LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MTV Mobile oplichtingspraktijken

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: MTV Mobile oplichtingspraktijken

Ongelezen bericht door Ravx »

Is er geen mogelijkheid een gratis service te bellen ? 1200 of 1244?

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: MTV Mobile oplichtingspraktijken

Ongelezen bericht door Ravx »

Ik stap zoiezo nooit in een Taxi. Maargoed ..

Indien je de gegevens niet zichtbaar heb is dat vervelend, en wie stuurt er tegenwoordig nou nog een MMS ? Kan je toch beter emailen als bijlage ? Kost ook niet duur.

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: MTV Mobile oplichtingspraktijken

Ongelezen bericht door GodsSon »

lowizi schreef:Ja leuk dat je een bericht plaatst, maar als je inhoudelijks niks nuttigers te melden hebt, heb ik liever dat je dit topic niet vervuild.
Dat ik een mms wil sturen doet er toch niet toe?

Het gaat erom dat er niks inzichtelijk is.
Het lijkt me dat je daar als abonnee recht op hebt.
Graag zou ik hierover een reactie willen zien van een persoon met enige juridische kennis.
Zover mij bekend is het geen verplichting maar een service van providers, het is ook een bijkomende dienst.
Informatie inwinnen voor het aangaan van het abonnement had dit probleem kunnen oplossen, dan had u namelijk geweten wat u kreeg (en er niet blind vanuit gaan).

Verder hebben heel veel telefoons tegenwoordig de mogelijkheid van een teller die het voor u bij houdt. Werkt prima en geeft u inzicht. Succes

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: MTV Mobile oplichtingspraktijken

Ongelezen bericht door Ravx »

TS

Lees de voorwaarden waarvoor je getekend hebt, als daar uitsluiting instaat dan heb je gewoon pech ;-) Je had vooraf ook even kunnen googelen.

Gesloten