LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen contact mogelijk met verzekerings tussenpersoon

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
oldtimerboy
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 jul 2006 17:31

Geen contact mogelijk met verzekerings tussenpersoon

Ongelezen bericht door oldtimerboy »

Ik was tot enkele maanden geleden zonder problemen verzekerd voor alles, huis, rechtsbijstand,inboedel etc. via een tussenpersoon hier in Zeeland waar ik woon.
Alles onder 1 dak, en lekker dichtbij verzekerd bij DGA te Vlissingen.
Nooit 1 probleem gehad gedurende 18 jaar.
Nu is DGA als gevolg van de DSB bank affaire gestopt, en alles is overgenomen door AcadiumBastion in Rotterdam.

Nu het probleem:
al maanden worden geen premies meer geincaseerd, en na een groot aantal telefoontjes nog steeds geen contact kunnen krijgen met de man die volgens een brief die ik heb ontvangen mijn tussenpersoon zou zijn! :evil:

Mijn angst is dan ook of ik nog wel verzekerd zal zijn omdat er geen premies worden geind!

vraag: zou ik alles niet op kunnen zeggen wegens deze wanprestatie?? of wat zou ik nog meer kunnen doen? bellen en email naar AcadiumBastion helpt niets...

bij voorbaat dank voor uw goede raad!

met vriendelijke groet, Rob Boom uit Middelburg

RSt
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 aug 2005 19:33

Re: Geen contact mogelijk met verzekerings tussenpersoon

Ongelezen bericht door RSt »

Beste Rob,

Ik weet niet bij welke verzekeringsmaatschappij je verzekeringen lopen. Maar waarschijnlijk kun je deze intermediair wijzigen naar een assurantietussenpersoon bij je in de buurt. Dan ben je direct van het bedrijf in Rotterdam af en heb je weer een tussenpersoon waar je binnen kan lopen.

Groeten RSt.

oldtimerboy
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 jul 2006 17:31

Re: Geen contact mogelijk met verzekerings tussenpersoon

Ongelezen bericht door oldtimerboy »

Bedankt voor je antwoord op mijn vraag!

Het probleem is vanmorgen opgelost, ik ben gebeld en alles is nu geregeld (gelukkig) alleen jammer dat je op deze manier moet handelen om je recht te halen.
Voor eind november zou alles zijn overgezet en zouden de incasso`s worden gedaan .

dus..eind goed al goed!

met vr groet, Rob Boom

Gesloten