LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC pest zijn trouwe klanten weg
-
Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg
tiptoo,
het is gewoon een gigantisch feit, jij en jolanda zijn hier alleen maar om upc volledig af te kraken, jolanda heeft 1 keer iets meegemaakt toen zij er bij was en een slecht signaal had en maar 45mb van de 60 aan snelheid had. upc heeft geconstateerd dat er een nieuwe kabel gelegd moest worden in haar tuin en wilde dit ook doen (misschien heeft ze de kabel zelf wel beschadigd met graven o.i.d)
maar op dat ogenblik kwam toevallig glasvezel binnen bereik. nu is upc alles behalve goed. jolanda is iemand die iets leest van een ander en dan lekker mee gaat doen. heb het nodige over haar al gelezen en niemand of elk bedrijf is niet goed in haar ogen. kortom een meelopertje
tja en jij tiptoo, gewoon een kleutertje, feiten of niet, jij wil mij gewoon dwarsliggen. veel plezier ermee........
het is gewoon een gigantisch feit, jij en jolanda zijn hier alleen maar om upc volledig af te kraken, jolanda heeft 1 keer iets meegemaakt toen zij er bij was en een slecht signaal had en maar 45mb van de 60 aan snelheid had. upc heeft geconstateerd dat er een nieuwe kabel gelegd moest worden in haar tuin en wilde dit ook doen (misschien heeft ze de kabel zelf wel beschadigd met graven o.i.d)
maar op dat ogenblik kwam toevallig glasvezel binnen bereik. nu is upc alles behalve goed. jolanda is iemand die iets leest van een ander en dan lekker mee gaat doen. heb het nodige over haar al gelezen en niemand of elk bedrijf is niet goed in haar ogen. kortom een meelopertje
tja en jij tiptoo, gewoon een kleutertje, feiten of niet, jij wil mij gewoon dwarsliggen. veel plezier ermee........
ja en jij moet het laaste word hebben en dat gaat je niet lukken met je upc balle bedrijf dat je er werk is jou probleem en niet de mijne het is een fijd dat glas vezel sneller is dan upc als iedereen in de avond er op komt dan mieterd de snelhijd van upc naar beneden en glas vezel heb ik daar nog geen last mee gehad
en droom lekker verder met je upc en de spook nota.s en in jan gaan de prijzen bij ze weer om hoog en de help deskt blijft een drama daar
en droom lekker verder met je upc en de spook nota.s en in jan gaan de prijzen bij ze weer om hoog en de help deskt blijft een drama daar
Klacht UPC: Ontvangst RTL-zenders Geruime tijd zijn de zenders van RTL slecht te ontvangen. Wat kan de oorzaak zijn? De test van mijn mediabox gaf aan dat alles optimaal functioneert.Gewenste oplossingEen goed signaal-aanbod lees meer...
Nieuwe klacht Reageer op deze klacht
Lezers van deze klacht: 0
Cijfer voor deze klacht:
Klacht over: UPC, in de rubriek: Internetproviders op 28 november 2010
Klacht UPC: UPC dreigt alle diensten af te sluiten (sic... In maart 2010 meldt UPC mij letterlijk: "Bestaande diensten zullen per 10 maart 2010 beeindigd worden". Ik stuur de modem terug en krijg keurig een bevestiging van UPC. In maart 2010 stap ik over op Ons Brabant Net en krijg diezelfde maand een nota voor Internet, Radio TV Basis en Telefonie.Gewenste oplossing Inmiddels dreigt UPC mij af te sluiten van diensten die ze me al maandenlang... lees meer...
Cijfer voor deze klacht:
Klacht over: UPC, in de rubriek: Internetproviders op 27 november 2010
Klacht UPC: Trieste downloadsnelheden De laatste weken test ik mijn downloadsnelheid bij UPC. Zo ook vandaag en wederom haalde de downloadsnelheid een dieptepunt 1.43 Mbps. Geloof niet dat dit in de buurt komt van de snelheid die contractueel is vastgelegd. Nu is UPC al eens beticht van knijpen, maar dit kan echt niet meer. Deze week werd ik lekker gemaakt met wederom een prijsverhoging en de belofte dat de... lees meer...
Cijfer voor deze klacht:
Klacht over: UPC, in de rubriek: Internetproviders op 26 november 2010
Klacht UPC: UPC : WAARDELOOS !!! Slechte TV ontvangst, talloze keren UPC gebeld, dan weer bekabeling controleren, mediabox resetten of updaten, het ging maar door, niets hielp. Uiteindelijk andere mediabox gekregen, met weer andere problemen, zat vast en ging tig keer per dag nieuwe software downloaden. Wij dus gestopt met betalen! Brief met klacht werd na lange tijd beantwoord, men wilde €10 kosten vergoeden terwijl onze ellende en kosten van... lees meer...
