LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inkomen afhankelijke Bijdrage voor Zorgverzekering.
-
Inkomen afhankelijke Bijdrage voor Zorgverzekering.
Het is in mijn ogen enorm frustrerend dat de zorgpremie WEER stijgt en niet onaanzienlijke stijging. In ons geval € 320,- . Wij maken ons hier enorm veel zorgen om. Het wordt voor mensen die GEEN modaal inkomen hebben niet meer te betalen. Ik zou graag de mening van de forum leden willen weten.
Re: Inkomen afhankelijke Bijdrage voor Zorgverzekering.
Ik vindt het absurd de prijzen die we volgend jaar moeten gaan betalen + nog een hogere eigen bijdrage.
Mensen die chronisch ziek zijn hebben echt een probleem in Nederland of mensen die ziek worden.
Terug naar de ziekenfonds !
Mensen die chronisch ziek zijn hebben echt een probleem in Nederland of mensen die ziek worden.
Chocomelk schreef:
sluit me hier bij aan het wordt onbetaalbaar voor de gewone mens.
Het ziekenfonds was ook onbetaalbaar, alleen minder zichtbaar...
?? vind je??? ik vond van niet maar goed ieder zijn/haar mening.angel1978 schreef:Het ziekenfonds was ook onbetaalbaar, alleen minder zichtbaar...
tiptoo schreef:Chocomelk schreef:
sluit me hier bij aan het wordt onbetaalbaar voor de gewone mens.
Ja graag!!! maar ja er zijn te veel arbeiders daar kunnen ze veel van plukken
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Laat dan a.u.b ook die kei harde gulden weer komen....Wat zullen er dan weer veel mensen gelukkig zijn of worden
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
elfje11 schreef:
Laat dan a.u.b ook die kei harde gulden weer komen....Wat zullen er dan weer veel mensen gelukkig zijn of worden
graag zelfs vind die pest euro nog steeds niks.
-
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
En dat kun je ook onderbouwen... of gebruik je de dooddoener: het is mijn mening, dus het is waar ?tiptoo schreef:?? vind je??? ik vond van niet maar goed ieder zijn/haar mening.angel1978 schreef:Het ziekenfonds was ook onbetaalbaar, alleen minder zichtbaar...
Terug naar ziekenfonds, terug naar de gulden.
Denk dat heel veel mensen dat zouden willen........maar gaat denk ik nooit gebeuren.
Denk dat heel veel mensen dat zouden willen........maar gaat denk ik nooit gebeuren.
Denk dat ook heel veel mensen dat nooit voor zichzelf hebben doorgerekend en dus beseffen wat dat voor hen zou betekenen....Chocomelk schreef:Terug naar ziekenfonds, terug naar de gulden.
Chocomelk schreef:Terug naar ziekenfonds, terug naar de gulden.
ik denk het niet alleen ik weet het net als ieder ander dat het nooit meer terug komt de gulden en het ziekenfonds helaas.
-
Het doet mij goed dat er zovelen zijn die ook vinden dat de zorgverzekeringen bijna niet meer te betalen zijn.
Ik zag ook meningen over de gulden. Deze hoeft voor mij niet meer terug. Wij zijn nu wel gewend aan de €. en ik vind het maar wat handig in het Buitenland. Nooit meer vreemd geld in de tas.
Ik wil de mensen aanraden een verzekering af te sluiten via Independer.nl . Er is daar al een verzekering voor "Zorgpremie 2011 € 92,75". Bij mijn verzekering aanbieding is dit al € 105,-. Kijk wel goed uit met bijverzekeren. Dan kan het wel in de papieren lopen.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Ik zag ook meningen over de gulden. Deze hoeft voor mij niet meer terug. Wij zijn nu wel gewend aan de €. en ik vind het maar wat handig in het Buitenland. Nooit meer vreemd geld in de tas.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik wil de mensen aanraden een verzekering af te sluiten via Independer.nl . Er is daar al een verzekering voor "Zorgpremie 2011 € 92,75". Bij mijn verzekering aanbieding is dit al € 105,-. Kijk wel goed uit met bijverzekeren. Dan kan het wel in de papieren lopen.
Dit bestaat ook nog.............................
http://financieel.infonu.nl/geld/59831- ... t-het.html
http://financieel.infonu.nl/geld/59831- ... t-het.html
-
Als je het over de gulden en de euro hebt, lees dit maar eens. Hier wordt gesuggereerd dan Griekenland, Portugal en Ierland op termijn wel eens de eurozone moeten verlaten.
http://www.beursgorilla.nl/nieuws-item. ... _ID=533861
http://www.beursgorilla.nl/nieuws-item. ... _ID=533861
Ik kan het al jaren niet meer betalen... en ben ook al 6 jaar niet bij een doketr geweest .. moet nu mn huis uit schuldsanering in dooradt alles zo duur is geworden .. schulden zijn verviervoudigd door alle extra deurwaaders en gerechts kosten .. ik had een veel belovende eigenzaak.. en door alles stress slaap ik niet meer zit ik aan de medicijnen en ben ik alles kwijt.. terwijl mn schuld maar 4000 gld was uiteindelijk 4000 euro en nu bijna 20.000 .. lang leve de nederlandse wetgeving .. vorig jaar is een vriend van me onder de trein gesprongen want die kon het niet meer aan.. en dit jaar een vriendin van me .. denk dat t einde zoek is voor velen.. ik zal blijven knokken maar het is en blijft belachelijk mensen onder geld nog meer geld afhandig te maken met het verplichten van betaling van iets wat je niet gebruikt .. succes
Ik kon het in 2010 gelukkig nog betalen, maar met EN de verhoging eigen risico (ben ik als chronisch zieke zo en zo kwijt) EN de verhoging van de premie weet ik niet of het in 2011 nog gaat lukken. Aanvulend pakket heb ik eigenlij wel nodig (of ik moet de hele dag op bed gaan liggen)
Zorg zou een recht moeten zijn in een beschaafd land als Nederland, maar blijkbaar mogen straks alleen mensen die minimaal modaal verdienen nog medische hulp krijgen. amerikaanse toestanden
Doe gewoon een inkomensafhankelijk zorgstelsel en gooi de managementlagen uit de zorg. Gooi ook de topmannen uit de zorgverzekeringen, stop de concurrentie (hoeven onze zorgverzekeraars ons geld niet aan peperdure reclamecampagnes te verspillen).
Zorg zou een recht moeten zijn in een beschaafd land als Nederland, maar blijkbaar mogen straks alleen mensen die minimaal modaal verdienen nog medische hulp krijgen. amerikaanse toestanden
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Doe gewoon een inkomensafhankelijk zorgstelsel en gooi de managementlagen uit de zorg. Gooi ook de topmannen uit de zorgverzekeringen, stop de concurrentie (hoeven onze zorgverzekeraars ons geld niet aan peperdure reclamecampagnes te verspillen).