LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pc4everyone

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
hdpaddy

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door hdpaddy »

Stane schreef:Nog een klacht over PC4Everyone :
Wij doen niet vaak aankopen via het Internet en na dit debacle met, naar onze mening ,zo een oneerlijk bedrijf gaan we het ook nooit meer doen.
Het is jammer dat u door deze ervaring besluit om niets meer via internet te kopen.
Als u het kaf van de koren weet te scheiden zou het u een hoop centjes en gemak schelen.

niksnut

Ongelezen bericht door niksnut »

ik vond het erg stil worden met betrekking tot PC4E en had de stille hoop dat ze hun leven gebeterd hadden.
qua bleikelijk dus niet. nog steeds dezelfde valse beloftes en foute informatie op zowel de website als in de advertentie's.

misschien toch eens tijd dat het tv. programma hier eens mee aan de slag gaat want dit bedrijf blijft slachtoffers maken.

jmx008

Ongelezen bericht door jmx008 »

Op 4 oktober heb ik een Apple G5-computer besteld.
Ik kreeg meteen een mail dat hij 19 oktober zou worden geleverd.
Op 14 oktober kreeg ik het volgende bericht:

[citaat uit een e-mail verwijderd door de Moderator vanwege het ontbreken van toestemming om dit te publiceren]

Ik heb gezegd dat ik de order wilde annuleren.
Reactie:

Een nette persoonlijke mail dat ze mijn keuze begrijpen en zo snel mogelijk het creditverzoek in orde gaan maken.

1 week later, op de 21e oktober:
[citaat uit een e-mail verwijderd door de Moderator vanwege het ontbreken van toestemming om dit te publiceren]

Ondertussen is het nu bijna 5 weken later en heb ik nog niks ontvangen.
Ik maak me zorgen en ben gaan zoeken naar reacties, kwam uit op dit forum.
Heb geprobeerd in te loggen op hun site, maar zij kennen mij e-mailadres niet meer. Wachtwoord Vergeten werkt ook niet.
Ik ga zodra het 10:00 is maar eens een belletje plegen naar Haarlem.
Ik hoop natuurlijk dat het goed en snel afloopt.

niksnut

Als ze het geld bewust achterhouden zijn het schoften en anders is het gewoon een chaos bij PC4E.
30 dagen is geen 5 weken toch............?

dat ze uberhaupt een week nodig hebben om je verzoek te verwerken :shock: :shock:

niksnut

dat ""op vooraad " op hun website slaat dus ook nergens op.

willemieke visscher

Ongelezen bericht door willemieke visscher »

Ten eerste wil ik even duidelijk maken dat ik hier niet ben om het bedrijf, pc4everyone, onterecht zwart te maken. Helaas heb ik hier namelijk goede redenen voor.
Het hele verhaal zal ik jullie maar besparen...het loopt al vanaf 23 augustus en gaat ook over een apple laptop. problemen met leveren, het presentje niet bijgesloten, ontzettend beschadigd, en terug gestuurd.

En waar blijft mijn geld nu?... 30 dagen zijn al overschreden.. maarja.. de klantenservice kan het helaas alleen maar doorgeven dat er gecrediteerd moet worden.

Vandaag al weer 2 keer aan de telefoon heb al vele vele malen gebeld maar helaas nog steeds geen geld. misschien een bezoekje aan haarlem gaan brengen...?

Ik hoop dat pc4everyone op deze manier wel een reactie geeft en het terugstort want het begint er nu toch echt op te lijken dat ik rechtelijke stappen moet ondernemen!

factuurnummer op aanvraag..

Vriendelijke Groet,
Willemieke

niksnut

je bent de zoveelste. helaas komen een hoop mensen met hun verhaal hier terecht maar laten niet weten wat ze verder doen en hoe het afloopt.
mijn advies is veel en vaak blijven bellen. tot ze helemaal gek van je worden .
heb ik ook gedaan en heb na drijgen met juridische stappen mijn geld gekregen.

