LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Rene046
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 sep 2005 01:20

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Rene046 »

Ze zijn dus wel aanwezig... want het logo van de thuiswaarborg is van de site afgehaald, en de verkoop gaat gewoon lekker door.

Ze mogen hier wel nu eens uitleggen wat aan de hand is.

Anne76
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2010 10:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Anne76 »

Rene046 schreef:Ze zijn dus wel aanwezig... want het logo van de thuiswaarborg is van de site afgehaald, en de verkoop gaat gewoon lekker door.

Ze mogen hier wel nu eens uitleggen wat aan de hand is.
Het logo van de Thuiswaarborg staat nog wel op de site.

Rene046
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 sep 2005 01:20

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Rene046 »

Anne76 schreef:
Rene046 schreef:Ze zijn dus wel aanwezig... want het logo van de thuiswaarborg is van de site afgehaald, en de verkoop gaat gewoon lekker door.

Ze mogen hier wel nu eens uitleggen wat aan de hand is.
Het logo van de Thuiswaarborg staat nog wel op de site.

Klopt zie het sorry.

wimbrocken
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:00
Locatie: Kudelstaart

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door wimbrocken »

Ik heb wel aangifte gedaan bij de politie in Goirle via de genoemde URL in dit forum.....en inderdaad niet over oplichting maar gewoon diefstal....immers ik heb geld betaald en men heeft niet geleverd...dus diefstal van gelden.
politienummer is aangifte onder nummer PL2000-101124-620856665

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door brieziet »

geen idee wat de politie hier mee gaat doen, maar volgens mij kan er nooit sprake zijn van diefstal als je zelf geld overmaakt :?

moppie-lief
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2010 19:58

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door moppie-lief »

Ik ben d'r ook ingetrapt...Ben waarschijnlijk een van de laatste slachtoffers.
Als ik aangifte wil doen bij de politie, moet ik eerst 30 km reizen en nog eens 30 km terug. Ben ik nog meer geld kwijt. Weet je wel zeker dat je ook aangifte kunt doen voor diefstal ? We hebben het geld per slot van rekening zelf overgemaakt met Ideal...En zoja, waar kan ik dan dat aangifte nummer invullen?
Kan geen ruimte daarvoor vinden op het online aangifte formulier...

saristari
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2010 20:04

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door saristari »

Voor iedereen die nu al aangifte doet:

Art. 188 Wetboek van Strafrecht
Hij/zij die aangifte doet dat een strafbaar feit gepleegd is, wetende dat het niet gepleegd is, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of een geldboete van de derde categorie. (€ 4500,-).

Dit staat onderaan bij de aangifte.........aangezien mijn 30 dagen tot geld overmaken nog niet voorbij is wacht ik nog heel even met aangifte doen!

Ook weten we 'niet' of ze failliet zijn en dus kunnen fluiten naar ons geld.....ik wacht nog heel even af, al heb ik zelf wel het gevoel dat ik 208 euro op straat heb gegooid (het ergste is dat het het verjaardagsgeld van mijn 9 jarige zoon was die heel graag een platte tv wil)

wimbrocken
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:00
Locatie: Kudelstaart

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door wimbrocken »

[quote="moppie-lief"]Ik ben d'r ook ingetrapt...Ben waarschijnlijk een van de laatste slachtoffers.
Als ik aangifte wil doen bij de politie, moet ik eerst 30 km reizen en nog eens 30 km terug. Ben ik nog meer geld kwijt.


Voor de URL kijk even een paar items hoger in dit forum:
https://aangifte.politie.nl/e-aangifte/ ... ats=GOIRLE

Frank81
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2010 22:00

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Frank81 »

Hallo, ik heb 6 november 2010 helaas ook een bestelling gedaan bij Extreme Discount. Het gaat om een DVD-recorder die ik tot heden nog niet ontvangen heb. Ik heb ze via e-mail benaderd maar ik krijg geen reactie. Telefonisch zijn ze al ruim een week niet bereikbaar en heb ze een aangetekende brief gestuurd met het verzoek binnen 5 werkdagen mijn overgemaakte bedrag terug te storten. Als ik na die tijd nog geen geld heb ontvangen, ofwel een reactie, dan ga ik online aangifte doen van oplichting. Ik vind het een trieste zaak dat hier niet hard tegen opgetreden wordt door de overheid.

Met vriendelijke groet,
Frank

Leusdena
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jan 2006 13:56

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Leusdena »

Misschien dat er iemand van Radar zelf een reactie kan geven en evt. ons kan adviseren wat je het beste kunt doen in deze situatie. We zouden dan onze krachten kunnen bundelen.

Wat kan bv een geschillencommissie of een rechtsbijstand voor je doen?
Wat kan bv een thuiswinkel waarborg voor je doen etc..

Groet,
Arien

alexander250
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2010 07:59

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door alexander250 »

Ik zal u allen binnenkort advies geven hoe te handelen tegen extremediscount.nl.

