Klacht UPC: Ontvangst RTL-zenders Geruime tijd zijn de zenders van RTL slecht te ontvangen. Wat kan de oorzaak zijn? De test van mijn mediabox gaf aan dat alles optimaal functioneert.Gewenste oplossingEen goed signaal-aanbod lees meer...
Nieuwe klacht Reageer op deze klacht
Lezers van deze klacht: 0
Cijfer voor deze klacht:
Klacht over: UPC, in de rubriek: Internetproviders op 28 november 2010
Klacht UPC: UPC dreigt alle diensten af te sluiten (sic... In maart 2010 meldt UPC mij letterlijk: "Bestaande diensten zullen per 10 maart 2010 beeindigd worden". Ik stuur de modem terug en krijg keurig een bevestiging van UPC. In maart 2010 stap ik over op Ons Brabant Net en krijg diezelfde maand een nota voor Internet, Radio TV Basis en Telefonie.Gewenste oplossing Inmiddels dreigt UPC mij af te sluiten van diensten die ze me al maandenlang... lees meer...
Cijfer voor deze klacht:
Klacht over: UPC, in de rubriek: Internetproviders op 27 november 2010
Klacht UPC: Trieste downloadsnelheden De laatste weken test ik mijn downloadsnelheid bij UPC. Zo ook vandaag en wederom haalde de downloadsnelheid een dieptepunt 1.43 Mbps. Geloof niet dat dit in de buurt komt van de snelheid die contractueel is vastgelegd. Nu is UPC al eens beticht van knijpen, maar dit kan echt niet meer. Deze week werd ik lekker gemaakt met wederom een prijsverhoging en de belofte dat de... lees meer...
Cijfer voor deze klacht:
Klacht over: UPC, in de rubriek: Internetproviders op 26 november 2010
Klacht UPC: UPC : WAARDELOOS !!! Slechte TV ontvangst, talloze keren UPC gebeld, dan weer bekabeling controleren, mediabox resetten of updaten, het ging maar door, niets hielp. Uiteindelijk andere mediabox gekregen, met weer andere problemen, zat vast en ging tig keer per dag nieuwe software downloaden. Wij dus gestopt met betalen! Brief met klacht werd na lange tijd beantwoord, men wilde €10 kosten vergoeden terwijl onze ellende en kosten van... lees meer...
Cijfer voor deze klacht:
Klacht over: UPC, in de rubriek: Internetproviders op 26 november 2010
http://www.klachtenoplossing.nl/upc/?m=list&t=complaint
lees daar maar eens wat een klachten meneer van upc