LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Op 8-11-2010 nam ik 3 vrienden mee naar de pathe bioscoop in het centrum van Tilburg.
Nadat ik 11,50 (! ) per kaartje afrekende, 9 euro + 2,50 3D toeslag liepen we naar de bar om wat popcorn en drinken te kopen.
De zoute Popcorn was uitverkocht! erg vreemd, de film moest nog beginnen!
Maar goed, daar lieten we de avond niet door verpesten. Al is het natuurlijk wel vreemd. Ook viel het op dat er zeer weinig personeel was.
Toen we in de zaal (nr 1 ) wilden gaan zitten waren de stoelen echt enorm smerig, hele vieze zwarte vlekken op de zittingen echt heel goor.
Omdat we de film graag wilden zien zijn we toch maar ergens gaan zitten.
Toen de film afgelopen was, was er geen personeel te zien waar we met onze klacht naartoe konden dus ben ik op de website gaan zoeken wat ik kon doen.
Hier stond dat klachten binnen 8 dagen gemeld dienen te worden via een online formulier. Deze heb ik meteen de volgende dag ingestuurd, maar hiervan kreeg ik GEEN kopie in mijn mailbox.. waardoor het voor mij bijna onmogelijk is dit aan te tonen!
Na een aantal dagen op antwoord gewacht te hebben heb ik nog een aantal keer zo'n klachten formulier ingevuld. Waar ik tot op heden geen reactie op gehad heb.
Uiteindelijk heb ik (gelukkig nog binnen de 8 dagen) een mailtje gestuurd naar de afdeling Pathé Unlimited die gelukkig wel reageerden, zodat ik in elk geval aan kan tonen dat er een mail wisseling geweest is.
Alleen adviseerde deze afdeling mij het klachten formulier in te vullen !
Op mijn reactie dat ik dat al gedaan heb en er niks op gehoord heb.. en dat ze het zelf maar eens moeste proberen heb ik weer niks gehoord..
mijn tip is dan ook om een andere bioscoop te zoeken dan de Pathe in Tilburg.
Nadat ik 11,50 (! ) per kaartje afrekende, 9 euro + 2,50 3D toeslag liepen we naar de bar om wat popcorn en drinken te kopen.
De zoute Popcorn was uitverkocht! erg vreemd, de film moest nog beginnen!
Maar goed, daar lieten we de avond niet door verpesten. Al is het natuurlijk wel vreemd. Ook viel het op dat er zeer weinig personeel was.
Toen we in de zaal (nr 1 ) wilden gaan zitten waren de stoelen echt enorm smerig, hele vieze zwarte vlekken op de zittingen echt heel goor.
Omdat we de film graag wilden zien zijn we toch maar ergens gaan zitten.
Toen de film afgelopen was, was er geen personeel te zien waar we met onze klacht naartoe konden dus ben ik op de website gaan zoeken wat ik kon doen.
Hier stond dat klachten binnen 8 dagen gemeld dienen te worden via een online formulier. Deze heb ik meteen de volgende dag ingestuurd, maar hiervan kreeg ik GEEN kopie in mijn mailbox.. waardoor het voor mij bijna onmogelijk is dit aan te tonen!
Na een aantal dagen op antwoord gewacht te hebben heb ik nog een aantal keer zo'n klachten formulier ingevuld. Waar ik tot op heden geen reactie op gehad heb.
Uiteindelijk heb ik (gelukkig nog binnen de 8 dagen) een mailtje gestuurd naar de afdeling Pathé Unlimited die gelukkig wel reageerden, zodat ik in elk geval aan kan tonen dat er een mail wisseling geweest is.
Alleen adviseerde deze afdeling mij het klachten formulier in te vullen !
Op mijn reactie dat ik dat al gedaan heb en er niks op gehoord heb.. en dat ze het zelf maar eens moeste proberen heb ik weer niks gehoord..
mijn tip is dan ook om een andere bioscoop te zoeken dan de Pathe in Tilburg.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Dus omdat de zoute popcorn op was en er (naar ik aanneem) oude opgedroogde vlekken in de stoel zitten maakt u hier een topic aan?
Je kunt ook overal over zeuren....
Je kunt ook overal over zeuren....
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Je begint de avond zelf al niet goed. Je moet niet op alle slakken zout leggen.mrTT schreef: De zoute Popcorn was uitverkocht! erg vreemd, de film moest nog beginnen!
