Wat is het geval? Al dagenlang probeer ik een medewerker van KPN via de klantenservice aan de lijn te krijgen....kosten 10 cent per minuut.
Na een eindeloos keuzemenu krijg je de melding dat het druk is en dat je later moet terugbellen. Ze geven mij echter niet de keuze om toch te willen wachten want de verbinding wordt daarna verbroken. En dat op talloze dagen en op talloze tijdstippen van de dag.
Ik heb ze via de email laten weten dat het toch een hele slechte zaak is dat een telefombedrijf telefonisch nauwelijks te bereiken is.
En welk antwoord krijg ik vervolgens van KPN??
Hartelijk dank voor uw bericht. Op dit moment is het niet mogelijk uw vraag via email te beantwoorden. Wij verzoeken u om telefonisch contact met ons op te nemen via 0900-0244, EUR0,10 per minuut plus de kosten van uw mobiele telefoon (maandag t/m zondag van 08.00u tot 22.00u).
Onze klantenservice kan direct antwoord geven op uw vraag.
Onze excuses voor het ongemak,
KPN
Kortom: hoe slim kun je zijn als KPN-medewerker?
