LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rang1tickets

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
joswilg

Rang1tickets

Ongelezen bericht door joswilg »

Twee maanden geleden heb ik een kaart besteld bij
Rang1tickets voor een concert van Frans Bauer in
het Spant in Bussum. Kort nadat ik dat gedaan had
kwam ik er achter dat ik teveel betaald had.
Wanneer ik direkt bij het Spant besteld had,
had ik slechts de helft hoeven neer te tellen.
Helaas kon ik niet meer annuleren. Bovendien rekende
Rang1tickets 12 euro voor administratiekosten en
het aangetekend verzenden van het ticket.
Er werd gegarandeerd dat het ticket 7 dagen voor
het concert zou worden verstuurd. Toen ik niets
ontving stuurde ik een email. Men antwoordde:
“wij zorgen dat u het ticket op tijd krijgt.”
Toen ik twee dagen voor het concert nog niets
ontvangen had stuurde ik weer een email.
De volgende dag kreeg ik antwoord.
Men had het ticket niet van het Spant ontvangen.
Men had alsnog een ticket besteld. Het zou klaar
liggen bij de kassa. De juffrouw bij de Kassa
aarzelde om mij het ticket te geven, omdat het onder
een andere naam was besteld. Gelukkig kreeg ik
de kaart toch, zodat ik het concert wel kon bijwonen.
Maar het concert was bijna uitverkocht. Ik kreeg
daarom het slechtste ticket dat ik ooit heb
ontvangen. De juffrouw achter de kassa was
verontwaardigd dat ik zoveel voor het kaartje
betaald had. Ze zou maatregelen nemen.
Het kaartje is nooit aangetekend verstuurd.
Dat geld heeft men ook ingepikt.
Ik raad je aan nooit kaarten bij Rang1tickets
te bestellen. Het grenst aan oplichting en
de service is nihil.

Guardian72

Re: Rang1tickets

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Aangezien je van Rang1 niets hebt ontvangen - kan je je geld terug eisen.

Meld het aan ze dat je het verschil (hun prijs + kosten - normale prijs) terug wilt binnen 14 dagen - omdat anders aangifte volgt van oplichting.

Als zij kosten rekenen voor aangetekend (wat ik vreemd vind, SEE tickets doet dit niet- en die gaan per normale post) en vervolgens niet verzenden, is dit op zijn minst onkies- en in het ergste geval bewuste oplichting.

Dat ze de schuld op een ander afschuiven, prima - maar dat is niet jouw probleem - zij betalen jou maar terug, en zien het maar bij hun leverancier te verhalen.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Aangezien je van Rang1 niets hebt ontvangen - kan je je geld terug eisen.
Rang1 heeft wel tickets geleverd(lagen klaar bij de kassa) dus terug eisen kan niet. Over Rang1 tickets en andere ticketbureaus zijn al tig topics en uitzendingen geweest(vooraf beter zoek functie kunnen gebruiken). Dit soort bureau's kopen tickets in en verkopen ze met flinke winst toeslagen. Advies koop bij het officiele boekingskantoor of rechtstreeks aan de schouwburg.Er is al zo veel keer daarover gewaarschuwd maar zolang mensen er nog steeds in trappen blijven dit soort bedrijfjes goed verdienen.

gr Henk

Guardian72

Henk,

je hebt gelijk.
Echter - ze hebben berekend voor aangetekende verzending - wat dus niet gebeurd is.
Daarin is men dus sterk in gebreke gebleven - en dat bedrag moet tenminste terugbetaald worden.

toppertje 2010

Ongelezen bericht door toppertje 2010 »

Vreselijk, al deze e-mails. Mijn vermoeden begint werkelijkheid te worden??
Ik heb kaarten besteld voor de toppers in mei 2010. De duurste kaarten die er waren, om verzekerd te zijn van een goede plek. Ik heb nog niks ontvangen en als ik eerdere mails lees dan kan ik misschien fluiten naar kaarten of naar de beste plaatsen...

Wanneer ik hun website wil bezoeken krijg ik een foutmelding van de website... Hoe kan ik hen bereiken en wat kan ik doen? Wie heeft er goed advies?

joswilg

Ongelezen bericht door joswilg »

Nee toppertje, de server heeft Rang1tickets van internet verwijderd.
Rang1tickets is nu onbereikbaar geworden.
Je zou een email kunnen sturen aan [email protected].
Als ze antwoorden, zullen ze wel zeggen dat ze garanderen dat
kaarten op tijd zullen worden verstuurd. Maar ik verwacht dat
de voor 1 mei niets zult ontvangen.
joswilg.

Rang1tickets

Ongelezen bericht door Rang1tickets »

Beste klant. heel vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Als u ons even een mailtje stuurt naar [email protected] dan zullen wij uiteraard het geld dat u betaald heeft aan aangetekende verzendkosten aan u terug betalen, aangezien de tickets niet aangetekend verzonden zijn, lijkt me dit terecht. U kunt dan vermelden dat ik, Sanne, dit beloofd heb. Ik hoop dat u ondanks alles toch een leuke avond gehad heeft. Vervelend dat u achteraan zat. Het bewuste theater had inderdaad niet geleverd aan ons, vandaar dat wij koste wat koste onze afspraak met wilde nakomen en zo een nieuw ticket hebben besteld voor u. Misschien is het niet helemaal goed gelopen maar dat was onze insteek. U had bij ons besteld en wij wilden die afspraak nakomen.

http://www.rang1tickets.nl

Guardian72

Niet om vervelend te zijn - maar toch:

joswilg - melding: 24 jan 2010 16:55

Rang1tickets - oplossing: 23 nov 2010 13:16

Had dat niet een beetje vlotter gekund?

SuzanneSchuijt

Ongelezen bericht door SuzanneSchuijt »

Pas nadat ik de tickets van Rang1Tickets heb ontvangen ben ik ze bij Radar gaan controleren er van uitgaande dat het om een betrouwbaar bedrijf gaat.

Maar de waarheid is helaas anders, ik voel mij enorm belazerd door Rang1Tickets. Ik was in de veronderstelling dat ik kaarten van € 104 per stuk had besteld voor de Musical Mary Poppins. Ik werd via de site van Fortis Theater Scheveningen doorgelinkt naar hen.

Ik heb nu € 104 per stuk betaald voor stoelen die eigenlijk € 79 per stuk zijn. Nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice kreeg ik te horen dat nu ik de algemene voorwaarden had geaccepteerd er mee akkoord ben gegaan dat ik kaarten tussen de € 59 en € 89 heb besteld waarvoor ik € 104 moest betalen. Als mij dit duidelijk was geweest dan had ik toch nooit maar dan ook nooit via hen besteld????

Op de site van Seetickets staan dezelfde kaarten wel gewoon aangeboden voor € 79 en zijn de premium tickets gewoonb € 104. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik bij Rang1Tickets heb besteld.

Ik wil dit even kenbaar maken voor iedereen, zodat de volgende die daar besteld alles dubbel doorneemt want voordat je het weet word je belazerd. En let op de welbekende kleine letters!

Groet, Suzanne Schuijt

Guardian72

SuzanneSchuijt schreef: Ik werd via de site van Fortis Theater Scheveningen doorgelinkt naar hen.
Ik heb de site net even bekeken:
http://www.circustheater.nl/

en kwam na het klikken op 'tickets' voor MP uit op:
http://webshop.seetickets.nl/shows/Show.aspx?sh=MPO

Weet je nog hoe je daar terecht kwam? Want als het circustheater je doorlinkt - zou ik bij hun een klacht neerleggen. Ze zullen dan wel vragen HOE je daar bent terechtgekomen.

Gesloten