Maar goed, daar lieten we de avond niet door verpesten. Al is het natuurlijk wel vreemd.
En een paar vieze stoelen kun je overal tegenkomen, dit vanwege het feit dat smeerkezen ook overal kunnen opduiken.
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Toevallig is dit mijn vaste bioscoop en ik ben er dan ook ontzettend tevreden over. Dat de prijs nogal hoog is klopt, maar daar kun je bij voorbaat rekening mee houden. Die vlekken tref je nou eenmaal in elke bioscoop aan, ze kunnen moeilijk na elk colaflesje dat omvalt de bekleding gaan vervangen. Dat de zoete popcorn op is vinden zij ook erg jammer hoor, daar lopen ze een heleboel omzet door mis. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt daar, dus jouw situatie was toch echt een uitzondering.
Jammer dat nu lijkt alsof deze bioscoop een aanfluiting is, terwijl het in mijn ogen een topbioscoop is.
Jammer dat nu lijkt alsof deze bioscoop een aanfluiting is, terwijl het in mijn ogen een topbioscoop is.
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
bijzonder zeg 3 reacties met de zelfde mening binnen een half uur na elkaar!
Heb inmiddels contact met de manager, eerst 13 dagen op een reactie moeten wachten, en open ik hier een topic.. dan wordt er op zondag binnen 2 uur gereageerd!
Heb inmiddels contact met de manager, eerst 13 dagen op een reactie moeten wachten, en open ik hier een topic.. dan wordt er op zondag binnen 2 uur gereageerd!
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
zou kunnen maar is wel toevallig dat ze allemaal binnen een half uur na elkaar de zelfde mening hebben, maar goed ik verwacht nog een mailtje van de manager dus zal de vorderingen binnenkort noteren.
En of je het met me eens bent of niet, voor 11,50 per kaartje verwacht ik wat meer service dan er geleverd is. Kijk als het een non profit organisatie was is het een ander verhaal natuurlijk.. En als de stoelen gewoon wat cola vlekjes hadden had ik hier echt geen topic geopend!
Ik ben ook wel wat gewend, maar de zooi die ik aantrof was echt niet normaal.
Maar goed, word aan gewerkt, als ik meer weet horen jullie het.
En of je het met me eens bent of niet, voor 11,50 per kaartje verwacht ik wat meer service dan er geleverd is. Kijk als het een non profit organisatie was is het een ander verhaal natuurlijk.. En als de stoelen gewoon wat cola vlekjes hadden had ik hier echt geen topic geopend!
Ik ben ook wel wat gewend, maar de zooi die ik aantrof was echt niet normaal.
Maar goed, word aan gewerkt, als ik meer weet horen jullie het.
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
We zijn allemaal heel erg benieuwd en wachten in spanning de ontwikkelingen af....mrTT schreef: Maar goed, word aan gewerkt, als ik meer weet horen jullie het.
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
mrTT schreef:zou kunnen maar is wel toevallig dat ze allemaal binnen een half uur na elkaar de zelfde mening hebben,
Ik ben ook wel wat gewend, maar de zooi die ik aantrof was echt niet normaal.
Maar goed, word aan gewerkt, als ik meer weet horen jullie het.
Wat had je dan verwacht, als je hier een topic gaat openen?
Natuurlijk de mening van forummers, dit heb je toch gevraagd.
En dat er deze mensen niet met jou een mening hebben, vind je het raar!
Maar blijkbaar ben je toch niets gewend, want zoals crazyme al heeft geschreven, zijn de stoelen overal met vlekken, van mensen welke drinken en eten meenemen, naar de bioscoop!
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Als ik inderdaad namens Pathé zou reageren, zou ik dan ook zeggen dat ik ze duur vind? Voor mij als student is het te betalen door de korting die je krijgt, maar een normale prijs van €8,50 / €9,- (+ die bijdrage voor 3D) lijdt inderdaad wel tot te hoge prijzen (zeker met de horecaprijzen erbij!).mrTT schreef:zou kunnen maar is wel toevallig dat ze allemaal binnen een half uur na elkaar de zelfde mening hebben, maar goed ik verwacht nog een mailtje van de manager dus zal de vorderingen binnenkort noteren.