@berends2010

ik denk dat er idd maar eens wat media aandacht aan geschonken moet worden want het blijft maar doorgaan.
niet leveren of troep leveren , afspraken niet nakomen , niet of te laat terug betalen , noem maar op.

gaat slecht daarzo want hij laat zijn smoel hier ook niet meer zien . de .......

jmx008

Ongelezen bericht door jmx008 »

Heb na een paar keer bellen en mailen iemand van de klantenservice aan de lijn gehad. Ze beweerde het door te geven aan de afdeling Sales.
Omdat ik na eerdere posts er weinig vertrouwen in heb, heb ik om een mail gevraagd waarin ze ons gesprek bevestigt.

Ben benieuwd.

willemieke visscher

oftewel...over 31 dagen kun je het proberen pas dan komen ze in actie...
bij mijn in elk geval..
gister 3 keer gebeld zou mailtje krijgen, helaas vandaag zit er nog niks in mijn mailbox.
Vandaag maar weer bellen en hopen dat ik eindelijk de manager aan de telefoon krijg.

hou je op de hoogte, ook als het vandaag opgelost word!

niksnut

u heeft een pm .

denk er om dat het pas is opgelost als het geld op uw rekening staat.

anders even contact leggen met Multisafepay , zijn kunnen zeggen of het geld al klaar staat om op uw rekening te worden gestort.

[link verwijderd door de Moderator]

johanna.b

Ongelezen bericht door johanna.b »

Ook ik heb een PC van PC4EVERYONE...

Ik heb deze zeer snel opgestuurd gekregen,netjes verpakt,en nu na een jaar werkt hij nog steeds correct.

Het keyboard wat erbij zat werkte niet op de nieuwe pc,dus even gebeld en binnen 2 dagen een andere gehad.

Tot op heden ben ik erg blij met mijn nieuwe PC.

Dus zoals jullie zien kan het ook goed gaan.

alleen de goede verhalen zie je niet zo vaak geschreven staan denk ik.

Volgende keer zal ik wederom bij hun bestellen.

willemieke visscher

dan heb je inderdaad niet te klagen!

heb via ideal betaald dus die betalingen worden niet met multisafepay teruggestord.
wel bewijs ontvangen, het zou 23ste overgemaakt moeten zijn, helaas helaas nog niks binnen.. Hopelijk vanmiddag?

niksnut

uiterlijk de 28e , banken mogen het 5 dagen vasthouden

willemieke visscher

na veel gezeur is eindelijk me geld binnen!:)

blijheid heerst & weer een wijze les geleerd.

eerst internet bekijken voor de beoordeling van het bedrijf. want dan had me veel telefoontjes, mailtjes, tijd en geld kunnen besparen!

niksnut

:D

salah123

Ongelezen bericht door salah123 »

Maandje verder en heb nog steeds de pc van pc4everyone.
Hij doet het gelukkig nog wel.

Alleen als ik een video wil kijken, loopt hij verschrikkelijk vast. Je ziet zeg maar plaatjes voorbij flitsen, zelfs met 1 gb ram geheugen erbij.

Ik zou er ook 1 gb ram bij krijgen, kreeg maar 256 mb. Gelukkig had ik nog 1 gb van me oude pc daar niet van.

Toetsenbord werkt niet, maar ik had er nog een op voorraad gelukkig :)

Conclusie, of je hem krijgt of niet er is vast wel wat mis met het apparaat. Ach hij was goedkoop dus verbaast me eigenlijk niet :lol:

berends2010

Ongelezen bericht door berends2010 »

Al met al kunnen we er dus rustig van uit gaan dat dit bedrijfje wat betreft service / leveringen e.a. dik onder de nullijn blijft.

