LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telef. benaderd voor bet. regeling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
villa_cees

telef. benaderd voor bet. regeling

Ongelezen bericht door villa_cees »

Hoi,

Ik ben net (16.00 uur) door een mevrouw van Dexia gebeld of ik interesse had in een regeling.

Na mijn vraag of het gesprek opgenomen werd, (wat niet het geval was volgens haar), vroeg ik haar of ze er bezwaar tegen had als ik het gesprek zou opnemen. Dat had ze niet.

Ik heb al diverse conceptbrieven van Sara Etty verstuurd naar Dexia en zit nu tegen de incassoprocedure aan, denk ik. Daar is het wachten nu dus op.

Ikzelf heb 2 WVD's en 1 WVD voor mijn minderjarige dochter afgesloten welke alledrie door mijn echtgenote zijn vernietigd en inmiddels alledrie zijn afgelopen met een totale restschuld van 55.000 euro.

Dus die contracten hebben nooit bestaan (laat staan een restschuld).

Na de uitspraken van Schoonewille zaterdag in Tros-Radar heb ik haar duidelijk gemaakt dat ik geen interesse heb in een regeling.
De regeling hield in dat ik in termijnen kon terugbetalen maar ik betaal dus helemaal niets terug.

Wie is er nog meer gebeld voor zo'n regeling?

Zouden ze 'm zitten knijpen bij Dexia, na zaterdag?!

vr.gr. Cees

liba

Re: telef. benaderd voor bet. regeling

Ongelezen bericht door liba »

GOED NIEUWS CEES

IK HEB 32000 EURO RESTSCHULD VAN NOV .
ZE STUREN WEL BETALINGEN MAAR ER HEEFT NOG NIEMAND GEBELD

abc

Ongelezen bericht door abc »

IK HEB 32000 EURO RESTSCHULD VAN NOV .
ZE STUREN WEL BETALINGEN MAAR ER HEEFT NOG NIEMAND GEBELD
Als ze je betalingen sturen, dan hoeven ze toch niet te bellen. Ik wil ook wel betalingen ontvangen.

villa_cees

Ongelezen bericht door villa_cees »

Hoi,

Liba zal wel aanmaningan bedoelen.
Gewoon rustig afwachten tot ze de laatste "waarschuwing" sturen.
(Melding BKR en inschakelen incassoburo).

Dan zal je misschien wel gebeld worden. En geen zorgen, als je eegaleaser bent hoef je je volgens mij geen zorgen te maken, tenminste als ik Schoonewille goed begrepen heb, zaterdag.

Ik heb er nog eens over zitten nadenken, maar er klopt echt geen hout van, van dat telefoontje vanmiddag.

Eerst dreigen met BKR-melding en incasso's en vervolgens bellen of je een regeling wil. Dat rijmt toch niet?

Ik voel me in ieder geval een stuk beter als vorig jaar kerst, toen het bij ons net begon te spelen, toen wij erachter kwamen hoe diep we in de str*** zitten.

Iedereen alvast een mooi 2004 , en de hoop dat er in het nieuwe jaar spijkers met koppen zullen worden geslagen, Dexia koppen dus.

vr.gr. Cees

lennart

Ongelezen bericht door lennart »

De BKR regristratie heeft Dexia bij mij al gedaan toen mijn contracten niet afgelopen waren. En ik heb een A codering (wanbetaler) een maand na het aflopen van de eerste van de twee. Mijn tweede is op de 23e van dec. afgelopen. maar die is ook al geregristreerd.
(beide voor de gehele hoofdsom en niet de schuld die ik volgens Dexia zou hebben). Ze veranderen alleen het Atje als je niet betaald. de rest kunnen ze niet aanpassen.
Dus het klopt niet dat je pas een BKR regristratie krijgt na een laatste waarschuwing.
Daarbij ben je al geregristreerd als je op je betaalrekening rood staat zeggen ze.

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Dexia belt iedereen met een voorstel als je contract afgelopen is. In de hoop dat je erin trapt.

Albert.

saleh01

Ongelezen bericht door saleh01 »

Hallo allemaal

Ik heb net gereageerd bij DSI op dit forum ze doen inderdaad net of ze van niets weten als je geen regeling wilt omdat je hebt vernietigd zeggen ze dat ze van niets weten ook al heb je een bevestiging ontvangen waarin ze verklaren dat er niets te vernietigen valt omdat dat dan van een ander kantoor komt.
bootje

saleh01

Ongelezen bericht door saleh01 »

Hallo allemaal

Ik heb net gereageerd bij DSI op dit forum ze doen inderdaad net of ze van niets weten als je geen regeling wilt omdat je hebt vernietigd zeggen ze dat ze van niets weten ook al heb je een bevestiging ontvangen waarin ze verklaren dat er niets te vernietigen valt omdat dat dan van een ander kantoor komt. Ben vanmorgen gebelt.
bootje

droopy

Ongelezen bericht door droopy »

Hallo;

ik heb van een wvd een restschuld overgehouden van ongeveer 5200 euro.
ik denk er over om onder protest te gaan betalen.
als ik jullie reakties lees, gaan jullie dus niet betalen.
ik heb wel een aangetekende brief gestuurd naar dexia in het verleden met vernietigingsverklaring, omdat maar een partner heeft getekend toen het kontrakt werd afgesloten, maar daar willen ze dus bij dexia niets van weten.
ik heb nu een tweede betalingsherinnering gekregen, waarin wordt gedreigd met incassoburo en melding bij bkr.
hoe groot is de kans dat er daadwerkelijk een incassoburo zich meld en hoever lopen dan evt. voor mij de kosten nog op.

droopy

Ongelezen bericht door droopy »

Wie kan me in het kort vertellen wat er gezegd is in tros-radar door mr. schoonewille.

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Ga naar "voorpagina", klik op "Radar Radio 24 december", klik op "Beluister audio deel 3".

Richard de Wind

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Vraagje;

Ik was verloofd toen ik tekende ( maart 2000 ) en ben in juli 2003 getrouwd, zonder samenlevingscontract etc.
Telt dat als partner?

CB

Ongelezen bericht door CB »

Helaas is hier geen sprake van partnerschap. Alleen bij gehuwden of geregistreerd partnerschap telt als partner.

arend

Ongelezen bericht door arend »

Hoe meer er niet betalen hoe paniek bij DEXIA!!!!
Tegen zo'n vloedgolf van niet-betalers kan zelfs DEXIA :oops: niet meer tegen oproeien.
Betalers onder protest zijn de uiteindelijke verliezers. Het spijt me voor hen om dat te schrijven. Je zal uiteindelijk bij gunstige rechtelijke beslissing aan het eind van het verhaal (10 jaar?) weer moeten procederen om je geld (gedeeltelijk) terug te krijgen! Dus niet betalen!
Zo wordt je winnaar :lol: !

Groet Arend

EEE

Ongelezen bericht door EEE »

NATUURLIJK NIET JE RESTSCHULD BETALEN, doen wij al van af 2002 niet, en zeker niet telefonischs met dat tuig reageren alles schriftelijk en aangetekend sturen.

groetjes

Gesloten