Ik zie op dit forum overal nuanceringen, en lees dat het ooit een zo betrouwbare zaak was...wel...nu niet meer....FOTOSG moet op DIT moment hun site uit de lucht halen, want wat er NU gebeurd is keihard diefstal.
Juist het feit DAT het ooit een betrouwbare zaak was, zorgt er nu voor dat mensen er van uit gaan dat ze hun goederen zullen ontvangen....
En natuurlijk kunnen anderen, en we ook onszelf de schuld geven dat we niet eerst googelen en een onderzoek hebben ingesteld naar de gangen van FOTOSG...voordat we een bestelling gingen plaatsen....maar kom op....je mag toch ook wel ergens op vetrouwen...en vergeet niet dat ze je netjes een bericht sturen dat je betaling binnen is, en dat de goederen echt wel snel geleverd zullen worden....(en nee dat is geen geautomatiseerd proces....dat geloof ik zeker niet)
Derhalve kan ik op DIT moment tot geen andere conclusie komen dat het gewoon, diefstal is ....vooropgezette fraude....HAAL WEG die site.... niks zakelijk conflict dit is gewoon een valkuil...en wat MIJ betreft een zaak voor de politie....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goede bedoelingen...??
-
Re: Goede bedoelingen...??
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
RE: volgens mij zitten ze tegen een faillissement aan..
Ja dat is ook zo...maar het vervelende is dan dat FOTOSG wel hun site online houden en daarmee nieuwe orders aanpakken.... en omdat er vooruit betaald moet worden is dat klinklare diefstal....
Ja dat is ook zo...maar het vervelende is dan dat FOTOSG wel hun site online houden en daarmee nieuwe orders aanpakken.... en omdat er vooruit betaald moet worden is dat klinklare diefstal....
Hier is al een topic over, http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 40&t=82352
Op eosdigitaal (http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... &start=100) staat ondermeer dat de host van de site de boel in de gaten houdt.
Ik denk dat je daar beter jouw bezorgdheid kunt uitspreken.
Misschien kunnen ze een foutje maken in de setup waardoor betalingen niet meer kunnen worden uitgevoerd ? Een kleine technische storing zeg maar ?
Op eosdigitaal (http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... &start=100) staat ondermeer dat de host van de site de boel in de gaten houdt.
Ik denk dat je daar beter jouw bezorgdheid kunt uitspreken.
Misschien kunnen ze een foutje maken in de setup waardoor betalingen niet meer kunnen worden uitgevoerd ? Een kleine technische storing zeg maar ?
-
Hallo,
ook ik heb helaas bij foto sg besteld, op advies van mensen die al jaren met succes hun spullen bij hun bestelden.
Ik heb op 20 juni 2010 een aantal studiospullen besteld. Deze zouden half juli bezorgd worden....uiteindelijk heb ik niks meer gehoord....dus zelf een paar keer gebeld. Uiteindelijk heb ik in Augustus de bestelling geannuleerd( omdat ze niet konden leveren) en zouden ze binnen 30 dagen het betaalde bedrag terugstorten. Ik ben nu een flink aantal belletjes, mailtjes, een brief, een aangetekende brief verder....en ik heb helemaal niks....geen spullen, geen geld. Dat is echt balen....Totaal geen respons op mailtjes, brieven en de telefoon nemen ze ook al niet meer op. Het is toch echt te gek, dat ze gewoon niet thuis geven. Mijn zuurverdiende centen weg....
ook ik heb helaas bij foto sg besteld, op advies van mensen die al jaren met succes hun spullen bij hun bestelden.
Ik heb op 20 juni 2010 een aantal studiospullen besteld. Deze zouden half juli bezorgd worden....uiteindelijk heb ik niks meer gehoord....dus zelf een paar keer gebeld. Uiteindelijk heb ik in Augustus de bestelling geannuleerd( omdat ze niet konden leveren) en zouden ze binnen 30 dagen het betaalde bedrag terugstorten. Ik ben nu een flink aantal belletjes, mailtjes, een brief, een aangetekende brief verder....en ik heb helemaal niks....geen spullen, geen geld. Dat is echt balen....Totaal geen respons op mailtjes, brieven en de telefoon nemen ze ook al niet meer op. Het is toch echt te gek, dat ze gewoon niet thuis geven. Mijn zuurverdiende centen weg....
Ja dat is zeker balen....gekke is als iemand op straat je portemonee leeghaald kun je in ieder geval nog aangifte doen....maar nu nemen ze zelfs dat niet in behandeling....
Slecht hoor dat zulke mensen internet shoppen ee slechte naam geven !!
FotoSG was een gerenommeerde naam en is niet altijd zo geweest.mkvandam schreef: