LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
3303
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 nov 2010 17:34

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door 3303 »

jb-fashion schreef:
3303 schreef:Beste JB-fashion.

Jullie hebben mooie spullen op de site staan maar waar komt dat toch vandaan? Welk merk? Of is het merkloos china spul? Wees daar eens duidelijk in?!

je begrijpt vast ook wel dat ik na alle slechte berichten zeer twijfel om wat te bestellen. Kan je garanderen dat het 100% aankomt? Als iets in voorraad is, het dan ook binnen 5 of 7 werkdagen ECHT binnen?

En het volgende is ook niet bepaald klantvriendelijk: * U retourneert uw bestelling en ontvangt het artikelbedrag minus Euro 5,- administratiekosten (per geannuleerde bestelling)... 5 EURO 'administratiekosten PER artikel'? Er moet ook al betaald worden voor de retour post. Ik zou me kapot schamen als bedrijf. Wat vinden jullie daar zelf van? Willen jullie zelf ook zo behandeld worden?

Beste 3303,

Wij raden u aan om eens rustig onze voorwaarden door te lezen.
Dan leest u:
A: Dat onze levertijd altijd 10 tot 15 werkdagen is, daar wij een in Spanje gevestigd bedrijf zijn.
B:U retourneert uw bestelling en ontvangt het artikelbedrag minus Euro 5,- administratiekosten (per geannuleerde bestelling) En NIET per artikel!!

Mvg Jb-Fashion
Waarom geef je geen antwoord op de vraag welk merk of waar de kleren vandaan komen?

Ik raad jou aan om je eigen voorwaarden eens rustig door te lezen:" * Normale enveloppen post. Deze verzendoptie duurt na de bevestiging van dat het artikel verzonden is 3 tot 5 werkdagen. Deze optie is zonder Track & Trace dus zonder postverzekering.

* Pakket Post ( Track & Trace ). Deze verzendoptie duurt gemiddeld 7 werkdagen vanuit Spanje na emailbevestiging. Deze optie is verzekerd voor de waarde van uw aankoop.

"

Het maximale aantal dagen dat ik lees is 7 werkdagen. En ik vroeg helemaal niet waar jullie vandaan kwamen. Dat is wel duidelijk.

En of het nou 5 euro per bestelling of per kledingstuk is.. het is gewoon geen klantvriendelijkheid!

hoe denk jij over de klantvriendelijkheid in jouw eigen bedrijf?

lidiavermeer
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2010 00:27

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door lidiavermeer »

Informatie niet meer van toepassing! Bericht gesloten!
Laatst gewijzigd door lidiavermeer op 04 jul 2011 15:54, 2 keer totaal gewijzigd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door dhc »

3303 schreef:Beste JB-fashion.

Jullie hebben mooie spullen op de site staan maar waar komt dat toch vandaan? Welk merk? Of is het merkloos china spul? Wees daar eens duidelijk in?!

je begrijpt vast ook wel dat ik na alle slechte berichten zeer twijfel om wat te bestellen. Kan je garanderen dat het 100% aankomt? Als iets in voorraad is, het dan ook binnen 5 of 7 werkdagen ECHT binnen?

En het volgende is ook niet bepaald klantvriendelijk: * U retourneert uw bestelling en ontvangt het artikelbedrag minus Euro 5,- administratiekosten (per geannuleerde bestelling)... 5 EURO 'administratiekosten PER artikel'? Er moet ook al betaald worden voor de retour post. Ik zou me kapot schamen als bedrijf. Wat vinden jullie daar zelf van? Willen jullie zelf ook zo behandeld worden?
Als binnen de wettelijke termijn goederen worden teruggestuurd, zijn verzendkosten voor rekening van koper. Er mogen GEEN extra kosten in rekening worden gebracht!

3303
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 nov 2010 17:34

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door 3303 »

dhc schreef:
3303 schreef:Beste JB-fashion.

