LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe slim kun je zijn?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
robbesom

Hoe slim kun je zijn?

Ongelezen bericht door robbesom »

Ik heb vandaag een email naar KPN gestuurd.
Wat is het geval? Al dagenlang probeer ik een medewerker van KPN via de klantenservice aan de lijn te krijgen....kosten 10 cent per minuut.
Na een eindeloos keuzemenu krijg je de melding dat het druk is en dat je later moet terugbellen. Ze geven mij echter niet de keuze om toch te willen wachten want de verbinding wordt daarna verbroken. En dat op talloze dagen en op talloze tijdstippen van de dag.
Ik heb ze via de email laten weten dat het toch een hele slechte zaak is dat een telefombedrijf telefonisch nauwelijks te bereiken is.

En welk antwoord krijg ik vervolgens van KPN??

Hartelijk dank voor uw bericht. Op dit moment is het niet mogelijk uw vraag via email te beantwoorden. Wij verzoeken u om telefonisch contact met ons op te nemen via 0900-0244, EUR0,10 per minuut plus de kosten van uw mobiele telefoon (maandag t/m zondag van 08.00u tot 22.00u).

Onze klantenservice kan direct antwoord geven op uw vraag.

Onze excuses voor het ongemak,

KPN

Kortom: hoe slim kun je zijn als KPN-medewerker? :shock:

Pareltje31

Re: Hoe slim kun je zijn?

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

haha geweldig wat een antwoord zeg! is toch van de zotte. Net wat je zegt je krijgt niet eens keus om te wachten!

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

robbesom schreef:(maandag t/m zondag van 08.00u tot 22.00u).
Dus in die bijna 100 uur per week dat de helpdesk geopend is heb jij geen kans gezien om iemand te pakken te krijgen?

Ik zou direct een staatslot gaan kopen ! :mrgreen:

robbesom

Je denkt toch niet dat ik 100 uur per week zit te bellen?
Maar als je naar de klantenservice belt hoor je gewoon iemand aan de telefoon te krijgen en zelf te bepalen hoe lang je daarop wilt wachten.
Maar KPN heeft liever dat je steeds opnieuw belt; levert meer op blijkbaar!

crazyme

Ik heb toch al heel wat keren gebeld met KPN. Nog NOOIT een probleem gehad.

En jij kun in die 100 uur geen gaatje vinden wanneer niet ALLE medewerkers constant in gesprek zijn ?

Bel gewoon vanavond eens om 21:30 uur.

wini25

Ongelezen bericht door wini25 »

Ik heb ook echt nooit problemen om in contact te komen met KPN. Je moet misschien even wachten, maar lang is het nooit. Overigens heeft mailen met KPN nooit zin gehad. De mail die je hebt ontvangen komt niet van een medewerker, maar gewoon van een automatische antwoorder. Jou mail zal dus nooit gelezen worden door iemand, maar dat had je al wel begrepen :)

robbesom

Ik WIL ook wachten tot er een medewerker beschikbaar is. Maar omdat het dan druk is, wordt AUTOMATISCH de verbinding verbroken.
Maar ik zal het vanavond inderdaad WEER proberen.

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Er is weinig veranderd in 27 jaar :-)
27 jaar geleden probeerde ik de PTT te bereiken om een afspraak te maken voor de aansluiting van de telefoon na onze verhuizing.
Op mijn werk hadden we net een nieuw snufje, een automatische telefoonkiezer met luidspreker. Dat apparaat heeft 2 dagen staan werken voor ik iemand aan de lijn had.
Ik kreeg te horen dat een afspraak maken niet mogelijk was, er kwam een monteur langs, maar ze kon niet zeggen wanneer, toen ik aangaf dat hij dan voor een dichte deur zou staan aangezien we beiden werkten kreeg ik te horen dat er dan een kaartje in de bus gedaan werd met daarop een telefoonnummer om een afspraak te maken.
Die stap was niet over te slaan.

De naam is anders, verder is het na al die jaren nog steeds heel herkenbaar.
Na enkele recentere soap ervaringen met KPN heb ik alles wat KPN is de deur uit.

Dit bedrijf zou eigenlijk niet meer mogen bestaan.:evil:

crazyme

robbesom schreef:Ik WIL ook wachten tot er een medewerker beschikbaar is. Maar omdat het dan druk is, wordt AUTOMATISCH de verbinding verbroken.
Maar ik zal het vanavond inderdaad WEER proberen.
En ? :mrgreen:

robbesom

Update: 's avonds weer geprobeerd en weer hetzelfde probleem.

Toen heb ik ander keuzemenu gevolgd (dus andere onderwerpen gekozen).
En ja hoor, daar kreeg ik iemand aan de telefoon. En dus doorverbinden en doorverbinden tot op op de goede afdeling uitkwam.
Aan het eind van het gesprek gemeld dat ze telefonisch erg lastig te bereiken zijn. Medewerker was niet verbaast; hij had dit al die week al heel vaak te horen gekregen van klanten.

Lag dus niet aan mij....maar gewoon toch aan de KPN!

pukkie63

Ongelezen bericht door pukkie63 »

wini25 schreef:Ik heb ook echt nooit problemen om in contact te komen met KPN. Je moet misschien even wachten, maar lang is het nooit. Overigens heeft mailen met KPN nooit zin gehad. De mail die je hebt ontvangen komt niet van een medewerker, maar gewoon van een automatische antwoorder. Jou mail zal dus nooit gelezen worden door iemand, maar dat had je al wel begrepen :)

Uhhh er zijn wel degelijk mensen die de e-mails beantwoorden
Misschien krijgt u niet altijd het antwoord wat u wenst maar er werken wel degelijk mensen daar!

Gesloten