Cijfer voor deze klacht:
http://www.klachtenoplossing.nl/upc/?m=list&t=complaint
lees daar maar eens wat een klachten meneer van upc
Cijfer voor deze klacht:
Klacht over: UPC, in de rubriek: Internetproviders op 28 november 2010
Klacht UPC: UPC dreigt alle diensten af te sluiten (sic... In maart 2010 meldt UPC mij letterlijk: "Bestaande diensten zullen per 10 maart 2010 beeindigd worden". Ik stuur de modem terug en krijg keurig een bevestiging van UPC. In maart 2010 stap ik over op Ons Brabant Net en krijg diezelfde maand een nota voor Internet, Radio TV Basis en Telefonie.Gewenste oplossing Inmiddels dreigt UPC mij af te sluiten van diensten die ze me al maandenlang... lees meer...
Cijfer voor deze klacht:
Klacht over: UPC, in de rubriek: Internetproviders op 27 november 2010
Klacht UPC: Trieste downloadsnelheden De laatste weken test ik mijn downloadsnelheid bij UPC. Zo ook vandaag en wederom haalde de downloadsnelheid een dieptepunt 1.43 Mbps. Geloof niet dat dit in de buurt komt van de snelheid die contractueel is vastgelegd. Nu is UPC al eens beticht van knijpen, maar dit kan echt niet meer. Deze week werd ik lekker gemaakt met wederom een prijsverhoging en de belofte dat de... lees meer...
Cijfer voor deze klacht:
Klacht UPC: UPC : WAARDELOOS !!! Slechte TV ontvangst, talloze keren UPC gebeld, dan weer bekabeling controleren, mediabox resetten of updaten, het ging maar door, niets hielp. Uiteindelijk andere mediabox gekregen, met weer andere problemen, zat vast en ging tig keer per dag nieuwe software downloaden. Wij dus gestopt met betalen! Brief met klacht werd na lange tijd beantwoord, men wilde €10 kosten vergoeden terwijl onze ellende en kosten van... lees meer...
Cijfer voor deze klacht:
http://www.klachtenoplossing.nl/upc/?m=list&t=complaint
lees daar maar eens wat een klachten meneer van upc
renegade66 schreef:
jij denkt echt dat je belangrijk bent he? upc is gewoon een waardeloos bedrijf niks meer en niks minder en of jij er nou werkt of niet zal mij een worst wezen
-
pfffff, tjongejonge zo kan ik die van kpn met zijn 205 pagina's aan klachten en alle andere providers er ook wel bij pakken.
onderbouw het nu eens op een goede manier, wat heb je er bijvoorbeeld allemaal aan gedaan om je klacht te laten verhelpen e.d. hoe vaal heb je erover gebeld? wat hebben ze voorgesteld?
dit zijn dingen waar je niet over praat, je loopt alleen maar de boel af te zeuren maar concreet heb je niets verteld.
er is nog niemand die echte problemen meld die werkelijk niet kunnen. het zijn relatief allemaal kleine fouten. waar mensen werken worden fouten gemaakt. we zijn niet allemaal perfect.
onderbouw het nu eens op een goede manier, wat heb je er bijvoorbeeld allemaal aan gedaan om je klacht te laten verhelpen e.d. hoe vaal heb je erover gebeld? wat hebben ze voorgesteld?
dit zijn dingen waar je niet over praat, je loopt alleen maar de boel af te zeuren maar concreet heb je niets verteld.
er is nog niemand die echte problemen meld die werkelijk niet kunnen. het zijn relatief allemaal kleine fouten. waar mensen werken worden fouten gemaakt. we zijn niet allemaal perfect.
je krijgt toch geen gelijk
en ja inderdaat overal worden fouten gemaakt
maar daar worden wel erg veel fouten gemaakt
spook nota
slechte internet
slechte helpdesk
monteurs die niet opkomen dagen
bellen als er een kast van upc open staat en er gewoon niets aan gedaan word
ik kan je zeggen dat als ie met oud en nieuw niet is afgesloten de jeugt hier plasier van zal hebben dat ze de boel opblazen dan heeft men alleen een grote probleem
zelf gemeenten heeft ze hier op atent op ge maak en de politie en stads toezicht niets help
en ja inderdaat overal worden fouten gemaakt
maar daar worden wel erg veel fouten gemaakt
spook nota
slechte internet
slechte helpdesk
monteurs die niet opkomen dagen
bellen als er een kast van upc open staat en er gewoon niets aan gedaan word
ik kan je zeggen dat als ie met oud en nieuw niet is afgesloten de jeugt hier plasier van zal hebben dat ze de boel opblazen dan heeft men alleen een grote probleem
zelf gemeenten heeft ze hier op atent op ge maak en de politie en stads toezicht niets help
renegade66 schreef:
ik denk dat jij de topics van upc niet gelezen hebt als het kleine fouten zijn waarom staan er hier dan 125 zoals jij zegt ...oh ships ja die zijn verzonnen?
ik ben gelukkig bij upc weg. dus ken ze niet aanraden.