Nu moet ik wel even toevoegen dat ik gisteren toevallig naar de bios ben geweest, maar dat deze bioscoop mijns inziens er niet op vooruit is gegaan sinds ze van Pathé zijn (paar maanden terug waren ze nog MustSee)! Die zelfservice-automaten werken voor geen meter, leidde gisteren tot ellenlange rijen en toen ik tickets wilde kopen gaf ie de hele tijd aan dat de betreffende plaatsen al verkocht waren, terwijl op het scherm gewoon stond aangegeven dat die plaatsen nog vrij waren.
Vorige week waren er ook al meerdere mensen in de zaal die dezelfde plek toegewezen hadden gekregen, dus daar kan zeker nog wat in verbeterd worden!
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Het is altijd fijn wanneer consumenten meedenken in het prijsbeleid van een ondernemer.
Wel komen ze erg vaak (verbazingwekkend) tot de conclusie dat de prijzen wel wat lager kunnen.
Echter niemand heeft inzicht in de kosten, welke altijd de basis vormen van een verkoopprijs.
Wel komen ze erg vaak (verbazingwekkend) tot de conclusie dat de prijzen wel wat lager kunnen.
Echter niemand heeft inzicht in de kosten, welke altijd de basis vormen van een verkoopprijs.
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Bedankt voor de reacties!
Ik begrijp dat het een top locatie is (waar ik persoonlijk liever een park gezien had maar dat terzijde) dat het hele pand + inboedel + personeel betaald moet worden.. maar dan nog verwacht ik meer waar voor mijn geld.
en tennis zoals ik al zei als het niet echt heel erg smerig was dan had ik hier geen topic geopend, en of ik niks gewend ben is niet de vraag.. het is meer dat ik het weiger om maar braaf ja en amen mijn geld af te geven zonder er service voor te verwachten.
bedankt voor de reactie, dat was mijn mening helaas ook dat het met de must see beter was.. het gebrek aan personeel valt me ook enorm op in verhouding wat er was toen het nog must see was.
Dat neem ik idd aan.. maar mocht het je niks interesseren dan zijn er vast en zeker boeiender dingen voor je te vinden op internet. Of reageer je alleen om het reageren?crazyme schreef: We zijn allemaal heel erg benieuwd en wachten in spanning de ontwikkelingen af....
Nou ik kan me wel iets indenken in die kosten hoor, al heb ik uiteraard geen inkijk in de kosten.crazyme schreef:Het is altijd fijn wanneer consumenten meedenken in het prijsbeleid van een ondernemer.
Wel komen ze erg vaak (verbazingwekkend) tot de conclusie dat de prijzen wel wat lager kunnen.
Echter niemand heeft inzicht in de kosten, welke altijd de basis vormen van een verkoopprijs.
Ik begrijp dat het een top locatie is (waar ik persoonlijk liever een park gezien had maar dat terzijde) dat het hele pand + inboedel + personeel betaald moet worden.. maar dan nog verwacht ik meer waar voor mijn geld.
en tennis zoals ik al zei als het niet echt heel erg smerig was dan had ik hier geen topic geopend, en of ik niks gewend ben is niet de vraag.. het is meer dat ik het weiger om maar braaf ja en amen mijn geld af te geven zonder er service voor te verwachten.
BartSBB schreef:Nu moet ik wel even toevoegen dat ik gisteren toevallig naar de bios ben geweest, maar dat deze bioscoop mijns inziens er niet op vooruit is gegaan sinds ze van Pathé zijn (paar maanden terug waren ze nog MustSee)!
bedankt voor de reactie, dat was mijn mening helaas ook dat het met de must see beter was.. het gebrek aan personeel valt me ook enorm op in verhouding wat er was toen het nog must see was.
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Zo ontzettend luxeprobleem dit! Zeuren op zoute popcorn. Wat hebben we het toch ontzettend slecht hier in Nederland.
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Lieve Enya, bedankt voor je fijne reactie.
als je alles goed gelezen had was je reactie totaal overbodig, maar goed, je zal wel een *** dag gehad hebben of iets dergelijks.
En Disco man er zijn wel degelijk mensen die het heel slecht hebben in Nederland,
maar dat is een andere discussie..
En verder als er meer mensen zijn met de instelling van ik betaal 11,50 en ook al zien de stoelen giga smeriger uit, ik zeg er niks van.. dan verandert er dus niks, en kunnen dit soort praktijken gewoon doorgaan.
maar nu ik dus aan de bel trek verandert er wel degelijk iets!
maar daarover misschien later meer.
als je alles goed gelezen had was je reactie totaal overbodig, maar goed, je zal wel een *** dag gehad hebben of iets dergelijks.
