LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort ziekelijk vervelend

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ron51
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:39

Telfort ziekelijk vervelend

Ongelezen bericht door Ron51 »

Na een (dacht ik) positief bericht van meneer Telfort moet ik inmiddels toch weer flink over de huig aangezien ze na het aanbieden van "welgemeende" excuses en een tegoed van 25 euro wegens het verkeerd behandelen van mijn persoon wederom een nieuwe manier hebben gevonden om een netjes betalende klant te zieken omdat deze zijn abonnement om heeft willen laten zetten naar prepay.

Aangezien de rekeningen gewoon door bleven gaan NA het beëindigen van mijn contract heb ik de bankrekening voor Telfort dichtgesmeten.

Tussentijds dus hetvolgende berichtje:
-------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer Koper, Wij betreuren het dat u niet de service heeft ontvangen, welke u van ons verwachten mag. Wij streven ernaar onze klanten op een professionele wijze van dienst te zijn. Het spijt ons te vernemen dat dit in uw geval niet zo mocht zijn, waarvoor onze welgemeende excuses.
-------------------------------------------------------------------------------------
Wat valt er vandaag op de deurmat?

Een registratie bij Preventel en of ik de "onterechte" rekeningen dus maar even betaal om van de registratie af te komen. Wel meneer Telfort:" IK BETAAL NIETS !!!! ".

Ik ben gewoonweg een keurig betalende consument en word inmiddels dus kotsmisselijk van de bedroevende administratie welke Telfort er op na houdt. Hoe professioneel kunnen ze daar zijn bij Telfort?

Niks positiefs dus en niks welgemeend. Dit soort praktijken zou toch echt niet meer mogen. Bah, bah en nog eens bah, het maagzuur rijkt bij mij tot aan de lippen en of mijn pre-pay-kaartje weer nu geaktiveerd is of niet, het nummer en de bevestiging op je foon dat je weer contact maakt met de server van Telfort maakt me al ziek. Ik zal het dus nu beslist nooit weer gebruiken.

Gegroet en ik dank Tros Radar dat ik hier mijn ongenoegen mag uiten.

Gesloten