Anne76
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2010 10:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Anne76 »

alexander250 schreef:Ik zal u allen binnenkort advies geven hoe te handelen tegen extremediscount.nl.
Mag ik vragen wie u bent?
Dit is uw eerste bericht op dit forum en u heeft zich vandaag pas geregistreerd.
En wat is binnenkort?
Alvast bedankt voor de uitleg die u (hoop ik) gaat geven op mijn vragen.

jialin
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 jun 2008 13:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jialin »

alexander250 schreef:Ik zal u allen binnenkort advies geven hoe te handelen tegen extremediscount.nl.
Bent u misschien een van de betrokkenen van Extremediscount?? (misschien Tom van Zundert himself)

Een leeg profiel, zojuist een account aangemaakt en dan even plaatsen: "Ik zal u allen binnenkort advies geven, bla, bla"

Beetje dubieus.....

alexander250
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2010 07:59

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door alexander250 »

jialin schreef:
alexander250 schreef:Ik zal u allen binnenkort advies geven hoe te handelen tegen extremediscount.nl.
Bent u misschien een van de betrokkenen van Extremediscount?? (misschien Tom van Zundert himself)

Een leeg profiel, zojuist een account aangemaakt en dan even plaatsen: "Ik zal u allen binnenkort advies geven, bla, bla"

Beetje dubieus.....

Een excuses lijkt mij op zijn plaats!

alexander250
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2010 07:59

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door alexander250 »

Mijn advies is aangifte te doen van oplichting, dit is artikel 326 van het Wetboek van Strafrecht. Er is in dit geval GEEN sprake van diefstal. Men heeft namelijk in een valse hoedanigheid en met valse voorwendselen beschikking gekregen over uw geld. Men doet zich namelijk voor als internetbedrijf welke het gewenste product op voorraad heeft en leveren zal. Vervolgens krijgt u een mail dat het product niet voorradig is en u langer moet wachten. Dit doet men om tijd te rekken. Vervolgens annuleert u als consument en krijgt u na 30 dagen u geld niet terug. U bent daarnaast ook om de tuin geleid met het logo van de THUISWINKEL, het kunnen betalen met IDEAL en de inschrijving bij de KVK.
Het doen van aangifte zal op het politiebureau moeten omdat het om een BEKENDE DADER gaat. Internetaangifte is in dit geval NIET mogelijk! De systemen op internet zullen uw aangifte mogelijk wel accepteren als u aangifte doet van diefstal (maar het is oplichting). Het doen van aangifte kan op elk willekeurig politiebureau in Nederland. Laat u niet afschepen. Men is verplicht de aangifte op te nemen. Geef de dienstdoende opsporingsambtenaar mee dat hij de aangifte verstuurd naar het politiebureau waar Extremediscount gevestigd is!! Geef ook te kennen dat er in ieder geval meer dan drie gedupeerden zijn en extremediscount steeds dezelfde handelingswijze hanteert om de consument het geld afhandig te maken!(erg belangrijk). Laat u ook voegen in het strafproces. Dit houdt in dat als het tot een zaak bij justitie komt, u verzoekt om de rechter extremediscount op te leggen u geld te laten terugbetalen.
Neem een kopie mee van uw order en het mailverkeer. Noteer de naam van de eigenaar en het adres en nummer waaronder extremediscount bij de KVK geregistreerd staat. De opsporings- ambtenaar heeft deze gegevens nodig.
De politie in de desbetreffende regio van extremediscount zal vervolgens een verzamelmap maken en de zaken in behandeling (moeten) nemen. Hoe meer hoe beter.

APDK
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:12

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door APDK »

Ik ben ook helaas besodemieterd door Ton.
Op 4 nov een server besteld.... (en jullie weten eigenlijk de rest al.)
Had de bestelling vooruit betaald in goed vertrouwen en op basis van het thuiswinkelwaarborg logo. (Waar staan ze eigenlijk borg voor!?). Op het moment dat het fout gaat royeren ze het lid duhhh... :?
Inmiddels aangifte gedaan via https://www.mijnpolitiebureau.nl/index.shtml
Deze mogelijkheid is net nieuw.

jialin
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 jun 2008 13:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jialin »

alexander250 schreef:[Een excuses lijkt mij op zijn plaats!
In welk opzicht is een excuses op zijn plaats...?

alexander250
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2010 07:59

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door alexander250 »

jialin schreef:
alexander250 schreef:[Een excuses lijkt mij op zijn plaats!
In welk opzicht is een excuses op zijn plaats...?
U beschuldigt mij van zaken die niet waar zijn, zie mijn geplaatste advies!!

Anne76
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2010 10:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Anne76 »

Als je nu Extreme Discount belt dan krijg je te horen dat ze tot en met 3 december niet te bereiken zijn. De termijn is verlengd. :evil:
Wel slim van ze want 3 december is op vrijdag, dus eigenlijk zijn ze tot 6 december niet te bereiken.

Dus kunnen we ze helaas nog steeds op geen enkele manier benaderen.

Wat wel opvallend is is dat ik nu geen antwoord krijg op mijn mail. Ook geen standaard mail dat ze niet te bereiken zijn.

alexander250
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2010 07:59

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door alexander250 »

Anne76 schreef:Als je nu Extreme Discount belt dan krijg je te horen dat ze tot en met 3 december niet te bereiken zijn. De termijn is verlengd. :evil:
Wel slim van ze want 3 december is op vrijdag, dus eigenlijk zijn ze tot 6 december niet te bereiken.

Dus kunnen we ze helaas nog steeds op geen enkele manier benaderen.

Wat wel opvallend is is dat ik nu geen antwoord krijg op mijn mail. Ook geen standaard mail dat ze niet te bereiken zijn.
heb je mijn advies al gelezen Anne. Niet meer wachten maar aangifte doen met mijn advies. mvg.

Gesloten