Jullie hebben mooie spullen op de site staan maar waar komt dat toch vandaan? Welk merk? Of is het merkloos china spul? Wees daar eens duidelijk in?!

je begrijpt vast ook wel dat ik na alle slechte berichten zeer twijfel om wat te bestellen. Kan je garanderen dat het 100% aankomt? Als iets in voorraad is, het dan ook binnen 5 of 7 werkdagen ECHT binnen?

En het volgende is ook niet bepaald klantvriendelijk: * U retourneert uw bestelling en ontvangt het artikelbedrag minus Euro 5,- administratiekosten (per geannuleerde bestelling)... 5 EURO 'administratiekosten PER artikel'? Er moet ook al betaald worden voor de retour post. Ik zou me kapot schamen als bedrijf. Wat vinden jullie daar zelf van? Willen jullie zelf ook zo behandeld worden?
Als binnen de wettelijke termijn goederen worden teruggestuurd, zijn verzendkosten voor rekening van koper. Er mogen GEEN extra kosten in rekening worden gebracht!
Zou je misschien een bron kunnen geven? (ik geloof je 100%, maar dan kan ik dat doorsturen naar webshops die dat niet vergoeden ;) ) Alvast bedankt!

En dan willen we natuurlijk ook graag de reactie van JB-Fashion weten!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door dhc »

Consuwijzer.nl:

Ik stuur een product terug. Moet ik verzendkosten betalen?
U betaalt de verzendkosten
Koopt u een product via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus? En besluit u binnen zeven werkdagen dat u het product toch niet wilt kopen? Dan hoeft u alleen de kosten voor het terugsturen te betalen.

U krijgt de bezorgkosten terug
Hebt u bezorgkosten betaald om het product thuis afgeleverd te krijgen? Dan krijgt u dit bedrag weer terug.

U bewijst dat u het product hebt teruggestuurd
Stuurt u een product terug? En raakt het product kwijt of beschadigd? Dan moet u wel kosten betalen. Daarom is het verstandig om te vragen naar een "bericht van ontvangst" als u iets terugstuurt. U vraagt dit bij het postkantoor of de koeriersdienst. Als het product bij de verkoper is aangekomen, krijgt u hiervan een bewijs. Het is handig om dit bewijs te hebben, want een verkoper kan zeggen dat het product niet is aangekomen. Dan kunt u bewijzen dat dit wel is gebeurd.

Geen bewijs nodig
Veel verkopers bezorgen zelf de spullen, en halen ze ook weer op. Dat heeft voor u een groot voordeel, omdat u dan niet hoeft te bewijzen dat u het product hebt opgestuurd. En als een product tijdens het vervoer beschadigt, hoeft u niets te betalen.

Hoe stuurt u het product terug?
In de algemene voorwaarden staat meestal hoe u een product moet terugsturen. Soms zijn er speciale regels voor dure spullen of spullen die makkelijk kapot gaan. Vraag de verkoper of er bij uw product speciale regels gelden.

privetjuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2010 21:01

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door privetjuh »

ik heb 3 weken een besteling gedaan bij just-better alles leek goed te gaan en toen kreeg ik via hotmail een berichje van 2 kleding stukken zijn niet op vooraad waren ,ter wel ik heb besteld en dat het in voorraad was en naar mijn al was verzonden!! en nu is het al 3 weken geleden is het er nog niet mijn besteling, ik mog 2 kleding stukken nieuw bestellen dus duurt nog eens 3 weken voor dat ik die 2 kleding stukken krijg! ik hoefde niet extra kosten te betalen alleen het duurt nog even 3 weken !!! ik nam nog eens een kijkje op just better hyves en zag dat hun mij hadden gedeblokkert en de baasin ook vind het allemaal een beetje vreemd gaan ,hoop dat een deze dagen mijn besteling binnen is heb aardig wat besteld en zal erg zonden zijn wil jullie extra infomatie, ik heb allle berichten van hotmail bewaart en ,bewijs dat mijn alle kleding stukken waren versturen naar mijn huis !!!!!!

