LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort, kan niet normaal met klachten omgaan

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mars_dijk
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2010 20:11

Telfort, kan niet normaal met klachten omgaan

Ongelezen bericht door Mars_dijk »

Ik zit nu alweer met een probleem en al wel vanaf 10 augustus!
Het gaat dit keer om het abonnement van mijn moeder (die nota bene 2 jaar geleden op mijn advies naar Telfort is overgestapt, SPIJT!!) Mijn moeder heeft in juni geen factuur gehad over haar verbruiksperiode 22 mei t/m 21 juni. Deze factuur kwam pas in augustus!factuurnummer 103095142 en wel voor een bedrag van drie maal haar normale kosten!! Dit is haar hoogste rekening geweest tot nu toe en zowel ik als zij denken dat de factuur niet klopt en dat Telfort is vergeten de promotiekorting te verrekenen. Maar helaas is de betreffende factuur al vanaf dag 1 niet in te zien. Constant de melding: geen factuurdata gevonden. Dit is reeds op 10-08 gemeld aan Telfort.
Hierna volgde reactie van Telfort dat het probleem was opgelost en dat de factuur nu wel was te bekijken. Geprobeerd, maar helaas; geen factuurdata beschikbaar. Binnen de termijn gemeld aan Telfort dat probleem nog steeds niet is opgelost.
Paar dagen later, excuses van Telfort, maar nu is de factuur wel zichtbaar. Geprobeerd, maar nog steeds is de factuur niet in te zien! Gelijk weer reactie teruggestuurd dat het probleem niet is opgelost. Vervolgens niets meer gehoord van Telfort! Vanwege persoonlijke omstandigheden heb ik het er even bij laten zitten. Nu heb ik samen met mijn moeder op 02-10 een boze mail gestuurd aan Telfort. Zowaar dezelfde dag nog een reactie: excuses voor het ongemak, hierbij sturen wij u alle facturen vanaf maart. En wat denk je 5 bijlagen, maar niet de factuur waar alles om draait! Dus heb ik direct een mail teruggestuurd dat ze beter moeten opletten want de factuur zat er nog steeds niet bij!! Komt er een dag later weer een mail terug van Telfort met dezelfde tekst: hierbij sturen wij u alle facturen. Nou, er zat nu zelfs niet één bijlage bij!!
Wat is dit nu??? Snap dit echt niet. Hoe moeilijk kan het zijn om de juiste factuur aan je klant te laten zien? Het bedrag is notabene al in augustus afgeschreven!

Ik heb in eerste instantie in oktober een privé bericht gestuurd aan ene Daphne, die hier op de site nogal wat problemen oplost, zij heeft mij eerder ook geholpen met een klacht. Maar wat denk je. Gewoon nooit een reactie gehad!!

Dus nu maar weer met hele verhaal en plein public op Tros Radar!!!!
En ik ga nu ook de Ombudsman aanschrijven, Telecomklachten.nl etc.

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Telfort, kan niet normaal met klachten omgaan

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Veel van dat klantenservicewerk is uitbesteed aan gespecialiseerde bedrijven. Net als het onderhoudswerk aan de apparatuur. De mail en telefoon wordt dan automatisch doorgeschakeld naar bureaus met callcentra. En zo'n persoon werkt het ene uur voor bedrijf a en daarna voor bedrijf b.

Vermoedelijk is Daphne nu met voorrang de klachten over t-mobile aan het afhandelen. Die wil ineens de braafste van de klas zijn.

Ben je al eens een zgn. Telfort winkel binnengelopen met je papieren??

Mars_dijk
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2010 20:11

Re: Telfort, kan niet normaal met klachten omgaan

Ongelezen bericht door Mars_dijk »

Denk jij dat ze in de winkel wel wat kunnen doen dan?
Er zit geen Telfortwinkel in mijn woonplaats, dus dan zou ik met het openbaar vervoer naar de stad moeten. Daarbij komt dat als ik klaar ben met werken, de winkels dicht zijn :?

Ik begrijp gewoon niet waar die mensen op de klantenservice mee bezig zijn, in iedergeval niet met serviceverlening. Ze maken het zelfs nog erger, want ik wil contact met ze omdat een rekening niet klopt (te hoog is), maar vervolgens ben je alleen maar extra kostenkwijt (hoge belkosten voor de klantenservice, waar je minstens 10 minuten in de wacht staat, postzegels/enveloppen en een helehoop tijd). En dan nog maar niet gesproken over de irritaties en frustraties die het opwekt.

Door zo te doen hopen ze zeker dat je het er maar bij laat zitten.
Nou Telfort, ik dacht het niet :evil:

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Telfort, kan niet normaal met klachten omgaan

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Die ingehoorde klachtenservicediensten moeten ergens van betaald worden, dus dat gaat via 0900-KASSA nummers: hoe langer jij aan de bel hangt, hoe meer je betaalt. En serviceverlening staat niet in Van Dale woordenboek.

Ik weet niet of Telfort in de winkel alles kan oplossen, maar als je daar op een zaterdagmorgen met je papieren, een klapstoeltje, een thermoskan koffie en een boterhammetje aan de balie gaat hangen, willen ze zeker wel wat oplossen voor je om geen modderfiguur te slaan voor langslopende prospects.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort, kan niet normaal met klachten omgaan

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Mars_dijk,

Wij helpen u graag op dit openbare forum. Het Telfort Webcare team reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Dit is de reden waarom u geen reactie heeft ontvangen.

Om u hierbij van dienst te kunnen zijn heb ik de volgende gegevens nodig:
- De naw-gegevens horende bij het 06-nummer van Telfort
- Het 06-nummer van Telfort
- Uw e-mailadres

In een privébericht kunt u deze informatie aan ons kenbaar maken.

Laïla

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Telfort, kan niet normaal met klachten omgaan

Ongelezen bericht door crazyme »

Telfort webcare schreef:Het Telfort Webcare team reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen.
Had wel een onderwerp op tros radar gescheeld. Nu weet de hele wereld hoe lastig het is om een factuur bij Telfort in te zien.

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Telfort, kan niet normaal met klachten omgaan

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Telfort webcare schreef:
Het Telfort Webcare team reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen.
Een communicatiebedrijf reageert niet op privéberichten.... is toch van de zotte??!!
Kennelijk moet je eerst excaleren en aandacht van de halve wereld vragen voordat het Telfort behaagt om naar je klacht te luisteren.

Mars_dijk
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2010 20:11

Re: Telfort, kan niet normaal met klachten omgaan

Ongelezen bericht door Mars_dijk »

Tsja, het slaat ook echt helemaal nergens op.


Maar goed, ik heb mijn verhaal opnieuw aan Telfort Webcare in een privébericht
gezet en ik hoop dan maar dat het wordt opgelost :?

Ik laat het wel weten.........

Gesloten