Het enige waar ze hoog in scoren is het vezinnen van smoezen en uitvluchten,
Ik heb inmiddels kontakt gehad met iemand van MS en die vertelde me dat als een bedrijf certificaten e/o vergunningen van hun heeft deze vrij makkelijk weer ingetrokken kunnen worden als de prestaties langdurig onder de maat blijven.
En dat ze al een tijdje dik onder de maat presteren zal indereen op dit forum duidelijk zijn.

:wink: :wink:

berends2010

Ongelezen bericht door berends2010 »

Nog even een tip, als U met creditcard e/o multisafe, paypal , e/o andere creditcardmaatschappijen betaald heeft is uw betaling weer terug te halen zonder dat daar toestemming van de ontvanger voor nodig is, u heeft wel een geldige reden voor nodig en het zal ook niet binnen een dag geregeld zijn, maar het is te doen, ook moet dit binnen een redelijk termijn na aankoop gebeuren, bij mastercard en multisafe zal dat geen problemen opleveren want dit hebben hun zakken meer dan vol van dit bedrijfje.

cmmiddelkoop

Ongelezen bericht door cmmiddelkoop »

Ik heb op 18 september een macbook besteld bij PC4 everyone en via internet betaald. Van 18 september tot en met 8 november is geen enkele belofte nagekomen. De levering van de computer werd steeds uitgesteld. Ik werd daar niet van op de hoogte gesteld, pas als ik belde kreeg ik per direct een hele stroom mailtjes met oude mails die eerder zouden zijn verstuurd.
Als ik een duurder macbook zou bestellen zou die wel snel geleverd kunnen worden, ook deze levering is niet nagekomen. Op 8 november heb ik de bestelling geannuleerd. Beloofd werd dat het geld binnen14 dagen zou het geld teruggestort zijn. 9 december kreeg ik een mailtje waarin stond dat het geld nu toch echt overgemaakt was. Tot op heden is het geld niet ontvangen. Op het forum lees ik dat ik niet de enige ben met slechte ervaringen met PC4everyone. Ik vind het zelf heel vervelend als bedrijven die hun afspraken niet nakomen het recht hebben je geld vast te houden, rente te trekken en vervolgens verongelijkt reageren.
Vanuit een advertentie uit de metro werd deze computer besteld. Als 0,1% van de lezers hier ook daadwerkelijk een computer besteld heeft en net als ik geen computer gekregen heeft of veel te laat dan is alleen de rente als lucratief. Jammer dat tegen zulke praktijken weinig te doen is.

thiresias

Ongelezen bericht door thiresias »

op 3 augustus bestelde ik via pc4everyone een Metro-actie 3 augustus: Dell Optiplex 2,0GHz incl. 15"TFT. deze zou volgens de bevestigingsmail geleverd worden in week 33.
op 19 augustus vraag ik of bewuste bestelling nog uitgeleverd gaat worden en krijg op 20 augustus bericht dat men de bestelling bij de planning aanbied om zo snel mogelijk te leveren.
op 24 augustus vraag ik wederom wanneer de bestelling geleverd gaat worden.
men bericht mij op diezelfde dag dat i.v.m. de aanlevering van de t.f.t. schermen de bestelling alsnog compleet uitgeleverd gaat worden.
op 27 augustus geeft pc4everyone aan dat de bewuste bestelling nu dan toch echt de deur uit gaat en 31 augustus geleverd gaat worden.
31 augustus wordt wederom niets geleverd, men reageert verbaasd en belooft de bestelling alsnog te leveren.
ik geef aan dat indien men het bewuste product niet voor 3 september kan leveren ik de koopovereenkomst ontbind vanwege het in gebreke blijven van levering.
aangezien de levering wederom niet plaatsvind, ontbind ik de koopovereenkomst en verzoek om terugstorting van het betaalde bedrag.
na telefonisch contact hierover geeft men aan een creditnota aan te maken en het bedrag terug te storten.
uiteraard wacht ik het termijn van 30 dagen af en neem wederom contact op met pc4everyone.
wederom geeft men aan dat de credit nota aangemaakt zal worden.
ik wacht nog steeds op mijn geld!

Gesloten