jb-fashion
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2009 12:29

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door jb-fashion »

privetjuh schreef:ik heb 3 weken een besteling gedaan bij just-better alles leek goed te gaan en toen kreeg ik via hotmail een berichje van 2 kleding stukken zijn niet op vooraad waren ,ter wel ik heb besteld en dat het in voorraad was en naar mijn al was verzonden!! en nu is het al 3 weken geleden is het er nog niet mijn besteling, ik mog 2 kleding stukken nieuw bestellen dus duurt nog eens 3 weken voor dat ik die 2 kleding stukken krijg! ik hoefde niet extra kosten te betalen alleen het duurt nog even 3 weken !!! ik nam nog eens een kijkje op just better hyves en zag dat hun mij hadden gedeblokkert en de baasin ook vind het allemaal een beetje vreemd gaan ,hoop dat een deze dagen mijn besteling binnen is heb aardig wat besteld en zal erg zonden zijn wil jullie extra infomatie, ik heb allle berichten van hotmail bewaart en ,bewijs dat mijn alle kleding stukken waren versturen naar mijn huis !!!!!!
Beste samantha schwartz,

U heeft van ons via de site al meerdere keren uitleg gekregen dat uw bestelling op 21 November is verzonden vanuit Spanje.
Dat terwijl u op 9 November u bestelling heeft geplaatst en heeft betaald.
Ook hebben wij u via de email al meerdere keren proberen uit te leggen dat onze levertijd 10 tot 15 dagen is en na verzending vanuit Spanje het normaliter 3 tot 5 werkdagen duurt.

Helaas is het voor ons ook overmacht dat nu net de TNT Post 2 dagen stakings actie"s heeft.

Mvg JB-Fashion

3303
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 nov 2010 17:34

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door 3303 »

jb-fashion schreef:
privetjuh schreef:ik heb 3 weken een besteling gedaan bij just-better alles leek goed te gaan en toen kreeg ik via hotmail een berichje van 2 kleding stukken zijn niet op vooraad waren ,ter wel ik heb besteld en dat het in voorraad was en naar mijn al was verzonden!! en nu is het al 3 weken geleden is het er nog niet mijn besteling, ik mog 2 kleding stukken nieuw bestellen dus duurt nog eens 3 weken voor dat ik die 2 kleding stukken krijg! ik hoefde niet extra kosten te betalen alleen het duurt nog even 3 weken !!! ik nam nog eens een kijkje op just better hyves en zag dat hun mij hadden gedeblokkert en de baasin ook vind het allemaal een beetje vreemd gaan ,hoop dat een deze dagen mijn besteling binnen is heb aardig wat besteld en zal erg zonden zijn wil jullie extra infomatie, ik heb allle berichten van hotmail bewaart en ,bewijs dat mijn alle kleding stukken waren versturen naar mijn huis !!!!!!
Beste samantha schwartz,

U heeft van ons via de site al meerdere keren uitleg gekregen dat uw bestelling op 21 November is verzonden vanuit Spanje.
Dat terwijl u op 9 November u bestelling heeft geplaatst en heeft betaald.
Ook hebben wij u via de email al meerdere keren proberen uit te leggen dat onze levertijd 10 tot 15 dagen is en na verzending vanuit Spanje het normaliter 3 tot 5 werkdagen duurt.

Helaas is het voor ons ook overmacht dat nu net de TNT Post 2 dagen stakings actie"s heeft.

Mvg JB-Fashion
Jb-fashion, geef eens antwoord op de eerder berichten!!!!!!!!!!!!!!!1

Shinystar
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2010 14:12

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door Shinystar »

Heb ook iets besteld bij JB.
Normaal heb ik maat S maar nu moest ik maat L hebben.
Dit is meteen mijn laatste bestelling.
Mijn corset was gelukkig wel 't zelfde als die van de foto.

maximum-dance
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2011 14:15

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door maximum-dance »

heey hallo..ik heb goed nieuws gehad van onze [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] wil hem bij deze ook even via deze weg bedanken..hoop dat jullie er ook allemaal uit komen groetjes evelien
Laatst gewijzigd door maximum-dance op 19 jan 2011 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.

