over gelaten worden.

Is er überhaupt al iemand terug gebeld door MM?

aapje12
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 aug 2010 12:58

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door aapje12 »

Uiteraard zijn er vele goede verhalen, ik heb mijn meubels ook bij hun vandaan en deze zijn van perfecte kwaliteit.
Echter is dit Tros radar en als je iets goeds il zeggen ga je niet op een forum kijken waar het over klachten gaat.
Voordat mm bestond was het garantie en mammoet alleen en deze verkochte naast troep ook zeer goede kwaliteit meubels.
Je kan niet verwachten dat een woonkamer van 600 euro net zo goed en zo lang mee gaat als 1 van 1900 euro.
Echter naast de goede dingen gingen er ook heel veel dingen fout en die hoor je hier zoals oplichting ( ze zijn niet voor niets opgepakt).
Zoals reeds eerder gezegd hebben wij met zn 5e gekocht en alleen bij mij is het goed gegaan, netjes op tijd geleverd, schade vrij etc. echter bij mijn andere vrienden niet allemaal te laat en kapot en of beschadigd.
Ze werden afgescheept en 1 zit nog steed na 2 jaar te wachten op goede meubels althans wachten hij weet dat het er niet meer van komt.
En ik denk niet dat de exmedewerkers doormiddel van hun gal te spugen de zaak slechter maakt dan hij al is.
Immers je koopt niet zomaar een winkelketen zonder de ins en outs te weten.

R. Cincil
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2010 08:57

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door R. Cincil »

Een vraag?

Ik heb op 5 juni 2010 een bankstel besteld bij Direct meubel De Meern en een aanbetaling van 799euro gedaan,
tot heden heb ik de bankstel nog niet ontvangen afgelopen week keek ik op hun site op internet...! Inval door de FIOD in opdracht van bealstingdienst en op alle telefoons worden niet beantwoord.
Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?

mvgr.
R. Cincil

mariet_bijl
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 nov 2010 18:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mariet_bijl »

Ik denk dat iedereen gewoon even moet afwachten wanneer er door een van de werknemers/ eigenaren een bericht wordt geplaatst met meer informatie.

Je hoort er verder ook niks meer over, terwijl ze verwachten dat ze deze week weer opengaan.

jessy
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2010 08:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jessy »

toevallig ben ik afgelopen maandag terug gebeld door mm.
de man aan de telefoon vertelde het hele verhaal over de nieuwe eigenaar.
ook vertelde hij dat ze verwachten binnenkort weer open te gaan alleen moesten ze wachten op een goedkeuring van de fiod~.
ik heb hem gevraagt of hij zeker weet of ze weer open mogen en zijn antwoord was ja
ook vroeg ik hem of het nuttig is om voor een andere bank te kijken of dat ik gewoon mijn bank geleverd krijg, hij vertelde mij dat het zeker nut had om nog even af te wachten en dat ik mijn bank gewoon kreeg.
hij zei dat ik gewoon even hun site in de gate moest houden omdat hun daar een bericht plaatsen zodra er meer bekend was!

ook dit verhaal heb ik uit zeer betrouwbare bron verkregen door iemand die niks met mm te maken heeft! die vertelde mij hetzelfde verhaal en dat de 3 filialen beverwijk, montfoort en zevenaar absoluut niet failliet zijn!

afwachten dus nog even!
toch nog een beetje hoop anders zouden ze toch niet terug bellen???

cindy45
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2010 22:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door cindy45 »

Hallo mensen
ik heb ook probleem met directmeubel ik heb in eind aug me boxspring bestel ze zeiden het kan 6a8 weken duur vervolg krijg ik thuis post van hun er stond ik dat ik weer lang moet wacht weer 6a8 week vervolg ben ik naar directmeubel gegaan in de meer ik heb die bed daar bestel ging ik daar heen die man zij o dat ik wel heel lang dat je moet wacht ik vertel dat ik op een matras slaapten toen zei die man ik geef je tijdelijk een leen bed die veel te groot is voor me kamer maar maak niet uit hij heb geregel dat ik tijdelijk niet op de grond hoeft te slapen en dat ze die bed gratis thuis kommen bregen het was goed geregel ik weer wachten toen ging ik bellen naar directmeubel hoe lang het nog kan duur hun zei ik kan niks zie is een brief onderweg naar u die brief zal vandaag of morgen thuis komen op de zelf de dagt was die brief er stond dat ze ander leverancier hebben genomen en dat het lever erg laag is dat ik heb bed in dec zal krijg heb ik hun gebel dat ik al half zit te wachten op me bed vervolg moest ik wel in de winkel betaalen en nu zijn er probleem met hun winkel ik vind dit niet meer kunnen dit is niet meer normaal nu hebben hun het geld en ik heb niks of ze even snel mij bed of ze geven mij geld terug half jaar wachten op je bed en mensen niet op de hoogte stellen

cindy45
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2010 22:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door cindy45 »

hallo mensen heb ook een boxspring bestel ook nog niet binnen ik wil ook mij bed of anders me geld terug vind het niet netje hoe ze ons behandel zo lang wachten ben er klaar mee ik heb moest ook eerst betalen

cindy45
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2010 22:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door cindy45 »

hallo mensen
ik heb ook een boxspring bestel en nog niet binnen wacht al half jaar moest ook betalen van ze ik wil ook mij bed of anders me geld terug vind het niet netje hoe ze met ons omgaan en behandel

cindy45
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2010 22:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door cindy45 »

