Het volgende is aan de hand. Ik heb in april 2009 verlengd met een Iphone 3G voor de periode oktober 2009 tot en met oktober 2011. Nu heb ik de laatste maanden heel slecht bereik in mijn woonplaats, nagenoeg niet. Een reden om diverse klachtenbrieven te eisen met inwilligign van outport. Nu heb ik mijn toestel de 3G een half jaar geleden verkocht op marktplaats. Dus heb nu een ander toestel. Vandaag kwam het lange antwoord van TMobile eruit en ik mag mijn contract ontbinden...wat was ik blij. Totdat het volgende blijkt toen ik werd doorverbonden met de afdeling special services. Ik moet mijn Iphone 3G maar terugbtalen dus TMobile wil nu 300 euro zien! Als ik het contract afkoop dan ben ik net zoveel kwijt ( 30 keer 10 euro)!!
Ik geef aan dat hun zich niet aan de voorwaarden houden en ik al maandenlang onbereikbaar ben en dat ik dit geen gepaste oplossing vindt, nu draai ik op voor de kosten, terwijl hun de dienst niet leveren . Aangezien ik in totaal sinds 2006 zo een 1000 euro heb achtergelaten bij hun ben ik echt boos en nu is het verhaal nog niet ten einde. Wat nu????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TMobile wil wel ontbinden, maar wel 300 euro voor Iphone 3G
-
Re: TMobile wil wel ontbinden, maar wel 300 euro voor Iphone 3G
Ja dit is nu eenmaal zo,
Je mag je contract ontbinden maar het toestel moet dan teruggestuurd worden.
Anders zou iedereen die al weet dat het bereik slecht is toch kunnen aansluiten.
Procedure starten, laten ontbinden en dan dus een gratis toestel hebben.
Je mag je contract ontbinden maar het toestel moet dan teruggestuurd worden.
Anders zou iedereen die al weet dat het bereik slecht is toch kunnen aansluiten.
Procedure starten, laten ontbinden en dan dus een gratis toestel hebben.
Je hebt een i-phone gehad die je met je abonnement terug gaat betalen (standaard)f1sven schreef:Het volgende is aan de hand. Ik heb in april 2009 verlengd met een Iphone 3G voor de periode oktober 2009 tot en met oktober 2011. Nu heb ik de laatste maanden heel slecht bereik in mijn woonplaats, nagenoeg niet. Een reden om diverse klachtenbrieven te eisen met inwilligign van outport. Nu heb ik mijn toestel de 3G een half jaar geleden verkocht op marktplaats. Dus heb nu een ander toestel. Vandaag kwam het lange antwoord van TMobile eruit en ik mag mijn contract ontbinden...wat was ik blij. Totdat het volgende blijkt toen ik werd doorverbonden met de afdeling special services. Ik moet mijn Iphone 3G maar terugbtalen dus TMobile wil nu 300 euro zien! Als ik het contract afkoop dan ben ik net zoveel kwijt ( 30 keer 10 euro)!!
Ik geef aan dat hun zich niet aan de voorwaarden houden en ik al maandenlang onbereikbaar ben en dat ik dit geen gepaste oplossing vindt, nu draai ik op voor de kosten, terwijl hun de dienst niet leveren . Aangezien ik in totaal sinds 2006 zo een 1000 euro heb achtergelaten bij hun ben ik echt boos en nu is het verhaal nog niet ten einde. Wat nu????
Je hebt problemen met de dekking en t-mobile geeft de uitzondering dat je mag ontbinden, maar je hebt de i-phone nog niet afbetaald (abonnement)
Logisch dat je die niet kado krijgt.
Gewoon terug geven die i-phone en elders een nieuwe halen, in combianatie met een abonnement (had je toch nodig)
Niet zeuren is best redelijk wat ze aanbieden, ze hadden ook je contract niet kunnen ontbinden, dan had je het ook betaald en er niets aan gehad.
Gr
ATESLI
Dit is inderdaad een terechte actie van T-Mobile.
Anders gaan, zoals hierboven vermeld, mensen een abonnement afsluiten en dan klagen.
Anders gaan, zoals hierboven vermeld, mensen een abonnement afsluiten en dan klagen.