BuzzFuzz
Berichten: 59
Lid geworden op: 27 apr 2009 18:43

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door BuzzFuzz »

en hun nieuwe website van deze maand is,.

http://www.sylwear.nl/

en ook deze was van hun,
www.e-rotic4you.com


meeste is chinese merkloze rommel.

Just-Better S.L.
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2011 16:49

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door Just-Better S.L. »

BuzzFuzz schreef:en hun nieuwe website van deze maand is,.

http://www.sylwear.nl/

en ook deze was van hun,
http://www.e-rotic4you.com


meeste is chinese merkloze rommel.
Beste Heer BuzzFuzz,

Zoals u op onze site kunt zien zijn wij een Spaans geregistreed Bedrijf [S.L./B.V], en werken volgens alle Europese voorwaarden.

Als Heer BuzzFuzz van bedrijf www.dreamgirllingerie.nl opmerkingen over onze bedrijf voering heeft kunt u gewoon contact met ons opnemen.
Alle gegevens kunt u nazien op onze website!

Daar deze laster campagne totaal ongegrond is!

Clubwear
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2011 21:10

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door Clubwear »

Just-Better S.L. schreef:
BuzzFuzz schreef:en hun nieuwe website van deze maand is,.

http://www.sylwear.nl/

en ook deze was van hun,
http://www.e-rotic4you.com


meeste is chinese merkloze rommel.
Beste Heer BuzzFuzz,

Zoals u op onze site kunt zien zijn wij een Spaans geregistreed Bedrijf [S.L./B.V], en werken volgens alle Europese voorwaarden.

Als Heer BuzzFuzz van bedrijf http://www.dreamgirllingerie.nl opmerkingen over onze bedrijf voering heeft kunt u gewoon contact met ons opnemen.
Alle gegevens kunt u nazien op onze website!

Daar deze laster campagne totaal ongegrond is!

Ik zal normaal gesproken niet snel reageren op topics betreffende collega's maar JB of Sylwear hoe jullie je zelf ook noemen tegenwoordig, http://www.Dreamgirllingerie.nl verkoopt wel de originele artikelen waar jullie alleen maar de foto's van gebruiken en de namaak Chinese artikelen van leveren...
Wanneer gaan jullie eens de originelen verkopen?? Of gaan jullie eindelijk eigen foto's maken?
Dit is levering onder valse voorwendselen....

miss-mirel
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jan 2011 10:56

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door miss-mirel »

Hallo
ik lees hier jullie berichten ik heb zojuist wat besteld ik ben benieuwd
hebben mensen hier recent nog wat besteld bij hun zo ja hoor ik het graag,
raar vind ik dat de fotos hezelfde zijn en het molly bv iets raars ..
hun zeggen dat ze geen klachten hebben dat ik de enige ben????????

gr mirella
Laatst gewijzigd door miss-mirel op 03 mar 2011 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.

miss-mirel
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jan 2011 10:56

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door miss-mirel »

Hallo ik heb dit ook gehoord graag hoor ik reacties van mensen,
ik hoorde van een vriendin toch niet bij sylwear he??
ik zo ja.. en nu lees ik dit allemaal
als dit nep is allemaal moeten we er wat aan doen voor dat meer mensen hier in mee gaan gr mirel

rockmerock
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 sep 2009 15:19

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door rockmerock »

het probleem is dat veel mensen graag opgelicht worden...
klinkt raar maar is waar.

hier is maar 1 ding van toepassing :

lijkt iets te mooi om waar te wezen, dan is dit het vaak ook!!

miss-mirel
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jan 2011 10:56

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door miss-mirel »

en hoe bedoel je dat??
jij hebt hier niks besteld of ben je zelf van sylwear
gr

rockmerock
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 sep 2009 15:19

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door rockmerock »

miss-mirel schreef:en hoe bedoel je dat??
jij hebt hier niks besteld of ben je zelf van sylwear
gr
als ik van sylwear was zei ik zoiets niet.
heb er ook niks besteld.