En Disco man er zijn wel degelijk mensen die het heel slecht hebben in Nederland,
maar dat is een andere discussie..
En verder als er meer mensen zijn met de instelling van ik betaal 11,50 en ook al zien de stoelen giga smeriger uit, ik zeg er niks van.. dan verandert er dus niks, en kunnen dit soort praktijken gewoon doorgaan.
maar nu ik dus aan de bel trek verandert er wel degelijk iets!
maar daarover misschien later meer.
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Dacht je dat? Waar zit die boter? Op je hoofd of toch op de popcorn?maar nu ik dus aan de bel trek verandert er wel degelijk iets!
Doe maar niet, je hebt jezelf al genoeg belachelijk gemaakt.....maar daarover misschien later meer
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Nou kom op zeg, dat kan toch wel wat vriendelijker...dhc schreef: Doe maar niet, je hebt jezelf al genoeg belachelijk gemaakt.....
TT-tje maakt blijkbaar al niet zoveel mee in z'n leven en dan is de popcorn ook nog op
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Haha ik begrijp echt niet wat je zo kan motiveren zo'n reactie te plaatsen,
jb bedankt voor je reactie, erg mooi. ik begrijp hoe het klinkt
maar goed mijn mail heeft geholpen!
-Vanwege een probleem met de computers werkte het klachten formulier niet.
-was er door een levering probleem en of drukte geen popcorn
en dan de stoelen quote uit de email: " Daarnaast zijn wij bepaalde zaken aan het veranderen in de bioscoop, zo zijn in alle zalen de verlichtingen aangepast omdat de zalen heel erg donker waren. Dit leverde echter als probleem op dat de stoelen erg vies bleken te zijn. Iets wat ook wij door de slechte verlichting niet eerder gezien hebben.
Vandaar dat een dag nadat gestart is met het vervangen van de verlichting en daarmee de vieze stoelen als nieuw probleem ontstonden gestart is met de diepreiniging van alle stoelen in alle zalen. Ondertussen is dit afgerond en zijn alle stoelen weer perfect schoon "
Dus probleem is opgelost!
hartelijk dank voor de vele hart verwarmende reacties
ik heb even de definitie van je spreekwoord opgezocht maar begrijp niet helemaal hoe je dat in deze context bedoelt.. al verwacht ik niet dat je nog reageert nu je even lekker je belangrijke mening hebt kunnen laten horen.dhc schreef: Antwoord met een citaat Bericht Geplaatst: 23 nov 2010 21:42
Dacht je dat? Waar zit die boter? Op je hoofd of toch op de popcorn?
Doe maar niet, je hebt jezelf al genoeg belachelijk gemaakt.....
jb bedankt voor je reactie, erg mooi. ik begrijp hoe het klinkt
maar als je zo'n hoge prijzen hanteert moet je naar mijn mening de kwaliteit ook garanderen. Kijk iedereen maakt wel eens een foutje, geen probleem.. maar als je alles bij elkaar optelt en het mijn bioscoop was zou ik me kapot schamen.jp77 schreef: en dan is de popcorn ook nog op
maar goed mijn mail heeft geholpen!
-Vanwege een probleem met de computers werkte het klachten formulier niet.
-was er door een levering probleem en of drukte geen popcorn
en dan de stoelen quote uit de email: " Daarnaast zijn wij bepaalde zaken aan het veranderen in de bioscoop, zo zijn in alle zalen de verlichtingen aangepast omdat de zalen heel erg donker waren. Dit leverde echter als probleem op dat de stoelen erg vies bleken te zijn. Iets wat ook wij door de slechte verlichting niet eerder gezien hebben.
Vandaar dat een dag nadat gestart is met het vervangen van de verlichting en daarmee de vieze stoelen als nieuw probleem ontstonden gestart is met de diepreiniging van alle stoelen in alle zalen. Ondertussen is dit afgerond en zijn alle stoelen weer perfect schoon "
Dus probleem is opgelost!
hartelijk dank voor de vele hart verwarmende reacties
Re: smerige pathe bioscoop tilburg, en geen klantenservice
Hallo ik wil even reageren op je artikel op het formum. Ik ben inderdaad van mening dat het Pathe in Tilburg niet schoon is. En dat de service te wensen overlaat. Wij gaan dan ook liever naar de Euroscoop in Tilburg maar ook daar kan het een zootje zijn er zijn nu eenmaal mensen die menen dat ze zich op een ander alles kunnen permiteren.