LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanbieding hypotheek met koop legioaandelen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
evs
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 dec 2003 14:15

aanbieding hypotheek met koop legioaandelen

Ongelezen bericht door evs »

:? Wij zijn in december gebeld door "Hypotheekservicedesk" of we onze huidige hypotheek wilden laten veranderen in een nieuwe waarbij onze aandelen gekocht zou worden bij Legio en deze aandelen ons eigendom zou worden. Het koopbedrag zou in de hypotheek opgenomen worden. De nw. hypotheek zou onder gebracht worden bij de Westland Utrecht Hypotheekbank, volgens opgave een 100% ING bank onderneming. Wie is ook hierover gebeld en wat is uw reactie hierop? Wanneer wij gebeld worden met dit soort acties gaan onze haren al overeind staan en zien we al "beren" op de weg verschijnen.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: aanbieding hypotheek met koop legioaandelen

Ongelezen bericht door Hollander »

Wanneer je andere forums bezoekt dan weet je dat Westland/Utrecht heel mooie hypotheekvormen heeft, vooral op het vlak van spaarhypotheken. Gezien jouw verhaal vermoed ik dat deze "hypotheekservicedesk" zelf deze transacties (aandelen, hypotheek) aan elkaar geplakt heeft en verkoopt.
Westland/Utrecht verkoopt dit product volgens mij niet zelf, als een geheel.

Tja, die hypotheekservicedesk hoeft niet betrouwbaar te zijn, en het komt er waarschijnlijk op neer dat je je hypotheek verhoogt en met dat geleende geld aandelen koopt, en dan wordt er gegoocheld met lage maandlasten. Lijkt me dat we nu weten hoe fijn dat is ....

John H
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 aug 2003 23:50

Re: aanbieding hypotheek met koop legioaandelen

Ongelezen bericht door John H »

Hier weer een voorbeeld hoe banken ons weer willen pakken.
We zijn al opgelicht en hun proberen ze het laatst beetje sap ook nog uit ons te persen, trap er niet in!!!!!!
Laat niemand meer aan je geld komen en spaar, het liefst in het buiten land.
Ik ben bezig om weg te komen uit Nederland want hier word het nog erger dan in Italie.
Ik vertrek maar naar elders waar ik met mijn resterende centen nog een bestaan heb en Nederland kan voor mij de strond in zakken.
Noorwegen, Zweden en Finland zijn ook niet alles maar als je gewoon je best doet is het er prima toeven en de kosten vallen best mee als je gewoon leeft net als we hier deden voor dexia.

Gesloten