LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abbonement tv-krant

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ramakerarjan

abbonement tv-krant

Ongelezen bericht door ramakerarjan »

Hallo,

Ik heb een abonnement gehad op tv-krant. Dit abonnement is op gezegd in 2009. Laatst keek ik toevallig eens naar mijn bankrekening en zag dat er geld was afgeschreven door de tv-krant. Na bellen bleek dat de afschrijving voortkwam uit een abonnement dat bij (de inmiddels ex- van mijn) broer wordt bezorgd......ze hebben dus namen en rekeningnummers door elkaar gegooid of zoiets .Na navraag blijkt dat ik dit abonnement al van 1999 betaal. Omdat ikzelf ook een abonnement had is me dit nooit opgevallen. Ik heb 5 Oktober gebeld en ze zijn het nog steeds aan het uitzoeken. Als uitzoeken hoe het zit al zolang duurt.......Ik heb na mijn laatste contact met de tv-krant de mededeling gedaan dat ik contact op ga nemen met mijn rechtsbijstandverzekering als ik 3 december nog niets heb gehoord, want tot op heden heb ik nog niets gehoord, zelfs geen briefje dat er iets in onderzoek is. Ik vind het behoorlijk vervelend dat dit zo gaat, er is 11 jaar lang onrechtmatig geld van mijn rekening gehaald, en als je erachter komt gebeurd er niets.........

Arjan

tennis

Re: abbonement tv-krant

Ongelezen bericht door tennis »

Na navraag blijkt dat ik dit abonnement al van 1999 betaal. Omdat ikzelf ook een abonnement had is me dit nooit opgevallen. Ik heb 5 Oktober gebeld en ze zijn het nog steeds aan het uitzoeken
Ik heb een abonnement gehad op tv-krant. Dit abonnement is op gezegd in 2009.
Dus je betaalde 2 abonnementen ?

ramakerarjan

Ja blijkbaar. maar dat is niet helemaal zeker, want dat wordt uitgezocht............

Hartenheer

Ongelezen bericht door Hartenheer »

Sorry hoor, maar vind dit nogal laks.

Misschien eens gaan beginnen om een huishoud boekje bij te houden.
Wij kijken elke week op de bankafschriften, en houden dat nog eens handmatig bij.

Zo weten wij precies wat en waarom er iets betaald is, en kan je bij fouten gelijk ingrijpen.

superklaver

Ongelezen bericht door superklaver »

Ik vind dit inderdaad ook een erg raar verhaal. ik controleer elke dag mijn saldo en kom er zo ook direct achter of iets af/bijgeschreven is of niet. Zo kwam ik er van de week achter dat er plots iets was afgeschreven was zonder dat ik bericht had gehad. Hier gelijk achteraan gebeld. blijkt dat ze de brief met afwijzing kwijtschelding wel hadden verzonden, maar dat ik hem niet had ontvangen. heb de brief later alsnog gekregen. dus houd uw financien beter in de gaten. dan voorkom je dit soort dingen.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Er na 11 jaar achter komen dat je iets betaalt wat je niet moet betalen en dan piepen als een bedrijf er een maand over doet om dit uit te zoeken?
Ja, nee, logisch.

lostlovey

Ongelezen bericht door lostlovey »

Willem Hartman schreef:Sorry hoor, maar vind dit nogal laks.

Misschien eens gaan beginnen om een huishoud boekje bij te houden.
Wij kijken elke week op de bankafschriften, en houden dat nog eens handmatig bij.

Zo weten wij precies wat en waarom er iets betaald is, en kan je bij fouten gelijk ingrijpen.
Zo doe ik het inderdaad ook, maar ook zonder huishoudboekje weet ik echt wel wat er wordt afgeschreven. Dat er voor even iets tussendoor kan glippen, ok kan gebeuren maar dat zal hooguit voor een maand zijn.
Lees het wel meer dat men ineens na maanden en zelfs jaren pas doorheeft dat er teveel/onterecht werd afgeschreven. Is slordig, onnodig en makkelijk te voorkomen.

ramakerarjan

klopt allemaal wat jullie zeggen, maar voorlopig heeft de tv-krant 11 keer 35 euro van mijn rekening gechreven, en blijft het oorverdovend stil van die kant............
Arjan

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ramakerarjan

Alleen de laatste onterechte afschrijving zou je kunnen storneren (dat moet je dan wel doen binnen 56 dagen na de afschrijving).

Maxiem.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Niet de TV krant maar deze bankrekening houder zou beter zijn afschriften moeten controleren en anders niet klagen!

Als ik een verkeerd nummer in zou vullen zou hij ook voor mijn betalen?

Gesloten