Wij hebben canal digitaal aller eerst gesproken over ontbrekende zenders en dat het systeem niet correct werkte. Het systeem liep steeds vast, we konden geen programma’s opnemen. canal digitaal heeft toen gemeld dat het probleem met de zenders alvast opgelost konden worden. Zij hebben toen zomaar het abonnement veranderd en het contract met een extra jaar verlengt dat werd dus genoemd als aanpassen. mijn man en ik hebben toen vervolgens weer contact gezocht met de mededeling alles weer terug te zetten zoals het contract oorspronkelijk was en dat wij twee maanden te veel hebben betaald en dat het niet verrekend was. Ons werden mede gedeeld dat we dan drie maanden gratis konden krijgen en ook dit is niet gebeurd. Wij bleven dus te hoge rekeningen ontvangen
Het systeem functioneerde nog steeds niet daar zou toen wat aan gedaan worden en ook dat gebeurde nog steeds niet. Wij hebben toen weer contact gezocht met de mededeling dat we het zat waren en het contract per direct wilde opzeggen. canal digitaal melde toen dat het niet kon maar dat wij wel konden regelen om een smart pack overname te regelen. Wij hebben toen gezegd dat wij dat zouden regelen. De dag dat er iemand bij ons langs kwam om alles over te nemen heb ik nog telefonisch contact gehad met de mededeling dat de spullen overgedragen zouden worden aan iemand anders. Er is toen niet gemeld dat het niet kon. Toen kregen wij in een keer een brief met dat het niet mogelijk is. En dat we maar de spullen moesten zien terug te halen. Wat niet kon.
Wij hebben toen weer canal digitaal gebeld met de mededeling dat het hun idee was voor de overname, en dat wij daar niet verantwoordelijk zouden zijn. Ze bleven allemaal rekeningen sturen. Uit eindelijk hebben we iemand aan de lijn gehad waarmee we alles regeld zouden hebben. Althans dat dachten we. We zouden alleen voor de reciever en de schotel betalen en zou de rest vervallen dit zou om een bedrag gaan van ongeveer €400,- We zijn daar toen mee akkoord gegaan. Uiteindelijk hebben we nooit een factuur gezien en heeft canal digitaal alles naar een incasso bureau gestuurd.
Dit duurt al een half jaar en worden steeds door canal digitaal opgezadeld met valse informatie.
Van mij krijgen ze ook een ijskoude douce
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CanalDigitaal
Re: CanalDigitaal
Hebben jullie niets schriftelijk gedaan?
Bij cd moet je zorgen dat je alles op papier hebt.(of mail)
Het incassoburo is Lindorff neem ik aan.
C D zijn spijkerhard met dreigbrieven, hun signaal levering is niet te controlerensnepke schreef:Hebben jullie niets schriftelijk gedaan?
-
b.van_santen
U spreekt over ontbrekende zenders.
U heeft een pakket gekozen.........als er zenders ontbreken zou u moeten migreren naar een hoger of ander pakket..............
CD loopt al langere tijd te klunzen met de software van de door haar goedgekeurde (HD) ontvangers.
Als ik uw verhaal goed begrijp heeft CD u een aanbieding gedaan, waarbij u gratis kenningsmakingperiode kreeg.
Dt doet CD vaker.
Dan wordt uw abonnement aangepast.
Mijn advies is :
surf naar:
www.satellietforum.com
aanmelden en inloggen.
Daarop heeft Canaal Digitaal een forum waar u rechtstreeks uw vragen/opmerkingen/klachten aan richten kunt
Heel veel succes................
U heeft een pakket gekozen.........als er zenders ontbreken zou u moeten migreren naar een hoger of ander pakket..............
CD loopt al langere tijd te klunzen met de software van de door haar goedgekeurde (HD) ontvangers.
Als ik uw verhaal goed begrijp heeft CD u een aanbieding gedaan, waarbij u gratis kenningsmakingperiode kreeg.
Dt doet CD vaker.
Dan wordt uw abonnement aangepast.
Mijn advies is :
surf naar:
www.satellietforum.com
aanmelden en inloggen.
Daarop heeft Canaal Digitaal een forum waar u rechtstreeks uw vragen/opmerkingen/klachten aan richten kunt
Heel veel succes................
-
A. Onneweer
Dus toch oplichters...
-
b.van_santen
Canaal Digitaal heeft haar dealers buitenspelgezet en wil alles zelf doen.
Zowel de HW handel als het satelliet signaal.
Je kunt van een stel bureaucraten niet verwachten dat ze tevens verstand hebben van apparatuur, al denkt CD van wel.
CD biedt de apparatuur aan via haar website!
Wie apparatuur wenst aan te schaffen, ga dan naar de vakman IN DE WINKEL!
Je ziet de apparatuur, WERKEND!
Oke, je betaalt meer, maar je weet wat je in je handen hebt
Heb je toevallig problemen, ga naar die winkel!
CD bellen heeft geen enkel nut, het call centre stuurt je toch naar de dealer.
Al heb je het via de CD website gekocht.
CD is geen oplichter, CD doet alleen veel meer dan ze aankunnen.
Daarom loopt het finaal fout.
Zowel de HW handel als het satelliet signaal.
Je kunt van een stel bureaucraten niet verwachten dat ze tevens verstand hebben van apparatuur, al denkt CD van wel.
CD biedt de apparatuur aan via haar website!
Wie apparatuur wenst aan te schaffen, ga dan naar de vakman IN DE WINKEL!
Je ziet de apparatuur, WERKEND!
Oke, je betaalt meer, maar je weet wat je in je handen hebt
Heb je toevallig problemen, ga naar die winkel!
CD bellen heeft geen enkel nut, het call centre stuurt je toch naar de dealer.
Al heb je het via de CD website gekocht.
CD is geen oplichter, CD doet alleen veel meer dan ze aankunnen.
Daarom loopt het finaal fout.