maar mensen kopen graag iets wat onwerkelijk goedkoop is..

voorbeeld :
jan weet dat een iphone 700 euro( ik roep maar wat) nieuw kost.
jan ziet op marktplaats ook een splinternieuwe iphone voor maar 250 euro.
jan maakt geld over en laat het versturen.
uiteindelijk : jan krijgt niks, jan krijgt chinese troep, of een doos met baksteen.
jan is opgelicht. (dit gebeurt dagelijks!!!)

zo zitten mensen in elkaar, ze willen het goedkoopste en tegenwoordig kom je dan er bedrogen uit.

welliswaar zeer jammer en k*t voor de mensen zelf. maar als iets beduidend goedkoper is dan het hoort te zijn dan moet er toch wel een lampje gaan branden dat er iets niet klopt.

gelukkig kan ik het in de pc winkel wel merken dat men weer meer in de winkel koopt dan op het internet.

BuzzFuzz
Berichten: 59
Lid geworden op: 27 apr 2009 18:43

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door BuzzFuzz »

Beste Heer BuzzFuzz,

Zoals u op onze site kunt zien zijn wij een Spaans geregistreed Bedrijf [S.L./B.V], en werken volgens alle Europese voorwaarden.

Als Heer BuzzFuzz opmerkingen over onze bedrijf voering heeft kunt u gewoon contact met ons opnemen.
Alle gegevens kunt u nazien op onze website!

Daar deze laster campagne totaal ongegrond is![/quote]


[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. je bedrijfje en website voldoen niet aan regelgeving. Geen enkele europese wet laat misleiding van de consument toe. In feite is dit oplichting van consumenten. Je laat foto X zien, belooft deze producten te leveren tegen Y bedrag en je stuurt ze , als je al wat opstuurt, Z op. je hebt nooit de intentie om die bewuste zaken die op de foto staan daadwerkelijk te leveren. sterker nog, er zitten fotos tussen van zaken die 6 jaar oud zijn en uberhaupt niet meer verkrijgbaar zijn van het merk zelf. Dit is strafrecht.

Het was vorig jaar enorm slecht met je website. Je verbeterde je website en handel, beloofde beterschap maar nu lijkt je weer bij af. Je valt een consumenten website aan van nota bene de distributeur van een gerenommeerd merk. Die mensen hebben wel hun zaakjes op orde.

In vergelijk.

Dreamgirllingerie.nl

1. echte merk artikelen, dus hoge kwaliteit
2. niet goed geld terug.
3. gewoon uit eigen voorraad leverbaar.
4. je kunt er gewoon op rekening kopen, dus consument loopt geen risico.
5. normale verzendkosten.
6. Je kunt binnenkort zonder afspraak gewoon bij ze langs om dingen af te halen. dus ook hier geen risico.
7. ze zijn aangesloten bij de branche organisatie mitex dus ook aangesloten bij degeschillencommisie.nl en dus een bindende uitspraak mocht er verschil van mening ontstaan. Onafhankelijke derde beslist.
8. ze bestaan al sinds 1998, dus betrouwbaar.
9. ze zijn gewoon normaal met een Nederlands nummer bereikbaar. En niet maar 2 uur per dag tegen een internationaal hoog tarief nummer zoals bij jb.


