LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] event store

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
dfierens

event store

Ongelezen bericht door dfierens »

Ik had voor mijn 50ste verjaardag een bon gekregen om een slipcursus van 4 uur te volgen en om 45 minuten in een ferrari te rijden.
Ik kon de bon niet verzilverd krijgen want de data die zij gaven waren iedere keer vol.
Ik heb toen mailtjes gestuurd en na het laatste mailtje dat ik stuurde kreeg ik een mailtje terug dat ik anders wel mijn geld terug kon krijgen.
Ik heb een brief gestuurd per post met de mail van hen erbij gevoegd en de opdracht om dan maar mijn geld terug te sturen.
Sinds gisteren heb ik mijn geld weer terug.
Ik ben heel blij na het lezen van al die verhalen dat het mij wel gelukt is.

Klerkd

Re: event store

Ongelezen bericht door Klerkd »

Begin December 2012 heb ik een anti-slipcursus online besteld voor 4 personen zonder datum. Om een datum te prikken zou ik een bon met factuur thuis gestuurd krijgen. Om de bon te verzilveren zou ik op event-store.nl een datum moeten prikken. Dit was allemaal goed gegaan. Na het verzilveren van de bon zou ik een bevestigingsmail ontvangen, maar deze heb ik echter tot vandaag de dag niet ontvangen. Ook was er geen concreet adres vermeld op de site, vandaar dat ik ging bellen. Maar Event-Store was niet te bereiken. We kregen een bandje te horen met als melding dat zij vanwege een telefonische storing niet in staat waren om de telefoon op te nemen of de melding dat zij een belangrijk evenement hadden die dag.

Vanaf dat moment ben ik er van overtuigd dat ik ben opgelicht!

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Klerkd schreef: Vanaf dat moment ben ik er van overtuigd dat ik ben opgelicht!
Heb je al aangifte gedaan?

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Klerkd schreef:Begin December 2012 heb ik een anti-slipcursus online besteld voor 4 personen zonder datum. Om een datum te prikken zou ik een bon met factuur thuis gestuurd krijgen. Om de bon te verzilveren zou ik op event-store.nl een datum moeten prikken. Dit was allemaal goed gegaan. Na het verzilveren van de bon zou ik een bevestigingsmail ontvangen, maar deze heb ik echter tot vandaag de dag niet ontvangen. Ook was er geen concreet adres vermeld op de site, vandaar dat ik ging bellen. Maar Event-Store was niet te bereiken. We kregen een bandje te horen met als melding dat zij vanwege een telefonische storing niet in staat waren om de telefoon op te nemen of de melding dat zij een belangrijk evenement hadden die dag.

Vanaf dat moment ben ik er van overtuigd dat ik ben opgelicht!
En toen heeft u natuurlijk minimaal eenmaal per dag gebald om ze toch te pakken te krijgen?

Gesloten