-
dat er geen monteurs komen opdagen is vaak niet hun schuld, als een monteur geen opdracht krijgt komt hij niet
geef het adres van die kast anders maar via een PB naar mij toe en dan regel ik zelf wel dat die kast gemaakt wordt. desnoods in mijn vrije tijd.
@tiptoo,
ten eerste is het kan ze niet aanraden en niet ken........
ik zeg niet dat ze verzonnen zijn, ik zei relatief...........
feit is dat een hoop fouten aan de mensen zelf liggen, hele dunne kabeltjes gebruiken, goedkope splitters gebruiken, te lange kabels, rijgnetten, enz. enz.
maar dat is iets dat moet je zelf meemaken wil je er over kunnen meepraten.
in de situatie van jolanda is het overduidelijk dat upc het wilde oplossen, alleen zij wilde niet. en dan heb je geen reden tot klagen over upc, punt.
geef het adres van die kast anders maar via een PB naar mij toe en dan regel ik zelf wel dat die kast gemaakt wordt. desnoods in mijn vrije tijd.
@tiptoo,
ten eerste is het kan ze niet aanraden en niet ken........
ik zeg niet dat ze verzonnen zijn, ik zei relatief...........
feit is dat een hoop fouten aan de mensen zelf liggen, hele dunne kabeltjes gebruiken, goedkope splitters gebruiken, te lange kabels, rijgnetten, enz. enz.
maar dat is iets dat moet je zelf meemaken wil je er over kunnen meepraten.
in de situatie van jolanda is het overduidelijk dat upc het wilde oplossen, alleen zij wilde niet. en dan heb je geen reden tot klagen over upc, punt.
Ik lees geregeld mee op dit topic, maar moet hierop toch even reageren.renegade66 schreef:dat er geen monteurs komen opdagen is vaak niet hun schuld, als een monteur geen opdracht krijgt komt hij niet
Ik denk niet, dat dit de juiste weg is, welke een provider moet bewandelen.
Hier op het forum via PB de klachten moet neerleggen.
Monteur of Mister UPC werkt zelf nog in zijn vrije tijd?
Als je zo een goed aanspreekpunt bent, dan moet jou e-mail adres bij de klantenservice op de website staan, maar via een forum, het moet niet nog gekker worden.
tennis schreef:
Als je zo een goed aanspreekpunt bent, dan moet jou e-mail adres bij de klantenservice op de website staan, maar via een forum, het moet niet nog gekker worden.
precies tennis ze/hij doet voor alsof die zo geweldig is
en ik zeg kennen wanneer ik wil ...als je dan toch door Mokum komt weet je meteen , hoewel je bent niet slim dat je in Amsterdam kennen zegt
-
dat dit eigenlijk niet de goede weg is weet ik zelf ook wel, wat ik in mijn vrije tijd doe hebben jullie niets mee te maken. ik zeg dat ik het desnoods zelf oplos. maar in eerste instantie geef ik het door aan de desbetreffende afdeling. maar aangezien mijn werkgebied NH-amsterdam-flevopolder en friesland is, is het voor mij een kleine moeite even langs te rijden als het die omgeving is. ik probeer te laten zien dat het ook anders kan, wat is hier verkeerd aan? ik probeer een oplossing te vinden omdat onder andere constant die kast in het gesprek naar voren komt. aangezien hier toch wel aardig wat mensen op aangesloten zitten wil ik verdere problemen voorkomen.Monteur of Mister UPC werkt zelf nog in zijn vrije tijd?
Als je zo een goed aanspreekpunt bent, dan moet jou e-mail adres bij de klantenservice op de website staan, maar via een forum, het moet niet nog gekker worden
Is dit nu zo slecht? tuurlijk had dit al opgelost moeten zijn door upc.
@tiptoo,
ik ben een HIJ,hoewel je bent niet slim, ze/hij doet voor alsof die zo geweldig is
ik begin je behoorlijk zat te worden met je denigrerende opmerkingen. ik heb hier een melding van gemaakt.
renegade66 schreef: wat ik in mijn vrije tijd doe hebben jullie niets mee te maken.
.
we weten wat jij in je vrije tijd doet
geeft niks hoor je meldt maar
Nu ben ik hier niet om UPC te verdedigen (al heb ik en vrijwel iedereen om mij heen) wel goede ervaringen met ze, maar ik zie mij toch gedwongen door Tiptoo en Jolanda77 opstelling om even te reageren.
