LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beloofde adwords bij Strato niet gekregen.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gery1971

Beloofde adwords bij Strato niet gekregen.

Ongelezen bericht door Gery1971 »

Hallo 6 maanden geleden heb ik een webhosting pakket afgesloten bij Strato. Hierbij zou een adwords tegoed zitten echter deze heb ik nooit ontvangen. Ben nu al 6 maanden aan het mailen en er zit maar geen schot in. Waren de eerste mailtjes van hun nog vriendelijk met dat er een storing was, de laatste mails (als ze deze al beantwoorden) zijn als een stuk minder vriendelijk. De adwords tegoed is volgens hun een extra;tje en ik moet niet zo zeuren, als ik daarop reageer dat ze wel adventeren met een adwords tegoed bij een hosting pakket en dat hier niets overstaat dat dit iets vrijblijvend is blijft het gewoon stil bij Strato. Wat kan ik nu nog doen, het is toch niet normaal dat Strato nu gewoon zegt dat ik hier geen aanspraak op kan maken terwijl dit wel een onderdeel van het hosting pakket was.
Iemand een idee???

Groet Gery

crazyme

Re: Beloofde adwords bij Strato niet gekregen.

Ongelezen bericht door crazyme »

Om welke waarde gaat het ?

Gaat het om een bedrag waar je je echt druk om moet maken ?

Gery1971

Het gaat puur om het principe de reden dat ik daar een hostingpakket nam was juist omdat ik er een adwords tegoed voor zou krijgen. Als je een mobieltje koopt en men beloofd een headset bij wil je die ook hebben. Lijkt mij niks raars aan en de waarde was 75 euro

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Dat is ook niet raar, maar sommige mensen maken zich druk alleen "om het principe"

En daar ga ik mij dan weer niet druk over maken.....

Ze adverteren nu overigens met €100,- tegoed. Wanneer jouw voorbeeld niet op zichzelf staat zouden er veel meer "slachtoffers" moeten zijn. Heb je deze gevonden ?

Gery1971

die hoop ik via oa dit forum te vinden, daarnaast is het zo dat het voor mij wel een toegevoegde waarde heeft omdat ik maandelijks voor 100 euro adwords gebruik.

fetje2010

Ongelezen bericht door fetje2010 »

Hallo gery,

ik was benieuwd of jij inmiddels je adwords tegoed hebt ontvangen?
Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Vorige week nog contact gehad met de klantenserice over andere zaken waar ik het niet mee eens was maar krijg ineens geen antwoord meer als de vraag over adwords gaat. De klantenservice vind ik sowieso zeer bot en onvriendelijk. Mailt bij jou ook steeds dezelfde persoon terug? (als je uberhaupt iets van ze hoort?

Mijn eerste klacht bij Strato ging over verzendkosten van 9,90 euro voor een cd rom met software waar ik niets aan heb en ook nog eens gefrankeerd was met 0,48 eurocent. De reactie van Strato was dat verzending vanuit Duitsland duur was en ik maar blij moest zijn met softwre twv 150 euro. Hoezo verzendkosten duurder als hij gefrankeerd is met 0,48 eurocent? Tijdens de bestelprocedure staat niet vermeld om welke software het gaat dus ik was in de veronderstelling dat het te maken had met het product wat ik had besteld.

Hoe dan ook heb ik recht op 30 dagen niet goed geld terug garantie en begin te twijfeen of ik hier gebruik van ga maken want lees enorm veel negatieve reacties op het internet en heb het vermoeden dat ik het volgende slachtoffer ben.

joepie91

Ongelezen bericht door joepie91 »

Als het goed is (althans, dat was vroeger zo) zit er in je klantenpaneel ergens een knop waarmee je naar een activeringsscherm gaat. Na een druk op de knop zou je dan na een paar minuten een AdWords-code moeten hebben.

Althans, dat ging vroeger zo, ik weet niet of het nog steeds zo werkt.

EDIT: Verder is Strato niet echt een... goede webhost. Vaak genoeg databaseproblemen, onbereikbaarheid, en ga zo maar door. Ook nog veel te duur voor wat je er voor krijgt.

EDIT2: Even je bedrijfje op Google Maps zetten via het Bedrijvencentrum. Dan krijg je na een aantal weken als het goed is een code voor 50 euro tegoed thuisgestuurd. Hetzelfde geldt volgens mij voor AdSense.

Gesloten