LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schreeuw om slechte kwaliteit TNT ->beschadiging kwijt &laat

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Pobox '67

Schreeuw om slechte kwaliteit TNT ->beschadiging kwijt &laat

Ongelezen bericht door Pobox '67 »

10 jaar woonachtig in Amsterdam, maar het laatste jaar is het gruwelijk slecht met de pakketten en post die ik ontvang. Aan de lopende band slecht en het kost mij gruwelijk veel geld:

- structureel komen pakketten te laat aan.

- pakketten lijken wel opengemaakt geweest

- In oktober ontbrak de gehele inhoud bij een pakket

- In juli was het pakket zwaar beschadigd, waar ik de postbezorger op aansprak welke niet wist wat hij daar mee aanmoest. ipv een handtekening heb ik toen "pakket zwaar beschadigd" vermeld. Helaas was ook de inhoud verwoest.

- aangetekende pakketten worden verderop in de straat bij onbekende gedumpt

- handtekeningen worden gezet met mijn naam erbij

- klachtenafhandeling leidt tot niets!

- Rouwkaart in september is in het geheel niet bezorgt.

De pakketten worden hier door iemand bezorgd in een aftanse witte bus waar je door de rotte roest plakken heen kan kijken naar binnen. pakketten liggen allemaal los in de laadruimte en vallen gewoon op straat als de deur weer open gaat.

Ik weet niet meer wat ik moet doen.
De eerste keer dat ik een klacht indiende stond er s'avonds laat een postbezorger voor de deur met het verzoek of ik de klacht wilde intrekken anders werd hij ontslagen... erg intimiderend. en vertrouwlijke omgang met klachten dus...

waar is die nette PTT gebleven....

tiepmiep

Re: Schreeuw om slechte kwaliteit TNT ->beschadiging kwijt &laat

Ongelezen bericht door tiepmiep »

Heel herkenbaar inderdaad.
Ik verzend /ontvang wekelijks pakketjes en het is steeds erger :(

PasQ

Ongelezen bericht door PasQ »

ik verstuur en ontvang al lange tijd bubbeltjesenveloppen met games, maar sinds 2 weken zijn 2 games die ik via marktplaats heb gekocht niet eens aangekomen! De algemene post kwam een dag na de staking gewoon op de mat, de spellen zijn tot nu toe nog steeds niet binnen. Over versturen geen twijfels, dat is echt gedaan. Dieven zijn het, en ze doen werkelijk niks met de klachten van hun klanten. Ik ben mijn geld kwijt, en de verkoopster haar spel. Gelukkig kon ik de deal met haar maken dat ze de helft van het bedrag terug zou storten, maargoed, allebei verlies gemaakt. Het is gewoon schandalig!

tracktrace

Ongelezen bericht door tracktrace »

Inderdaad ze kunnen er wel wat van bij de TNT

17 november j.l ging ik naar TNT en verstuurde daar een enveloppe met foto's en belangrijke reisdocumenten naar Brazilie om precies te zijn naar Sao luiz MA ik liet dit aangetekend met priority versturen.Vervolgens gaf de medewerkster mij een bonnetje met daarop de track and trace code (r-nummer),op 23 november is mijn post aangekomen in land van bestemming staat in beeld bij tnt track and trace en verder is de post nog niet gekomen.
Wat doe dan,ja net als iedereen bel en mail je met tnt die je afschepen met een klachten formulier wat max 3 maanden kan duren.

Tnt kan mij domweg niet per telefoon of mail vertellen in welke stad in Brazilie mijn post ligt. Dat vind ik erg triest tnt kan je post wel versturen maar ze weten niet waarheen ze je post gestuurd hebben.

Breng zelf uw kerstkaarten maar langs bij familie vrienden en bekenden tnt is hier waarschijnlijk niet meer toe in staat.

Gesloten