Ik wordt die constante baggerpostings van JULLIE meer dan zat. Als jullie je niet weten te gedragen op een forum, blijf dan weg. Met deze manier van reageren verlies je meer aanhang dan dat je wint.
Nu lijkt het meer of alleen ongeletterde pubers (want zo komen jullie wel over) iets tegen UPC hebben, en worden alle andere klagers met jullie op een hoop gegooid.
Als jullie je klacht op dezelfde manier bij UPC hebben gepresenteerd als dat jullie hier op het forum doen, dan begrijp ik wel waarom het niet opgelost wordt. Het enige wat jullie doen is klagen en kritiek spuien, maar niet willen meedenken om tot een oplossing te komen.
Dat jullie daarnaast nog eens verschrikkelijk slecht Nederlands gebruiken maakt het alleen nog maar lastiger te begrijpen voor zowel UPC als ook voor alle lezers hier.
Als ik jullie twee goed inschat, dan zal ik wel meteen een lading kritiek over mij heen krijgen, inclusief de bewering dat ik ofwel voor UPC werk, ofwel dat iemand in mijn naaste omgeving dat doet. Vervelend nietwaar, dat iemand kritiek op jullie heeft? En dat je je niet of nauwelijks kan verdedigen tegen ongefundeerde aanvallen......... En dat is toch precies wat jullie met UPC doen (die trouwens wel degelijk fouten maken, maar dat doet iedereen....).
Ik wordt die constante baggerpostings van JULLIE meer dan zat. Als jullie je niet weten te gedragen op een forum, blijf dan weg. Met deze manier van reageren verlies je meer aanhang dan dat je wint.
Nu lijkt het meer of alleen ongeletterde pubers (want zo komen jullie wel over) iets tegen UPC hebben, en worden alle andere klagers met jullie op een hoop gegooid.
Als jullie je klacht op dezelfde manier bij UPC hebben gepresenteerd als dat jullie hier op het forum doen, dan begrijp ik wel waarom het niet opgelost wordt. Het enige wat jullie doen is klagen en kritiek spuien, maar niet willen meedenken om tot een oplossing te komen.
Dat jullie daarnaast nog eens verschrikkelijk slecht Nederlands gebruiken maakt het alleen nog maar lastiger te begrijpen voor zowel UPC als ook voor alle lezers hier.
Als ik jullie twee goed inschat, dan zal ik wel meteen een lading kritiek over mij heen krijgen, inclusief de bewering dat ik ofwel voor UPC werk, ofwel dat iemand in mijn naaste omgeving dat doet. Vervelend nietwaar, dat iemand kritiek op jullie heeft? En dat je je niet of nauwelijks kan verdedigen tegen ongefundeerde aanvallen......... En dat is toch precies wat jullie met UPC doen (die trouwens wel degelijk fouten maken, maar dat doet iedereen....).
mij schat je toch verkeerd in ik heb niks met upc , en ik hoor om mij heen alleen maar mensen die blij zijn dat ze van upc af zijn, duidelijk genoeg?Helveet schreef:
Als ik jullie twee goed inschat, .
-
laat maar.........mij schat je toch verkeerd in ik heb niks met upc , en ik hoor om mij heen alleen maar mensen die blij zijn dat ze van upc af zijn, duidelijk genoeg?
Laatst gewijzigd door renegade66 op 29 nov 2010 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
das nou jammer voor jou.....heb in het verleden upc tv en radio gehad alsnog onvoorstelbaar blij dat ik bij die zooi weg benrenegade66 schreef: zonder er waarschijnlijk ook maar ooit iets mee te maken te hebben gehad. kortom het is duidelijk, JIJ WEET NIETS. we zijn er uit........
-
laat maar......
Laatst gewijzigd door renegade66 op 29 nov 2010 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
heb ik toch nog iemand blij gemaakt alleen die stomme upc komt altijd met een aanbieding als je weg wilt .....wat zijn ze blijrenegade66 schreef:en upc waarschiijnlijk ook blij dat jij weg bent, gezien je uitspraken en reacties.
moet jij niet werken trouwens voor upc?
Je weerspreekt jou zelf!Helveet schreef: Ik wordt die constante baggerpostings van JULLIE meer dan zat. Als jullie je niet weten te gedragen op een forum, blijf dan weg.
Als je de postings niet goed vind, dan reageer niet en blijf weg, of meld een bericht bij de moderator.
Jou bericht heeft niets met het topic te maken, en is dus off topic.
Dus wat is nu het verschil met de berichten van de anderen, niets, want je baggert precies zo!
-
tja ik was aan het werk toen ik dit schreef, maar ik heb ook pauze net als ieder ander die normaal werkt.moet jij niet werken trouwens voor upc?
jij werkt niet zeker? blijkens je diverse postings vandaag. of zit je in de baas zijn tijd op internet?