hallo mensen
ik heb ook probleem met direct meubel ik wacht ook half jaar op me boxspring bed ik heb hem eind aug bestel en toen zeiden ze dat het 6a8 weken kon duren en vervolg kreeg ik thuis en brief dat ik weer 6a8 weken moest wacht en ik moest van de voor betalen en ben ook naar de winkel gegaan en gezeg dat ik 2 maanden op me bed zit te wacht en dat ik op een matras leg toen zie die man ik geef je een leen bed krijg en dat die thuis word bezorg en die nieuwe bed ook dus moest weer 6a8 weken wachten en vervolg bel ik hun op hoe het er voor staat met me bed hun zeid kan niks op de computer zien maar is wel een brief onderweg de brief kan vandaag of morgen krijg op de zelf dag heb ik die brief gekregen stond in dat ze nieuwe leverancier hebben en het lever heel erg laag was en dat ik het bed in dec krijg dus ik ging maandag en vandaag gebel en de nummer deed het niet dus ging op internet kijk ren schrok me kapot wat ik zag staan ik wacht half jaar en nu gebeurt er dit en ik wil nu mij bed of anders me geld terug is niet normaal wat ze met ons doen niet ons op de hoogte houden niet goed behaldel niks meld ben er klaar me wacht al half jaar niet normaal vind het ook erg voor de ander die ook het probleem hebben als mij ik hoop dat er iets gauw er wat aan gedaan word

superklaver

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door superklaver »

cindy45: 4 maal hetzelfde posten is overbodig en tussen eind augustus bestellen en nu eind november zit geen half jaar. maar 3 maanden. ik hoop dat je je boxspring nog krijgt, maar je moet niet overdrijven met de wachttijd. succes

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

cindy45 schreef:......vandaag gebel en de nummer deed het niet dus ging op internet kijk ren schrok me kapot wat ik zag staan ik wacht half jaar en nu gebeurt er dit en ik wil nu mij bed of anders me geld terug is niet normaal wat ze met ons doen niet ons op de hoogte houden niet goed behaldel niks meld ben er klaar me wacht al half jaar niet normaal vind het ook erg voor de ander die ook het probleem hebben als mij ik hoop dat er iets gauw er wat aan gedaan word
Je wordt mishandeld ?
Bedreigd ?
Financieel aan de grond ?
Zwaar gediscrimineerd ?
Huis in brand gestoken ?

Je moet niet overdrijven. Het bedrijf is overgenomen, en vooralsnog ter goeder trouw (daar moet je vanuit gaan!). Die gasten hebben wel even andere zorgen dan jou bellen met de opmerking dat ze nog niets weten.

En neem in de tijd die je moet wachten een cursus interpunctie.

suuss71
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 nov 2010 00:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door suuss71 »

Fred10 schreef:Is er niet toevallig een medewerker van Meubelmarkten die dit forum leest en de gedupeerde een update kan geven van de huidige stand van zaken? In de eerste paar dagen werd er nog wel eens gereageerd door Meubelmarkten maar het lijkt er op dat de gedupeerde nu weer aan hun lot over gelaten worden.

Is er überhaupt al iemand terug gebeld door MM?

Jazeker, ze hebben mij teruggebeld; medewerkers werken vanuit eigen huis... en wachten op de antwoord van Fiod/belastingdienst en hopen snel weer de deuren te openen. Trouwens eerder in dit forum is er ook door een medewerker medegedeeld dat ook eerdere klanten geholpen zullen worden. Betreft CBW erkenning; dit geldt waarschijnlijk doch alleen voor aankopen vanaf 1 oktober (of 15 oktober). Maar ja als de nieuwe eigenaar de bestellingen gewoon levert heb je de CBW niet meer nodig...

mausssssss
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2010 16:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mausssssss »

hallo allemaal,wij zijn ook al maanden aan het strijden met meubelmarkten om onze spullen geleverd te krijgen.
we hebben onze spullen in mei besteld en zitten nu nog te wachten op een deel van onze spullen.
ik heb 2 weken geleden nog nog een mailtje gekregen van amanda met wel een heel slecht verhaal.
ik zal dit berichtje even plaatsen hier.

Geachte heer / mevrouw,



Hierbij de mail die ik van onze leverancier heb gehad!



today we should load truck for you but few minutes ago my logistic get phonecall from spedition that truck which we ordered can't come here for loading today because need to go to the servis to make reparations. Our truck is now already in Holland. I'm sorry but this week we can't send truck to you because tommmorow is holiday in Poland and we nobody send truck to us. The soonest we can arrange truck for Monday, our own truck which will be the latest on Wednesday in Montfoort. I'm very sorry for that, I know that you informed clients already about delivery. I hope that you can understand this difficult situation.





Ik zal a.s. woensdag (uiterlijk) weer contant met u opnemen over de afhandeling.

Nogmaals, mijn welgemeende excuus hiervoor.



Met vriendelijke groeten / Kind regards,

Amanda

ik heb zelfs nog even moeten lachen om deze hele slechte smoes om tijd te winnen.
maar nu ik erachter ben dat ik waarschijnlijk naar mijn spullen kan fluiten is de lol er wel vanaf.

ik heb ook ergens gelezen dat bestelde spullen na 1 oktober geleverd gaan worden maar daar heb ik en waarschijnlijk honderden of misschien wel duizenden geen donder aan.
heeft er iemand een goede tip hoe ik zekerheid kan krijgen.
ik heb al gemaild of ze me terug wilden bellen maar zoals het nu allemaal gaat ben ik bang dat dat ook niet gaat gebeuren.
en op de site staat dat we ons geen zorgen hoeven te maken,maar dat is onmogelijk natuurlijk.

toch blijven we hoop houden dat het nog goed gaat komen

groetjes

Gesloten