Sylwear. JB
1. maakt zich schuldig aan misleiding, je levert niet daadwerkelijk in alle gevallen de getoonde producten.
2. je voldoet niet aan ecommerce regelgeving en zelfs niet aan keurmerk “euro safe shop” http://www.sylwear.nl/bezorgen-pm-20.html
je dient bij missende informatie bij retour zendingen gewoon even contact op te nemen met je klant. Je mag op deze grond geen retour weigeren. Daar zijn voldoende uitspraken over. Wellicht is het handig dat jouw klanten een klacht indienen bij safe euro shopping.
3. je sluit hele afdelingen uit van retour zendingen en opruim producten. Dit mag niet conform europees ecommerce recht. Hier is ook “euro safe shop” duidelijk in.
4. algemene voorwaarden zijn in strijd met wet koop op afstand en keurmerk euroshopper. Tot de levering van een zending ter hand gesteld is aan de besteller is er niet voldaan aan de overeenkomst. Voorbeeld is dat een pakket bij de vervoerder ligt, dan dient de verzender zorg te dragen dat dit alsnog aankomt. Raakt het kwijt , jammer dan dan kan de consument volledige restitutie vragen van het betaalde bedrag.
5. “euro safe shop”zegel is niet meer dan een gratis logo’tje . op het adres van deze stichting zie ik een woonhuis met wel 6 andere bedrijfjes. Onder andere een schoonmaak bedrijf. Doet niet veel goeds voor het vertrouwen. Je moet als enige akkoord gaan met feitelijk de wet koop op afstand. Als je leverancier dat dan niet doet doet deze stichting feitelijk niets voor de consument. Ze zijn niet aangesloten bij de geschillencommisie.nl zover ik kan zien en sturen je na een aantal self help stappen door naar het juridisch loket of je advocaat. Dit noem ik schijn zekerheid. Ze nemen wel de taak op zich om online winkelen veilig te maken in heel europa. Hoe, dat staat nergens. Ze bedoelen het goed denk ik. Maar lijkt mij veel werk voor 2 personen alleen.
6. pochen over hun keurmerk, zie voorgaande bij punt 5.
7. jb is maar 2 uur bereikbaar per dag.
8. jb wisselt om de paar maanden van website.
9. 120+ postings van bezorgde of benadeelde mensen op dit forum komt er niet voor niets. Elk bedrijf komt wel een keertje ergens op een forum maar dit slaat alles.
10. jb meent niet verantwoordelijk te zijn of iets aankomt, kan ook niet aantonen dat er iets is opgestuurd en als het fout gaat hoef je bij jb niet aan te komen.

Van smaad en laster is geen spraken, het zijn constateringen die elke lezer kan terug vinden. Sommige hebben ,zoals lidiavermeer, hebben al veel uitgelegd.

Ik merk het volgende op. Bovenstaande zijn feitelijk zelf terug te vinden punten. Ik adviseer om alleen per creditcard of paypall te betalen mocht je nog willen bestellen bij JB of een van hun volgende websites. Reden hiervoor is , mocht de kwaliteit tegenvallen of mocht het een nepartikel betreffen of mocht de ondernemer moeilijk gaan doen over voorwaarden, retour sturen, weigeringen, of afleveringen kun je gewoon je geld terug vragen. Paypall zorgt er voor dat het bedrag “bevoren” wordt en de ondernemer 10 dagen de tijd krijgt om zijn zaakjes op te lossen. Doet hij dit niet of niet goed genoeg dan krijg je het volledige aankoop bedrag retour. Dit zelfde is ook op creditcard betalingen van toepassing.


[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Zorg dat je je zaakjes op orde krijg want met deze praktijken schiet niemand wat op. Ik persoonlijk heb niets tegen jou of jouw bedrijf maar wel tegen je manier van zaken doen. want ook de redactie van tros radar kijkt mee en voor je het weet kom je met je kop op tv. Zover weg is spanje nou ook weer niet. [Off-topic tekst verwijderd door de moderator]

Succes, doe er je voordeel mee.

Gr,.

miss-mirel
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jan 2011 10:56

Re: http://www.jb-fashion.com/ oplichterij?

Ongelezen bericht door miss-mirel »

nou ik heb mn geld terug gestort gekregen ..bas zei omdat ik rader benaderde ofzo en ik hun niet vertrouwde hebben ze de bestelling geannuleerd..
verder zei hij niks van at ze op radar maar kletsen ofzo.. maar goed gelukkig heb ik mn geld terug ..
verder iemand nog wat besteld ?? gr

Gesloten