LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reintrigatie met ernstige rugklachten

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
ronaldo1971
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2010 12:52

reintrigatie met ernstige rugklachten

Ongelezen bericht door ronaldo1971 »

hallo het uwv heeft een reintrigatie trajekt ingeschakeld het beuro heet epheon heeft iemant hier ervaring mee.

nu heb ik ernstige rugklachten en ben zeer beperkt in de werkzaamheden nu moet ik zelf op zoek gaan naar een werkgever en hij gaat dan mee om met mijn te soliciteren heb heel veel beperkingen om te gaan werken hoe zit het nu als ik dat weiger stopt mijn uitkerijng dan heb ziektewet of moet ik hieraan dit circus mee werken

Sunbow
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 dec 2005 09:15

Re: reintrigatie met ernstige rugklachten

Ongelezen bericht door Sunbow »

Helaas zul je aan het circus mee moeten werken. Wel kun je bij je intake-gesprek gelijk je klachten aangeven en vragen of het mogelijk is dat er voor het traject start een verzekeringsgeneeskundige expertise plaats zou kunnen vinden.

Een reintegratiebedrijf verdient geld over jou rug (sorry voor de woordspeling), dus als je niet bemiddelbaar bent, zal er voor hun ook niks te verdienen zijn en zullen ze de opdracht terug geven aan het UWV.

comeyer
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 jan 2010 14:16

Re: reintrigatie met ernstige rugklachten

Ongelezen bericht door comeyer »

Een reintegratie bureau heb je niks aan en het zijn baantjeszieke mensen die er werken en die denken ook nog echt dat ze een ander aan werk kunnen helpen.
Dat volk wat daar werkt vult haar zakken door geld wat ze krijgen van UWV of gemeente.
Gelukkig gaat de gemeente minder geld uitgeven aan die nutteloze bedrijfjes. En dat achterlijke kutwerk wat ze hebben, geestdodend werk, concentratiekamp is er niks bij.

Gesloten