LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SAMSUNG energie premie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Energie premie

SAMSUNG energie premie

Ongelezen bericht door Energie premie »

Hebben wij in september een Samsung koelkast gekocht waar we €50 aan energiepremie op krijgen.
Alles netjes aangetekend verzonden op 25 sept. en na 4 weken nog niets gehoord te hebben een e-mail naar Samsung gestuurt.
En mooie e-mail dat het binnen 2 weken na inzending in orde moet zijn en dat we verder contact moeten opnemen via acties@nu , dus wij een brief gestuurd en ja daar netjes op 30 okt. een brief d.d. 28-10-10 van ontvangen met daarin dit

"Wij hebben uw aanvraag eind september van de ........ premie .... online verwerkt.
Na verwerking ontvangt u binnen vier weken de energie premie op uw rekening.

U ontvangt spoedig de energiepremie van €50,00 op uw rekening.
De energiepremie wordt overgemaakt onder de vermelding van Actie.nu.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u over het bovenstaande vragen of opmerkingen hebben, dan kan dit uitsluitend via mail [email protected] kenbaar maken.

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met uw dealer."

Hele mooie brief , maar wat is bij hun "binnen 4 weken" .
Nou heel lang want hun hebben een hele andere week kalender,
Wij hebben nog 2 e-mail's hierna verstuurt en zelfs een met als antwoord van d.d. 4 nov. dat binnen enkele werkdagen de premie gestort gaat worden op onze rekening.

Maar wij denken dat ze daar maar 1 dag per maand werken, want wat zijn "enkele werdagen" tja, tot op heden en vandaag is het al 19 november is die €50,00 energiepremie niet gestort op onze rekening.
En Samsung geeft niet thuis en schrijft dat je bij acties@nu moet zijn.
Het kost echt veel "ENERGIE" om die energie premie te mogen ontvangen. :lol:

stofzuigertje

Re: SAMSUNG energie premie

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Dit soort geld terug word vaak uitbesteed en die zijn meestal erg traag en doen zelden wat ze beloven.
Vooral als er Maastricht op staat als adres heb ik matige ervaringen mee.

Ik weet dat ze blijkbaar geen verschil weten tussen 4 weken en 4 maanden maar tot nu toe kreeg iedereen geld, maar dus wel veel te laat!

Energie premie

Hier van is het adres
Acties.nu
Postbus 105
IJselstein
En Samsung zit in de Olof Palmestraat in Delft.

En dat geld, ik verwacht dit ook niet binnen 2 maanden te krijgen want ik denk dat ze maar 1 dag per maand werken en als je dan verteld binnen een paar werkdagen dan zit je gauw op 3 tot 4 maanden :P

Energie premie

Nog steeds niets ontvangen en het is nu al de 26e.
Betaling binnen enkele "werk"dagen,SAMSUNG laat me niet :lol:

Energie premie

Toch gekregen , vanmiddag is de €50,-- op mijn rekening gestort (rabobank storting, die krijg ik altijd pas na 12 uur op mijn rek.)
Maar wel snel, 2 maanden nadat mijn aanvraag verwerk was.
Dus voor de mensen die dit ook aangevraagd hebben weten dat het ruim 2 maanden gaat duren :shock: voor je het geld heb ontvangen op je rekening.

Gesloten